Word ik binnenkort voor het eerst ongesteld?

Hoi allemaal ik maak me zorgen en denkt dat ik binnenkort ongesteld kan worden. want ik mij anders voel, mijn lichaam (is) veranderd(heupen,borsten,haar),er komt de laatste tijd erg veel watervallen uit mijn vagina terwijl ik het altijd erg goed probeer schoon te houden,mijn moeder geeft mij voor de zekerheid maandverbanden mee naar school, ik ben sneller verlieft, ik word snel chaggerijnig!

11 feb 2020, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Watervallen van afschijding bedoelde ik

11 feb 2020, 18:02, Anoniem
2

Hoi. Ik kan je niet helpen want ja, k heb een beetje het zelfde. Ik heb wel 1 week per maand last van buik krampen en pijn. Ik heb ook best vaak opeens vreet buiien en ben net zoals jou snel chaga. Ik heb 1 jaar geleden opeens afscheiding gekregen. Ik zal als ik jou was alvast een starters kit maken voor bv in je kluisje of thuis.
Bij mij zit er in
Een stress bal omdat ik afkondiging van me kramp heb
Maand verband
Schone onderbroek
Chocolade ofzo .
Dat
Suc6 en liefs me

11 feb 2020, 20:02, D💞
3

Dankje💗💗

12 feb 2020, 18:02, Anoniem
4

Hebben jullie miss ook wat tips voor hoe Ik me erop moet voorberijden?😬❤️❤️

12 feb 2020, 18:02, Anoniem
5

ja , je staat op het punt ! wees voorberijd en neem elke dag : 1 kleine tampon , 1 klein potje vasaline , 2 kleine maandverbandjes , een grote maandverband mee

13 feb 2020, 21:02, anoniem
6

Heey! Dit hoort allemaal bij de begin van je puberteit! Je kunt dus binnenkort ongesteld worden maar het kan ook dat het pas over een jaar is. In het begin krijg je altijd bruine afscheiding. Veel witte afscheiding kan ook betekenen dat je vagina aan het schoon maken is

20 feb 2020, 23:02, Slijm bal
7

Hoi, ik ben er weer gister had ik een tampon in gedaan om alfast te kijken hoe het is voor als ik het word alleen toen had ik hem bewaard en vanmiddag keek ik weer en toen was dat rode bloed bruin en dat heb je bijvoorbeeld niet bij ren wondje op je elleboog want ik dacht eerst dat ik een wondje bij me vagina had gemaakt alleen dat was dus niet denk wat moet ik doen help plss❤️❤️

26 feb 2020, 17:02, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.