Wit spul

Ik heb elke dag wel wit spul in mijn onderbroek. Wat is dat en waarom heb ik dat? Ik vind het heel vies.

11 jun 2012, charlezz


Reacties

plaats reactie
1

ik heb er ook last van echt irritant he maar ik weet ook niet wat het is maar ik weet wel waarom we het hebben omdat onze vagina het schoon is aan het maken van binnen en dan krijg je dat wit spul ik vind het echt vies uitzien hihi maar het is heel normaal iedere puber krijgt dat wel eens het is iets om niks voor de te schamen of zorgen voor te maken

succes nog! xxxx

13 jun 2012, 18:06, larissa
2

Heey
Ik ben 13 en ik heb het ook gehad. Je moet gewoon in inlegkruisje in je onderbroek stoppen dat helpt. En het gaat vanzelf weer over.
Xxx lynn

14 aug 2012, 10:08, Xxxlynn
3

Het is heel gewoon,het is slijm dat naar buiten komt
Ik had van iemand gehoord dat een meisje haar hand op haar shirt legde en dat ze haar shirt binnen haar onderbroek schoof en dat ze daarmee afveegde, je ziet wel vage vlekken op je shirt en het is wat nat maar je kan het schoonmaken!
ik vind et zelf heel goor maar het helpt wel

14 aug 2012, 10:08, Lolalol
4

Dit is perfect normaal. Het 'slijm' heet witverlies en is een natuurlijk proces om je vagina schoon te houden. Het kan wat onfris ruiken, omdat het een soort van zuur is dat bacteriën doodt. Het heeft een witachtige kleur.

Als het donker is en erg hard ruikt, moet je naar de dokter, want dan heb je waarschijnlijk een infectie.

Je kan best een inlegkruisje inleggen. De tip van het vorige meisje: "je shirt binnen je onderbroek schuiven en het daarmee afvegen", is ronduit vies en zou ik je ZEKER NIET aanbevelen.

Als je witverlies hebt, zal je binnenkort je regels voor het eerst hebben. Voor elke menstruatieperiode, krijg je normaalgezien witverlies, dit is best handig want zo weet je al: ik krijg binnenkort mijn regels. Ik spreek uit ervaring ;)

14 aug 2012, 17:08, nana
5

Ik heb dit ook vlak voor k ongesteld word tamelijk erg, k doe er dan een inlegkruisje in en dan heb k er geen last van!

15 aug 2012, 23:08, xAnnnabel
6

Hoi @nana,
Ik bepaal zelf wat ik doe
ik ga niet al die regeltjes volgen van jou
en trouwes wat lolalol zei helpt wel

26 aug 2012, 07:08, charlezz
7

Bericht van de moderator:

Wat goed dat jullie elkaar helpen door jullie tips op dit forum met elkaar te delen!
Het is mooi dat er allerlei verschillende tips genoemd worden, zo kunnen anderen kijken welke tip zij het meest prettig vinden. Daarbij kan het zijn dat de ene tip beter werkt voor de een dan voor de ander. Het kan dan zo zijn dat een tip niet goed bij jou past, probeer dan wel de mening/tips van de ander te respecteren (zie ook de spelregels van het forum). Probeer te voorkomen dat de mening van een ander aangevallen wordt. Op die manier kunnen we er samen voor zorgen dat iedereen vrijuit zijn mening/tips kan geven.

Dus..ga vooral door met het geven van tips aan elkaar en probeer daarbij ook met respect te reageren op de tips van een ander. Zo kunnen we elkaar op een fijne manier verder op weg helpen!

26 aug 2012, 15:08, moderator
8

Hoooi,
Dat witte spul in je onderbroek komt meestal voordat je ongesteld word. Als je het nog niet bent dan komt dat nog of het is spul dat voor afscheiding in je vagina zorgt. Om alles schoon te houden daar.

xx

27 aug 2012, 15:08, verwijderd-8BV7RL
9

Heei,
Ik ben 13 en ik heb dat ook het heet afscheiding en je kunt het beste een inlegkruisje gebruiken je moet pas oppassen als het geel of groen word en het heel erg gaat stnken
Suc6 xxL

31 aug 2012, 19:08, TheHelper
10

hey, little girl.
ja ik heb er ook flink last van, eerst werd ik ongesteld, en daarna krijg ik dat vieze slijm pas. dat denk ik tenminste. kan ook zijn dat ik het nooit gemerkt had. ik werd al in groepje 6 ongesteld, dus weet het niet meer zo goed.
wat ik er tegen doe..... gewoon, als je bij de wc bent effe snel er een wc papiertje doorheen halen. is het zo erg als bij mij? raad ik je een inlegkruisje aan.
wees vooral niet bang om het je ma te zeggen, zij heeft dit ook meegemaakt.
kusjes mij.

21 okt 2012, 21:10, Auriane
11

Heei ik ben Chantal,,

Ik heb het ook. Alleen aan het eind van de dag is het hard en ruikt het onfris, heb ik nu een infectie ofzo?

x

22 okt 2012, 14:10, aapje
12

@ chantal
Nee hoor dat is gewoon omdat het opgedroogd is, heb ik ook!
X

22 okt 2012, 19:10, Noa
13

ik heb het ook

21 dec 2012, 22:12, ?????anoniempje
14

heeeey x
ik heb er ook al even last van
ik weet ook niet wat het is en ik schaam me er echt voor xx

22 dec 2012, 14:12, onbekenddingetje
15

Hooi,,

Ik heb het ook. Maar ik heb het al een tijdje, twee maanden ofzo of iets langer en ik ben nog steeds niet ongesteld.

22 dec 2012, 20:12, blahblah
16

@blahblah

het is pas 1 of 2 jaar voordat je ongesteld word ; )

4 jan 2013, 20:01, MeisjexMeisjex
17

hallo iederen,
ff een ding dat witte spul noem je witte vloed
tenminste dat is bij ons op school verteld

21 jan 2013, 16:01, xxxingexxx
18

hi, ik ben nog niet ongesteld,, maar heb het ook al.
wordt ik binnenkort ongesteld?
x

21 jan 2013, 17:01, anoniempje2000
19

ik heb het ook het is vies

22 jan 2013, 17:01, Lovely
20

Wat als je een infectie hebt? Is dat erg?

23 jan 2013, 17:01, infinity
21

Hallo!
Het ruikt vies en sterk omdat je PH waarde te hoog is.
Dit kan je geloof ik verminderen door te wassen met van die zeep die daar speciaal voor bedoeld is. Kan je bijvoorbeeld kopen bij kruidvat, etos of DA.

xoxo

27 jan 2013, 11:01, verwijderd-8BV7RL
22

Hallo,

Wat betekend dan dat gele slijm?? toch niet zwanger he??:(

21 feb 2013, 17:02, kia
23

heb ik ook zo irri ik snap jullie meiden
het fijne aan deze sitre is dat de rest je snapt vinden jullie niet?

xxxxx
ikke

21 feb 2013, 17:02, ikke
24

Dus dit is dat witte spul!
Ik heb het al zoo lang,ik ben ongeveer een jaar geleden ongesteld geworden voor de eerste keer,en toen begon ik dit te krijgen. Ik vind dit ook gewoon vies enzo,maar ik wist niet wat het was en durfde het niet aan iemand te vragen,straks had ik iets geks ofzo. Ik ben wel blij dat ik weet dat het gewoon heel normaal is :)

Ohja,een tip is om maandverband of een inlegkruisje in te doen,die kun je gewoon de hele dag inhouden,want als je naar de wc gaat en je afveegt,gaat het ook wel weg.

