Zoenen vragen hierover

Hoii
Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend ik vroeg me alleen een paar dingen af.
- wat doe je met je handen als je aan het zoenen bent als meisje (en wat doet de jongen)
- als je net gezoend heb wat moet je dan doen want het lijkt mij echt akward als je dan stopt en dan niks zegt ofzo
-moet je een beetje happen ofzo of hoe werkt zoenen en moet je dan van kant wisselen met je hoofd de ene x naar rechts en dan wisselen naar links of hoe werkt het help me..

28 nov 2019, Isy


Reacties

plaats reactie
1

Iemand????

2 dec 2019, 21:12, Isy
2

- wat doe je met je handen als je aan het zoenen bent als meisje (en wat doet de jongen)

je kan met je armen over zijn schouders hangen en eventueel zijn hoofd of schouders aanraken met je hand maar je handen gaan meestal wel automatish, ook kan je je handen op zijn borst leggen. hij zal je misschien bij je taille vasthouden of met zijn handen op je kont en je dan wat omhoog trekken.

- als je net gezoend heb wat moet je dan doen want het lijkt mij echt akward als je dan stopt en dan niks zegt ofzo

ga na het zoenen door met knuffelen of geef een compliment over zijn parfum of zo. en anders ga je gewoon door met het gesprek van voor het zoenen. en hij kan ook eerst wat zeggen.

-moet je een beetje happen ofzo of hoe werkt zoenen en moet je dan van kant wisselen met je hoofd de ene x naar rechts en dan wisselen naar links of hoe werkt het

niet happen. laat hem leiden en zuig een beetje. ga met je tong LANGZAAM langs zijn tong en wissel het af met normaal zoenen en tongzoenen.

Maar je moet het gewoon een keer ervaren.

groetjes,

2 dec 2019, 22:12, laura

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.