zomaar wallen

Hoi,

Ik snap het niet. Ik heb nooit echt wallen gehad, niemand in mijn familie heeft wallen. Maar nu heb ik ze opeens wel. Ze zijn paars ingekleurd en komen een beetje naar voren. Ik begrijp niet waar ze vandaan komen. Ik ben 13 jaar en slaap elke nacht van 22:00 tot 8:00 vast. Ik slaap tussen de 9 en 10 uur per nacht. Toch ben ik ook overdag vaak moe en wil ik dan ook slapen. Terwijl ik dan wil sporten. Ik doe ook wallenmaskers en verzorg mijn gezicht goed. Waar komen ze vandaan? HUH? Hebben jullie ook wallen?

17 aug 2017, Iralwa


Reacties

plaats reactie
1

Nee ik heb geen wallen. Ik weet niet of jij gezond eet. En andere hebben iets.

17 aug 2017, 14:08, Eva
2

Ik eet heel gezond en sport veel en drink veel water

17 aug 2017, 15:08, Iralwa
3

Ik denk dat het een allergie is , ik zou maar naar een huisarts gaan.

17 aug 2017, 16:08, juliatje.
4

Ik heb donkere kringen onder mijn ogen, maar ik weet niet als het wallen zijn. Ik slaap niet zo heel lang, ongeveer van 22:15u tot 6:15u. Maar nu tijdens de vakantie slaap ik heel lang en ik heb het nogsteeds. Ook ben ik door de dag totaal niet moe. Ik ben ook beniewd naar jullie tips!

17 aug 2017, 22:08, justmexoxo
5

Ik heb geen tips, julliek unnen wel wallen maskers doen. Koud theezakje of plakje komkommer

18 aug 2017, 11:08, \Md

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.