Liiefss x

21 feb 2013, 20:02, Kristina
25

Ik heb dit ook. Je word waarschijnlijk binnen 2 jaar voor het eerst ongesteld x.

23 feb 2013, 10:02, Anoniemeling
26

Dit heb ik ook dat heet WITVERLIES , dat krijg je voor dat je je maandzonden krijgt xxx

24 feb 2013, 18:02, bom
27

Je word waarschijnlijk tussen 6 en 18 maanden ongesteld!
Veel suc6!

5 mrt 2013, 18:03, Julia123
28

Dat witte slijm midden in je menstruatiecyclus is dit:

Bovenaan in je baarmoederhals zit een slijmprop, dat vuil en viezigheid dat via de vagina naar binnen komt tegenhoud. Midden in je cyclus ben je vruchtbaar, de slijmprop wordt zacht, en kan zelfs zo zacht worden dat er iets van naar buiten loopt. Niet erg, heel natuurlijk. Als dat niet gebeurd, kun je moeilijker zwanger worden. Niet bang zijn dat het niet gebeurd, je bent dan niet onvruchtbaar ofzo, maar is gewoon een afweertechniek van je lichaam, die slijmprop.

Slijm "tussendoor":
Dat is gewoon een natuurlijk "glijmiddel", en daarnaast ook een manier van je lichaam om vuil en viezigheid naar buiten te werken.

6 mrt 2013, 22:03, grapjas
29

Heei,
ik heb dat witte spul ook.
Word je dan binnenkort ongesteld? want ik heb eigelijk nog niet echte borsten enzo en ik ben al 13 :$

14 mrt 2013, 19:03, Rarwr
30

Haaay allamaal ik snap jullie allemaak het is niet zooo fijn om witslijm te hebben zooo iritant goor en vues maar gelukkig niks ergs

16 mrt 2013, 22:03, moppie
31

@ infinity,

Een infectie is hellemaal niet erg, mensen denken vaak dat het komt doordat je het niet goed schoon houd. Maar het komt juist doordat je het misschien shoonmaakt met zeep. Je moet je vagina NIET schoonmaken met zeep. Dit verstoort de PH-belans van de vagina.Waardoor je vagina heel erg gaat jeuken, kriebelen en rood word. Wanneer dit gebeurt kan je naar de huisarts gaan, je hoeft dan niet je vagina te zien. Maar gewoon aangeven dan je misschien een infectie heb, dan krijg je een zalfje(of pilletje) mee. en dan is het meestal binnen 5 dagen weg. Heel veel vrouwen/meisjes hebben hier wel eens last van, het is super vervelend maar je hoeft je er niet voor te schamen :)

X

17 mrt 2013, 02:03, anonymous
32

is dat spul slijmerig of gewoon een soort wit poeder in je onderbroek? mijn beste vriendin zei dat het een soort poeder is. is dat wel zo??

18 mrt 2013, 16:03, !@#somtimes
33

ik heb dat witte slijmerige spul ook in mijn onderbroek. schaam me zo! durf het ook niet tegen mijn moeder te zeggen. als je dat spul hebt, word je dan binnenkort ongesteld? als dat spul is opgedroogd, word het bij mij een beetje bruin/geel. is dat erg? en hebben jullie dat ook?

doei!
-xxx-

20 mrt 2013, 18:03,
34

Heey,

Ik ben nu 12 jaar en heb dit ook,
Ik ben ook al ongesteld, sinds februari pas hoor,
Maar ik had het wel al langer,
het is niet fijn ens, maar als het niet zo erg is kan je soms
gewoon naar de wc om eventjes een wc-papiertje
erlangs te halen en het daarmee weg te vegen,
als het echt te veel is dan kan je altijd een inlegkruisje
in je onderbroek doen en anders rond je periode tijd ( als je regelmatig bent ) dan kan je voor de zekerheid een maandverbandje dragen

Als het opdroogt hoeft het niet altijd nog wit te zijn
het kan dan lichtgelig worden,
meestal begint het/ doet het het als je bezig bent met lopen, rennen, sporten etc. als je wat stiller zit/ligt dan komt er minder.

Als het donker word dan raad ik je aan om eerst even naar je moeder te gaan om haar te vragen wat zij handig vind, je hoeft je niet te schamen want zij heeft dit ook allemaal meegemaakt hoor ! en als zij het er mee eens is kan je ook altijd nog naar de dokter gaan.

Verder zag ik nog wat meisjes die dit hadden, nog niet ongesteld zijn geweest ens. Wanneer je borst"productie" op gang komt, dan duurt het nog ongeveer 2 jaar totdat je ongsteld bent. En het maakt niet uit of je nou borsten hebt of niet, het komt heus nog wel !

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben
xo

30 mrt 2013, 22:03, Liketohelp :)
35

Hee,
Jaa daar heb ik ook last van, dan maar gewoon inlegkruisjes gebruiken. Dat doe ik ook altijd, en dan voelt het minder vies.

xx

1 apr 2013, 14:04, L.
36

dat witte spul is afscheiding. iedereen krijgt dat. het droogt weer op en je kan bijv. een inlegkruisje in je onderbroek doen maar ik vind het schamend om te vragen aan mijn ouders. het is heel normaal en je hoeft je niet te schamen. ik heb trouwens de laatste tijd wel veel last van héél veel afscheiding. weet iemand hoe dat komt?

1 apr 2013, 14:04, pennyx
37

Pennyx het kan zijn dat je ongesteld word.. Dat heb ik dan ook altijd witte vloed ofso iets normen ze dat ;s

X

2 apr 2013, 01:04, Yoy
38

haaii ,
het klopt het is heel vervelend
ik heb nu al 3jaar en ben ook al 3jaar ongesteld ,
en als je er echt heel erg mee zit ga dan naar de dokter en praat er met hem/haar over en dan krijg je er een middeltje voor.
xoxo

2 apr 2013, 14:04, BeYourselfThat'sTheMotto
39

Dat is gewoon wittevloed, het is heel gewoon ieder meisje heeft het. xx

2 apr 2013, 16:04, Anoniem <3
40

Heey ik wordt de volgende maand 12 en ik heb nu voor het eerst dat witte spul maar bij mijn jeukt het vreselijk en doet het pijn mijn moeder durf ik niks te zegen ik wordt er al zenuwachtig van als ik bedenk dat ik later moe gaan vertellen dat ik ongesteld ben!! Maar is het nu zo raar dat het jeukt en pijn doet

Xxx ikke

28 apr 2013, 22:04, Bang meisje
41

Ik heb ook al een tijdje wit spul in mijn onderbroek en ben al 13 en nog niet ongesteld is dat raar en ik ben bang dat ik het niet wordt

29 apr 2013, 12:04, ano
42

Heeii ,
ik ben al ongesteld sinds december , alleen ik ben al 2 maandem niet meer ongesteld geweest en er zit sinds koty weet dat witte slijm in mijn onderbroek , betekend dat dat ik weer ongesteld word ?

