zweetproblerm😳😧😷

heyy uhm ik wou gewoon even mijn verhaal dorn, ik ben nu 14 jaar en heb een jaar al last van overmatig zwetenn, ik heb veel geprobeert zoals speciale deo's die ook best duur zijn ik heb maandverbang bij mn oksels gedaan maar zelfs die plakten niet meer door het aantal zeeet, nu heeft mijn moeder gehoort over een vrouw die kon dat misschien weg laten halen, daar stond ik natuurlijk voor open , vandaag zijn we naar haar toegegaan in eerlijk te zijn vond ik het een beetje vergezocht wat ze allemaal deed maar ikhad er vertrouwen in. ze had een soort flexibel stokje in haar ene hand de andere hand had ze op mijn arm toen ging ze mijn hele lichaam scannen ik ga dit jiet allemaal uitleggen dan word het nog lamger xx maar nu weet ik dat ik een dieet moet doen ( niet erg streng ) dat ik elke ochtend verschillende drankjes moet nemen van LR en van FOREVER en elke avond en middag druppeltjes na 10 weken moet ik weer komen kijken als het is vermindert. ik hoop het zo! xx mij

30 jan 2017, ik


Reacties

plaats reactie
1

Gezonde voeding kan zeker ook een bijdrage leveren. Vermijd producten met veel zout. Probeer ook te minderen met koffie, cola en energiedranken. Grote porties met veel verzadigde vetten en koolhydraten kun je ook beter laten staan omdat je lichaam daar hard voor moet werken om ze te verteren. Als je wat lichter eet zorgt dit voor minder hardnekkig zweten. Eet ook zo min mogelijk suiker. Scherpe kruiden kunnen eveneens een zweetaanval veroorzaken. Knoflook, ui en mosterd zullen door je poriën heen naar buiten hun uitweg vinden. Dat vergroot de sterke geur bij het zweten. Drink veel water en eet vaak producten als spinazie, snijbiet en kool. Kauw ook eens op peterselie; dit verfrist je lichaamsgeur. Lindenthee staat erom bekend dat het een zoete uitwerking heeft op de lichaamsgeur.

Mocht dat ook niet (voldoende) helpen zijn er ook medische behandelingen om het overmatig zweten te stoppen. De bekendste zijn speciale botox-behandelingen en iontoforese (Google dat woord maar eens).

31 jan 2017, 00:01, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.