Xxxxxxx

2 mei 2013, 16:05, iemanddxx
43

ik heb t al meer dan een jaar, maar k ben nog niet ongesteld... hoe kan dat?

3 mei 2013, 20:05, 'Me
44

Dat witte spul heb ik ook gehad en dat is het teken dat je ongesteld gaat worden, MAAR LET OP JE WORD NIET METEEN ONGESTELD DAT KAN 1 TOT 3 JAAR DUREN VOORDAT JE ONGESTELD WORD!!!!

X

18 mei 2013, 17:05, pricillatje123
45

Hoi ik ben 11 en ik heb het ook zo'n slijmerig witte spul het stinkt is het RAAR???????

Xxxxxxxx

21 mei 2013, 18:05, een wanhopig meisje
46

Ik voel het nu in mijn onderbroek AAAAAHHHHHH!!!!!!! Ik word gek!!!! Iewww echt gadver de padver.

Xxxx een wanhopig meisje (die zich slijmerig voelt)

21 mei 2013, 18:05, een wanhopig meisje
47

Oh trouwens ik ben nog niet ongesteld.

21 mei 2013, 19:05, een wanhopig meisje
48

Heey ik ben 11 en ik heb dat ook is dat dan raar en hoe lang duurt het tot ik het word, en ik heb ook nog bijna geen borsten klopt dat dan en hoe :(((

26 mei 2013, 15:05, Wanhopig meisje :((((
49

Oja en het is pas de eerste keer dat ik daar slijm heb

26 mei 2013, 15:05, Wanhopig meisje :((((
50

heeee. Ik ben een meisje van 13 en nog niet ongesteld..

Dit is heel herkenbaar,dat witte spul..
Maar laatst 's nachts ging ik naar de wc en toen zat er bloed op m'n papiertje.. de volgende dag keek ik in mn onderbroek maar daar zat geen bloed in.. een paar dagen heb ik een maandverbandje gedragen..
Is dat erg? Dat bloed?? Wat is dat?

xxx een meisje dat zich schaamt..

30 mei 2013, 22:05, schaammeisje
51

Lieve meiden,
Ik ben 12 jaar en heb hier sinds ongeveer 2 maanden ook last van. Ik ben erg klein voor mijn leeftijd dus vind het niet een bepaalde geruststelling om te lezen dat je hierna ongesteld raakt , want dan groei je niet zo heel veel meer.
Bij mij is het wit ' slijm' als het eruit komt en t word daarna een beetje hard en wit-geelig in mijn onderbroek.
Ik wil het ook wel tegen mijn moeder zeggen maar ik weet niet hoe ..
ik hoop op hulp van jullie x
Kleiintje

13 jun 2013, 22:06, Kleiintje
52

Heeeeei,
Ik ben 13 en heb hetzelfde probleem. Maar ik zal wat tips geven
*Vragen:
-schrijf het op en laat aan je moeder lezen
-vraag het bijv zo: '' mam, wat betekent het als je van dat afscheiding hebt?'' (miss weet je wel wat dat is maae het gaat erom dat je op het onderwerp bent gekomen, als he er eenmaal over praat, durf je al wat meer te zeggen en als dat niet zo is gaat je moeder er zekerweten wel naar vragen

Wat doe je ertegwn
-je kunt het niet laten stoppen ofzow maar verzorgen kan wel
-was NIET met zeep. Dan krijg je jeuk
-gebruik maandverbandjes
-als je op de wc komt kun je het hetbeste even schooonmaken met een wc papiertje
-elke dag met een vochtig washandje schoonmaken is ook wel fijn

Suc6 &veeeeel xxxx-jes

13 jun 2013, 22:06, probleempje
53

Hallo ik ben 11 jaar en ik heb al ongeveer een jaar
Witverlies maar soms heb ik ook buikpijn :(
Hoelang duurt het dan nog voor ik ongesteld word??
Plaese help me :(
Alvast bedankt xx

21 jun 2013, 19:06, Sophie
54

Ik heb het elke dag, behalve tijdens mijn ongesteldheid
autchh. **

22 jun 2013, 21:06, xDenise
55

Hoii x ik heb het ook en ik raad jullie aan om elke dag en nacht een nieuwe onderbroek aan te doen dat is wek wat frisser en een inlegkruisje werkt ook ( vooral hamdig als je daarna meteen ongesteld bent dan heb je daarvoor ook al een inlegkruisje ) succes iedereen ! X

23 jun 2013, 00:06, M,x
56

heeyy
ik heb het ook.
Mijn oplossing is gewoon 2x op een dag mijn onderbroek
verversen(dit doe ik sochtends en savonds voor ik ga slapen).
xxx

23 jun 2013, 22:06, lovertje
57

Hee meisjes' ik heb dit probleem ook al een tijdje en ben 13 en nog niet ongesteld. Het geeft helemaal niks en ik denk dat je er aleen maar blj mee moet zijn want het betekend dat je je ongesteld kan worden na 1 of 2 jaartjes! Succes ermee en leg gewoon even een inlegkruisje in de onderbroek! Xx my

29 jun 2013, 22:06, myyx
58

Heey, ik heb ook een soort hiervan geloof ik. Maar ik heb het best wel heftig. In een inlegkruisje is het duidelijk geel en slijm achtig, het stinkt ook erg zuur en de geur is moeilijk weg te krijgen met wassen. Wat moet ik doen? Ik ben nog maar 13 en niet ongesteld geweest. Helup! :(

19 jul 2013, 16:07, anoniempje
59

Okee, ik heb dit ALTIJD. Het stopt nooit, en word ook niet minder. Al bijna 3 jaar. Is dit wel normaal of heb ik nog een probleem??

21 jul 2013, 01:07, kjb
60

Hoi ik heb ongeveer een jaar
Witverlies ik heb ook al borsten en schaamhaar
En zo maar ik wil graag weten wanneer ik
Dan ongesteld word
Xx

21 jul 2013, 14:07, Emma
61

Hee ,

Ik heb ook dat witte spul in mijn vagina , maar ik heb gehoord dat je dan bijna ongesteld wordt bij de ene is het waar en bij de ander nii .

1 aug 2013, 11:08, Anoniem
62

HELLO girlsss! ik ben een meisje van 12 bijna 13, k ben in oktober jarig, en ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. ik heb wit spul in m'n onderbroek, maar als ik m verwissel is t bijna gelijk weer raak. ik heb geen borsten en alleen helemaal onder bij m'n vagina en ietsjes hoger schaamhaar. m'n tepels doen wel pijn enz krijg ik nu borsten en word ik bijna ongi? k hoop dat jullie kunnen helpen! kusjes Natas

16 aug 2013, 15:08, natashadebruinxx
63

ik heb het ook alleen een inlegkruisje helpt ga naar je moeder toe want die weet wat je moet doen dit is gwn een teken van dat je ongestelt word mijn moeder is er zelf achter gekomen want ze zag het bij mij is het heel erg dus nu inlegkruisjes veel plezier met deze tip xd

16 aug 2013, 21:08, meisje tip
64

hey, ik heb het ook.
Ik heb het nog niet aan mijn moeder vertelt, maar ik heb het wel al een tijdje. Dan wordt ik dus over 1 of 2 jaar ongestelt heb ik gelezen. Groei je nog als je ongestelt bent geweest?

30 aug 2013, 19:08, schuilnaampje
65

Hey allemaal ik heb dit ook ik heb het al een jaar maar die van mij stinkt niet erg en wordt niet donker als het opdroogt wat kan ik er aan doen?

31 aug 2013, 00:08, anoniempjj
66

hoi meiden
ik heb wittenvloed nu ongveer een jaar en heb al best wel borste en een beetje schaam haar
ik vraag me af of ik binnenkort ongestelt woord
zo ja als ik het nou op school heb lekt het dan door mijn broek heen ???
xxx 12 jaar

5 sep 2013, 19:09, lol
67

ik heb ook wit spul maar nog niet ongesteld wat nuuu
ga ik het worden?
dat wil ik niet!
hoelang duurt het?
en word het nog een andere kleur dan wit?
x

6 sep 2013, 19:09, booooe
68

Hii ik heb het ook maar eerst had ik het wel en toen niet toen weer wel en toen niet nu heb ik het langer dan een half jaar.. (ben 14) het is vervelend en ik ruik het heel erg ;(

22 sep 2013, 23:09, Meisje
69

kan je ook gewoon wc papier in je onderbroek stoppen??

23 sep 2013, 20:09, Jenny@xx
70

@Jenny@xx ja dat kan":)

aleen ik heb een vraagje kan je ook een tampon indoen zoon mini als je wit verlies heb ??

xxxx

24 sep 2013, 19:09, SNORREVROUWXX
71

Neeee!!! Dan kan niet! Gebruik alleen een tampon als je ongesteld bent !
Xxx LMS❤

24 sep 2013, 19:09, LoveMeSgatjes❤
72

oke x bedankt xxx

24 sep 2013, 21:09, SNORREVROUWXXX
73

Haaay ik heb dat spul ook maar dan al bijna 3 jaar ofzoo maar ik ben nu bijna 12 en ben 1 X ongesteld geworden en daarna niet meer , dat ongesteld was ong 3 of 4 maanden geleden wordt ik nooit meer ongesteld ofzoo please help me xx

29 sep 2013, 16:09, Wanhopigmeisjeex
74

heey,
ik heb dat witte spul ook maar, daarna word het dus hard dat is geen probleen ps ik heb ook een bultje op mijn schaamlip

1 okt 2013, 17:10, minaaa
75

Maandstonden

1 okt 2013, 18:10, Lautjerien
76

Wanhopigmeisjeex,
Het kan zijn dat je dacht dat je ongesteld geworden was, maar dat het iets anders was dat bloed gaf. Zoals bij mij bij het scheren kwam er bloed door een wondje. Ik dacht meteen dat ik ongesteld was, maar toen kwam ik erachter dat er een wondje zat. En werd ik pas een jaar later ongesteld.

Ik kreeg in groep 8 witte afscheiding en pas 4 jaar later werd ik ongesteld, dus het kan nog heel lang duren voordat je dan echt ongesteld wordt.

Ik hoop dat jullie/jij er wat aan hebt

2 okt 2013, 17:10, Love yourself
77

Hii thnx love yourself
Maar ik scheer me daar nie dus wat kan het dan zijn?? Xx

8 okt 2013, 18:10, Wanhopigmeisjeex
78

Ik had het ook heel lang, ben eindelijk ongesteld geworden. Maar als ik niet meer ongesteld ben heb ik weer wit spul..VERVELEND!

8 okt 2013, 21:10, Meisje
79

Ik ben nog maar 11 ik heb dit gwn is heel vies het ruikt normaal maar ik vind het niet fijn betekend dat dat ik ongesteld wordt?? Ik hoop het niet ik vind dit echt nii grappig is heel vervelend

11 okt 2013, 12:10, girl
80

Is het waar dat als je ongesteld word dat je dan nog maar 2 jaar groeit of is da een fabel reageer alsjeblief ik ben het nog niet hoor maar oke help

25 okt 2013, 21:10, ilovebueno's
81

hey ik ben 10 jaar en ik heb dat ook al het stinkende heel hard niet zo hart alles wat wat je moet doen is douche met lauw water zonder zeep lauw is eingelijk niet te warm en niet te koud

29 okt 2013, 16:10, loveaanna
82

@ ilovebueno's, dat klopt volgens mij wel. en o ja
zeg ik heb altijd het idee dat de mensen die soms "da" in plaats van "dat" typen, uit België komen omdat ze het daar ook zo uitspreken (vind ik leuker klinken maar anyway), klopt dat of is dat een gekke gedachte/vooroordeel?

29 okt 2013, 16:10, lies
83

heey ik ben terug maar ik wil weten als dat normaal is dat ik op mijn tiende vaginale afscheiding heb

31 okt 2013, 20:10, loveaanna
84

heee x

ik ben 13 en ben nog niet ongesteld geworden, heb al heel lang wit spul maar moeder zei dat ik binnenkort ongesteld word maar heb al heel lang wit spul...

9 nov 2013, 19:11, sorayaaaxxoxx
85

heey ik bent het loveaanna en nog iets ik heb die wit spul en ik ben ook al ongesteld geworden ik voelde me misslijk en ook wat moe maar het blijft toch wel nog steeds raar dat ik ongesteld ben raar he

9 nov 2013, 23:11, loveaanna
86

het is kij normaail dat je ongesteld wordt loveaanna en je moet wel tampons of maandverband inleggen op je onderbroek

9 nov 2013, 23:11, babababa
87

hey ik heb het ook gehad voor de mentruatie en sinds ik ongesteld ben heb ik het ook nog steeds ! als ik niet ongeteld ben heb ik het wel en als ik het wel ben heb ik het niet ... gaat het nog weg? of blijft het voor altijd zitten?
x anonymous

11 nov 2013, 23:11, anonymous
88

HEY, ik heb dit ook en ik dacht dat het een ziekte ofzo was,
Maar toch blijkbaar niet x

30 dec 2013, 21:12, Mel<3jelle
89

Ik heb dit ook maar ik heb mijn regels nog steeds niet gekregen is dit normaal?? Xx

2 jan 2014, 23:01, Loveliegrils!!x
90

Ik heb dit ook maar bij mij is het ineens donkerbruin??? Hoe kan dat? x

5 jan 2014, 01:01, ...
91

wittervloed

6 jan 2014, 13:01, ........
92

Hey iedereen
ik heb het ook maar ben pas 10!
is dit ook normaal? want zo ongeveer gebeurt dit elke dag bij mij! en een inlegkruisje vind ik niks sorry :(
Tips A.U.B? :\

6 jan 2014, 17:01, Pammie
93

Ik ben nu zn anderhalf jaar ongesteld. Voordat ik ongesteld werd had ik al last van wit slijm in mijn onderbroek. Op dedag van vandaag heb ik we nog steeds last van.WANNEER STOP DIT EINDELIJK?!

5 mrt 2014, 17:03, Harrylover
94

mijn afscheiding ruikt heel zuur ik ben 11 en ik heb soms (heel vaak) een natte plek in mn slipje help me plzzz ps ik ben nog niet ongesteld

29 mrt 2014, 10:03, sidjee
95

dat witte spul is gewoon volkomen normaal.
het gaat volgens mij niet echt over, maar het wordt wel minder met de jaren.
Het enige wat je kan doen is gewoon regelmatig wassen (zonder zeep) en schoon ondergoed aantrekken. inlegkruisjes gebruiken is een slecht plan, omdat het kan gaan plakken, broeien, schimmelen en ontsteken.

niks om je zorgen over te maken dus.

29 mrt 2014, 10:03, nikkie
96

Dit is heel normaal ik heb er ook tips voor !
1, Ga iets vaker naar de wc ookal moet je niet plassen dan kun je het schoonmaken met wc papier.
2, verwissel vaker je ondergoed. Bijv veel mensen doen alleen in de ochtend, probeer het ook te doen als je voelt of ziet dat het erg veel word. ( bijv. Om 5 uur)
3. Gebruik inlegkruisjes!
4. Schaam je er niet voor! Dit is heel normaal kijk boven deze reactie bijna iedereen hier heeft het

Succes ermee !

1 mei 2014, 15:05, Ikkie :)
97

Ik heb het ook ik vind het heel onpasselijk eraan te komen maar ik wil ook geen inlegkruisjes omdat dat niet fijn zit bij mij

4 mei 2014, 15:05, hulpnodig
98

Ik heb het ook en nu als 1 maand ofzo, betekent dit dat ik dan ongesteld word ?? Ik ben 13 en heb nog geen borsten , komt dat ook nog ? Ik ben bang dat het bij mij niet meer komt. x

6 jul 2014, 22:07, Wanhoop
99

Hey, ik vind het heel erg handig jullie tips want net gebeurde het ik was helemaal in shok! Maar nu ik maar jullie tips lees ben ik niet meer bang maar bij mij was het nat en zat er en hele kleine propje met dat spul is dat erg?

21 jul 2014, 17:07, xXCHOCOXLOVEXx
100

ik heb ook zo een spul en het plak is da normaal

12 aug 2014, 01:08, is dat normaaal
101

Ik heb het ook, ben 14. Bij mij is het best wel veel, en de hele dag door. Ik doe meestal een wcpapiertje in mijn broek, zit elke keer weer even irritant maar het moet maar...

14 aug 2014, 14:08, Femke
102

Ik heb nu al 2 jaar dat witte spul en ik
Word maar niet ongesteld
Is dat erg of niet . Al me klasgenoten
Zijn het al maar ik heb al heel lang last
Van buikpijn en rugpijn en hoofdpijn
Weet iemand of ik het dan binnenkort word
Om me alvast voor te bereiden en al een
Maandverbandje mee nemen?

29 sep 2014, 18:09, Xxroos
103

ik heb het nu al best wel lang.. al 1,5 jaar ofzo en het is erg vervelend. ik las ergens dat je dan geen kinderen meer kun krijgen is dat zo????

7 okt 2014, 20:10, xxazulaxx
104

Lieve meiden,

Ik ben nu 11 jaar. Ik heb het nu ook al een tijdje en na het lezen van deze berichten begrijp ik, dat het heel normaal is en dat het het handigst is als je een inlegkruisje/ maandverband gebruikt. Wat mij handig lijkt is om een maandverband in je tas te doen(voor het geval dat je voor het eerst ongesteld word op school) maar in de eerste instantie zou ik het melden bij je moeder/ voogdij

8 okt 2014, 20:10, Annoniempjeeeeeeeeeee
105

Ik heb al 1 jaar en 3 maanden... Hoelang duurt dit ongeveer?
Alvast bedankt...

25 okt 2014, 20:10, Vraagteken
106

Heeii cx ik ben nu 11 jaar en heb d'r nu al last van! En ik heb enzo gekeken op internet wat het is.. Ik ben nu nog niet ongesteld maar ik krijg ook al van die witte slijm in mijn onderbroek. En sommige uit m'n klas ruiken een ander geurtje. En ik ben er dus achter gekomen dat je dus in voorbereiding van ongesteld zijn zit..
Wat Je Beter Kan Doen :
1. Nieuwe onderbroeken aan doen (miss elke dag 2x)
2.Ga af en toe naar de wc om je pipi schoon te maken.
3.Zeg het ook alvast tegen je juf (Geen Meester XD )
4.Koop van die tamponnetjes of die andere *Ben naam vergeten er van o.O*
Naja hopen dat je er iets van weet ' I wish you luck ! XD x
XxxXRoz

18 nov 2014, 15:11, WoofWoofRoz
107

Heeei! Dat witte spul is afscheiding/wittevloed het is het teken dat je ongesteld gaat worden ! Dit kan een paar maanden duren maar ook jaren ik had het voor het eerst op mijn 11de en 2 jaar later (nu) heb ik het nog steeds .. Je kan er niet heel veel aan doen maar hier zijn een paar tips waar je misschien wat aan hebt
• vaker schone onderbroek aandoen
• goed wassen
• inlegkruisjes gebruiken
• maandverband/tampons kopen (voor het geval dat)
Good luck x

18 nov 2014, 17:11, Xhoix
108

Ik heb dat ook, ik ben 11 maar bij mij is het ee. Beetje hard en stinkt een heel klein beetje is dit wel afscheiding?

9 dec 2014, 19:12, Hoihoi
109

Ik heb er al een jaar last van, ben 14 jaar en nog steeds niet ongesteld.. Het is heel vervelend, en mijn onderbroek is inderdaad wit en hard op die plek.

10 dec 2014, 22:12, karlijn
110

ik heb het al heel lang al van mijn 10 en ik ben nu 13 ik vind het heel vies en soms gaat het naast je onder broek r dan komt het in je broek nog vieser wand dan zie je een nat vlek wat kan je hier aan doen.

6 jan 2015, 21:01, kimmy
111

ik het dit ook maar ik heb het al een paar jaar , is dat erg ? ik vind het afschuwlijk om naar de dokter te gaan hoppelijk hoeft dat niet, ik hoop dat iemand mij helpt of het erg is dat je het al een paar jaar hebt en gaat het over ?
vriendenlijke groet.

11 jan 2015, 23:01, cinderelllaaaa
112

Heei k ben net 14 en k ben nog nie ongesteld maar k heb wel ekle keer wit spul in me onderbroek, en heb heel afentoe last van me onderbuik .. Word k binnenkort ongesteld ??

12 jan 2015, 23:01, Zomaar iemand
113

Hoi,
Ik ben 14 en heb die witte afscheiding ook. Het is heel normaal, het betekent dat je baarmoeder aan het groeien is en binnenkort ongesteld kan worden. (:
Ik heb het nu ong. een half jaar, hoe lang duurt het dan nog voor ik ongesteld word?
x

29 jan 2015, 18:01, xx
114

Hai ik had al een hele lange tijd last van afscheiding
Maar sinds kort heb ik steeds van die dikke slijmdraden in mijn onderbroek of aan mijn papiertje
En ik had dus echt geen idee wat dat was dus ik zocht het op. Ik las van alerlei sites dat het komt door een zwangerschap of een eierstoksprong of sex maar ik ben pas 13 en vind het al vies om een jongens hand aan te raken
En wat in cupcakes naam is een eirerstoksprong
Dit geeft me alleen maar een slecht en raar gevoel😣😷

1 feb 2015, 18:02, SushiiLuffXx
115

Wat is het nou haha 😂😱✋🍪

19 feb 2015, 20:02, Joan@na
116

Dat had ik ook voor dat ik ongesteld werd

24 feb 2015, 22:02, keniku?
117

Oh ik ben zooo blij om dit te lezen! dacht echt dat ik de enige was... maar ik heb het zeg maar elke dag (behalve als ik ongesteld ben natuurlijk) Is dit raar? En het is ook niet altijd slijm en wit maar ook wel doorzichtig, als of het water is. Hopelijk niet raar en ik hoop op reacties!
xx

16 mrt 2015, 23:03, transparant
118

Het is niet raar maar ik ben al een tijdje ongesteld maar heb dat nooit gehad, is er iets mis?

19 mrt 2015, 21:03, Sofiexxx
119

Ik heb het ook

28 mrt 2015, 18:03, *
120

Ik heb het ook maar ik vind het heel irritant ik heb het nou al een meer dan 8 maanden ofzo en ik ben nog niet ongesteld geweest soms heb ik ook hele erge buikpijn en kan ik gwn niet meer lopen heeft iemand tips of die mij hiermee kan helpen

28 mrt 2015, 18:03, 1234
121

Ik zie dit wit spul elke keer op mijn onderbroek maaar toen ik naar de wc was gegaan zag ik dat mijn vagina een beetje wit was en het was zo een beetje klonterig die wit spul dus zoekte er ik veel achter en dan ben ik hier gegaan want deze site helpt mij heel veel maar ik wil jullie allemaal bedanken want door jullie reacties dat ik het aan mijn mama moest zeggen had ik het gedaan en ik ben naar de dokter gegaan en het was een infectie
xxx bedankt iedereen!!

2 apr 2015, 03:04, girlygirlxx
122

Hoi, ik ben nu 12 (ik wordt 1 juli 13)
En ik heb dit vandaag voor de eerste keer Mijn vraag was of er iemand nog handige tips hiervoor heeft en hoelang het nog kan duren voordat ik ongesteld wordt.
xxx-Joelle

2 apr 2015, 10:04, Harry Potter fan
123

Hey het verschilt per pp hoelang het duurt, vertel het aan je moeder en die geeft je waarschijnlijk iets mee zoals maandverband just in case. Dont freak out, het is super normaal

16 mei 2015, 23:05, Swaggergirl050
124

Heey
ik heb ook van dat witte of doorzichtige slijm. Ik heb dit al best wel lang maar ik ben nog niet ongesteld geweest. Ik heb al borsten en schaamhaar, en ik ben elf jaar.
Ik heb vandaag voor het eerst een inlegkruisje in mijn onderbroek gedaan.
Weet iemand hoelang het nog gaat duren en wat ik kan doen??
xxxx

20 mei 2015, 16:05, komkommertje
125

Ieder meisje krijgt dit, zelf heb ik het ook ik ben 13 jaar heb nog niet echt borsten maar al wel schaamhaar, is dat abnormaal? Dat je geen borsten hebt maar al wel schaamhaar enzo? O en voor de gene die het willen weten: als je ongesteld stop je met groeien in de lengte en groeien alleen nog maar heupen en schouders

23 mei 2015, 21:05, Ano
126

hallo, (13 jaar)

Ik ben nog niet ongesteld maar de laatste tijd heb ik er wel last van. betekend dit dat ik bijna ongesteld ga worden?

3 jun 2015, 18:06, Silke
127

Ik heb ook wit spul en durf het aan niemand te vertelen en durf thuis bijna niet meer om te douchen omdat mijn onderbroek helemaal smerig is hopelijk komt het goed !! 😀

4 jun 2015, 18:06, Juultje123xxx
128

heyy meiden,
ik he het ook alleen ik ben al ongesteld geweest en ik he het echt elke dag. ook stinkt het heel erg. ik weet nii wat ik moet doen.... heb ik nu een infectie ofzo. zo ja ik durf het echt nii tegen me moeder te zeggen of naar de dokter te gaan.

18 jun 2015, 15:06, xxx
129

Gelukkig lees ik dit nu, want dan kan ik er rekening mee houden! 'T is inderdaad erg vies...momenteel heb ik er alleen thuis last van, maar nu zal ik altijd een inlegkruisje in mijn schooltas hebben.(U never know)

Dankjulliewel voor deze lieve tips<3

10 jul 2015, 16:07, Aardbeienfreak
130

Ik ben nog maar 12 jaar oud en ik heb het ook! Eerst dacht ik dat het heel vreemd was, maar nu weet ik dat het normaal is. Word ik nu bijna ongesteld??? Ps, het ruikt heel erg vies en het gaat niet van mijn onderbroek af! Wat kan ik eraan doen?!

19 jul 2015, 14:07, Idon'tknow
131

Ik schrok want je hebt ook sperma 😂 en dat is wit dus k dacht ff dat ik een man was maar iedere vrouw krijgt het dus ?

26 jul 2015, 00:07, Swaggergirl
132

Ik schrok want je hebt ook sperma 😂 en dat is wit dus k dacht ff dat ik een man was maar iedere vrouw krijgt het dus ? En uhmm wat moest k nog vragen ? Oja heeft iedereen dat gehad of krijgt elke vrouw of meisje dat wel is en ja wanneer krijg je dan een infectie en is het niet raar om regie die dokter te zeggen uhmm ja ik krijg wit spul uit mijn VAGINA 😳 kan iemand mij precies uitleggen hoe het inelkaar zit enzo ik ben et 1 maand geleden geworden en ja wil iemand vertellen alvast bedankt

26 jul 2015, 01:07, Swaggergirl
133

Ik schrok want je hebt ook sperma 😂 en dat is wit dus k dacht ff dat ik een man was maar iedere vrouw krijgt het dus ? En uhmm wat moest k nog vragen ? Oja heeft iedereen dat gehad of krijgt elke vrouw of meisje dat wel is en ja wanneer krijg je dan een infectie en is het niet raar om regie die dokter te zeggen uhmm ja ik krijg wit spul uit mijn VAGINA 😳 kan iemand mij precies uitleggen hoe het inelkaar zit enzo ik ben et 1 maand geleden geworden en ja wil iemand vertellen alvast bedankt en als je het met een doekje schoonmaakt dan komt het weer erg maar wat bedoelen jullie met als het donker word bruin donker of wit donker k snap het ff niet en tot je hoeveelste ben je ongesteld en tja k heb het elke dag en als ik een zwarte onderbroek ofzo aantrek dan word dat gedeelte wit KAN IEMAND UITLEGGEN PLEASE PS K BEN OP 2e nieuwe schooldag ongesteld geworden op nieuwe school nee eigenlijk begon het de eerste dag en vanaf de eerste dag heb ik dat witte en het gaat niet weg HELP

26 jul 2015, 01:07, Swaggergirl
134

Hoi ik heb het nu al een jaar en nu wordt het een beetje gelig en mijn borsten zijn gevoelig en pijnlijk en ik heb oksel en schaamhaar
Mijn moeder zij dat dat kwam dat ik binnenkort ongesteld word mijn moeder was op haar 13 de en mijn zus 12,5 en ik ben al 12,5 geweest en de GGD zij dat ik rond mijn 13 e ongesteld wordt

2 aug 2015, 20:08, Lovemyself
135

Ik ben 13 en ik heb er ook last van. Niet afvegen met een shirt ofzo, dat is gwn goor. Ga naar de wc gebruik gwn toiletpapier.

9 aug 2015, 00:08, Moonwalker Xx
136

hoihoi ikke hierx

Ik heb het ook al rond 2 jaar rn ik ben 11 en heb op moment pijn in me lagere buik
Word ik bijna ongesteld??!

Xx van mij 😗

10 aug 2015, 00:08, Een meisje😛
137

Oh en ik heb ook schaam en okselhaar mijn schaamhaar groeit snel (ik knip het soms als het te lang word ook af )

Is da ook normaal zo veel?

10 aug 2015, 00:08, Een meisje😛
138

Hoi. Bij mij is het altijd, ook als ik al ongesteld ben geweest. Gewoon non stop. Ik ben zo door de inlegkruisjes heen.
Is het erg dat het altijd is? (Ik slik wel de pil)
Ook ben ik vaak erg moe.
Ik ben 14 jaar
Heeft iemand tips of informatie

10 aug 2015, 15:08, Anoniem
139

Weet iemand hoe lang je de witte afscheiding blijft houden voordat je ongesteld word want ik ben namelijk nog niet ongesteld

1 sep 2015, 18:09, Anoniempjessss
140

hallo ik heb slijmerig spul uit mijn vagina komen ik weet niet wat het is maar ik vind het heel vies kan iemand mij vertellen wat het is ?

16 sep 2015, 21:09, girlneedhelp
141

Betekent et gelijk dt je daarna ongesteld word ?

22 okt 2015, 12:10, Anja
142

Ik heb ook van dat slijm... Het maakt van die vieze vlekken alsof ik in mijn ondergoed heb geplast maar dat is dus dat slijm... Ik schaam me dan altijd in de kleedkamers van gym van wat als iemand dit ziet?

Ik zie trouwens ook af en toe wat bloed er tussen zitten. Hoe lang duurt het nog voor ik ongesteld word?

28 okt 2015, 22:10, Elize1403
143

Hee,
Ik heb het nu ook, eerst schrok ik ervan want het was de eerste keer en zoiets leek mij niet normaal, maar toen ik erachter kwam wat het was, was ik wel opgelucht, nog een vraagje, hoe lang duurt dit ongeveer? Ik ben al ongesteld geweest maar dat is onderhand al 2 maanden geleden, sinds toen begon het..
Xx Annoniem 😊

1 nov 2015, 21:11, Annoniem
144

Omg! Ik dacht dat ik een of andere schimmelinfectie had, inlegkruisje dus? xx

17 nov 2015, 15:11, Bente
145

Ik heb dit nu al wel 1 of 2 jaar en ik ben nog nooit ongesteld geweest. Ik wil nog niet ongesteld worden omdat ik best wel klein ben en mensen zeggen dat je dan niet zoveel meer groeit😳

9 dec 2015, 18:12, Loud
146

Hoii,
Ik ben 12 en heb al best wel lang last van slijm in men onderbroek enz. Ik heb nog niet echt borsten ofzow maar ik ben bang dat ik binnenkort ongesteld wordt ofzow en ik wil niet op school ongesteld worden!!!!!😭Hoe weet ik of ik binnenkort ongesteld wordt??😳😳

Xx Schamendkleinmeisje

20 dec 2015, 12:12, Schamendkleinmeisje
147

haaiii

ik ben over een maand 12 en heb ongeveer een jaar witvloed.... vind het heel erg vervelend! ik vroeg aan mijn moeder of ik een inlegkruisje kon gebruiken en die zei nee want dat gaat broeien en dan krijg je een ontsteking.... maar ik heb er echt veel last van... elke keer weer!!AAARGGG

PLEAS HELP ME

-XXXX-

1 feb 2016, 19:02, HULPVRAGEND MEISJE VAN BIJNA 12
148

Hoi Schamendkleinmeisje
Je hoeft niet bang te zijn.
Maar het is wel handig zijn om een maandverbandje in je tas te doen.
Xxx myrtjey

1 feb 2016, 19:02, Myrtjey
149

ik heb dit ook en durf het niet te zeggen tegen mijn moeder...
ik heb het al een jaar ofzo en ben 13 en nog niet ongesteld
ik heb ook geen grote borsten ofzo en ze zijn zelfs nog zo klein dat ik niet eens een BH heb, is het raar om dit te hebben?? en zo lang?

xxx

5 feb 2016, 20:02, annoniem
150

hee ik ben net bijna 2 weken niet meer ongesteld maar heb der best veel last van ook word me ondergoed erg vochtig en heb ik veel afscheiding..ik maak me zorgen want t is me nog nooit gebeurd? hoop niet dat t een infectie of dergelijke is..

12 feb 2016, 01:02, bandit
151

Ja ik heb het nu ook al ongeveer 1 jaar en bem ook al ongesteld x 13jaar

15 apr 2016, 09:04, Anoniemnmn
152

Ik heb dat witverlies al bijna 2 jaar en bijna of elke dag en ik ben nog steeds niet ongesteld! HOE KAN DIT?

18 apr 2016, 22:04, witteslijmkut
153

Ik heb ook dat witte slijm en ik krijg het elke dag nu al een jaar ofzo maar ik ben nog steeds niet ongelsteld en het is erg slijmerig
Ik weet niet wat het is kan iemand me helpen
Alvast bedankt

6 mei 2016, 17:05, lololo
154

Hoi allemaal ik heb dit al een tijdje maar het word steeds erger! Word ik binnekort ongesteld ik heb er wel de kenmerken van! Haardjes enzo voor jullie herkennen het vast wel! Alvast bedankt!

29 mei 2016, 16:05, Wat moet ik doen?
155

Hee,
Ik dacht echt dat ik de enige was.. Ik was best bang.. Maar.. Ben nu wel blij dat ik het weet!
Dankjulliewel xx

28 jun 2016, 14:06, Romyxo
156

Sinds ik ongesteld ben (1, 5 jaar geleden ofzo) zit dat witte spul er echt elke dag en ik word er gek van! Is het wel normaal? Oja, ik ben nou al meer dan een jaar ongesteld en nog maar 4 x geweest... er zit altijd heel veel tijd tussen... is dat erg? Someone help me

10 jul 2016, 23:07, anoniempje
157

Ik ben 13 ik ben noch nooit ongesteld geweest maar ik heb dus ook dat witte spul maar kan dat wel als je noch nooit ongesteld bent geweest

6 aug 2016, 21:08, Liesje200xg
158

ik heb dat ook dat witte spul. het stinkt niet of zo.
ik heb het ook wel eens aan me vinger, vindt het wel lekker ruiken. als het heel erg is doe ik een inlegkruisje er in.

7 aug 2016, 09:08, janee
159

Ik heb dat ook allee durf ik het niet te zeggen. Heeft iemand een manier hoe ik het aan mijn moeder kan vertellen?

8 aug 2016, 01:08, Shank
160

@Shank, je moet het gwn zeggen aan je moeder. Ze zal jou zeker begrijpen!

Nog veel suc6 xx

8 aug 2016, 11:08, Meisje
161

Je kan ook zelf even een pakje inlegkruisjes kopen. Als je er erg veel last van heb. Je moeder heb ze ook wel in de kast leggen. Sterke

8 aug 2016, 12:08, janee
162

Ik heb het nu best lang, wat moet ik nu doen

11 sep 2016, 14:09, Shivarly
163

Hallo
Ik ben 11 en ik heb het ook maar ik ben bang dat ik dan ongesteld word in de klas wat moet ik doen als het gebeurd

Ik ben echt heel erg bang ik kan er echt niet van slapen

10 nov 2016, 20:11, Feetje
164

@feestje
wees niet ban. zorg, dat je wat maandverband in je tas heb en een schone onderbroek in je tas heb zitten. en mocht je het op school worden, dan heb je altijd wat bij je, en anders, ga je even naar je juf of meester. die begrijpen het ook wel.

sterkte

11 nov 2016, 00:11, janee
165

Heey ik ben dus 12 en ik heb sinds een paar weken roodbruine afscheiding inplaats van geelwitte betekent dit dat ik bijna ongesteld word?? Ik ben echt bang dat ik ongesteld op school word en daarom smokkel ik maandverband mee mn tas in want ik durf het dus echt niet te vertellen tegen mijn moeder.. Plss help mij!!!

17 nov 2016, 17:11, Helenaaa
166

@Helenaaa

je kan zelf ook naar de supper markt gaan, en daar een pakje maandverband kopen, en dat op school in je kluisje neer leggen. waarom durf je het niet tegen je moeder te zeggen, zij heeft er ook elke maand last van. of leg een briefje voor haar naar... sterkte

17 nov 2016, 20:11, kim
167

, Helenaaa

wees niet ban. zorg, dat je wat maandverband in je tas heb en een schone onderbroek in je tas heb zitten. en mocht je het op school worden, dan heb je altijd wat bij je, en anders, ga je even naar je juf of meester. die begrijpen het ook wel.

20 nov 2016, 13:11, janee
168

Heet ik heb dit ook bij mij jeukt het heel erg moet ik naar de docter of gwn een inlegkruisje?

22 nov 2016, 19:11, Anoniempie1234
169

Anoniempie1234
ik zou een inlegkruisje proberen. als het erg jeukt zou ik even langs de dokter gaan. sterkte.

22 nov 2016, 19:11, d
170

Ik ben nu 14 en heb het nu bijna een jaar dwnk ik betekent dit dat ik binnenkort ongestwlt wordt

Help me please

X anoniemie

25 nov 2016, 17:11, Anoniemie
171

Hoi ik Eb dat ook maar had het een dag wat betekent dat dan als je het maar een dag hebt????? Ik zou mijn antwoord graag willen weten

14 dec 2016, 20:12, Yessie
172

hoiiii hoelang duurd het nog voordat je ongesteld word want ik heb al 1,5 jaar afscheiding en ik ben 13 en nog niet ongesteld.............................................................

15 dec 2016, 20:12, Meisjemetveelteveelspellingsfoutenenpuntjesmaarja
173

bericht 172
ik zou het gewoon afwachten tot je ongesteld woord.. zorg dat je wat maandverband in je tas heb. mocht je het wel plotseling worden..

18 dec 2016, 20:12, dingetje
174

wees niet ban. zorg, dat je wat maandverband in je tas heb en een schone onderbroek in je tas heb zitten. en mocht je het op school worden, dan heb je altijd wat bij je, en anders, ga je even naar je juf of meester. die begrijpen het ook wel

18 dec 2016, 23:12, d
175

hoi d
bij ons op school. heeft de juf, in haar la, maandverband liggen.. je kan dan de wc van de juf gaan. om je daar te verschonen..

19 dec 2016, 16:12, dingetje
176

bij ons op school hebben ze niet van die bakjes op de wc staan, waar je gebruikte maandverband in kan stoppen...

20 dec 2016, 00:12, *A*
177

hoi d
dat is wel makkelijk dat de juf maandverband in haar la heeft liggen. mocht je het onverwachts worden...

21 dec 2016, 01:12, dingetje
178

er zullen wel meer klasgenootjes ongesteld zijn..

23 dec 2016, 23:12, d
179

hoi hoi,
ik heb het nu ook en ik ben 13 jaar het is heel vervelend maar het hoort er allemaal bij je kan het beste op het toilet even weg vegen met een papiertje en een inleg kruisje dragen dan heb je kans op minder last. het stinkt en is heel vies wit slijm achtig als het zwart word dan is er iets ergs aan de hand en moet je zo spoedig mogelijk naar de dokter, huisarts.

22 jan 2017, 17:01, sara
180

Heey ik heb na mijn menstruatie en week ofz daarna slijm gehad met en beetjee bloed is dat normaal

25 mrt 2017, 19:03, Noziba
181

Ik heb het ook het stink wel maar ik ben vandaag ongesteld geworden,en hopelijk gaat het nu weg, ik durf op school nooit naar de wc te gaan want dan word het erger xxx meisje van 12

28 mrt 2017, 13:03, Bibabo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.