waneer een bh

heii waneer moet je een bh dragen want ik weet niet of ik dat moet want ik heb nu een topje aan met een hemd, wss kan ik gewoon alleen een topje ( zegt mn moeder ) maar ik vind van nii. dus ik weet niet of ik dan een bh kan dragen want als ik naar de zomer ga dan kan ik geen hemd meer aan omdat dat te warm is. ik weet niet wat ik moet doen want ik heb dus nog gewoon niet zoveel wat moet ik doen ik wil trouwens geen sport bh maar wat moet ik dan doen??

12 mei 2019, hoihoiii


Reacties

plaats reactie
1

Hey,
Ik weet niet hoe oud je bent maar weet dat er geen regels zijn voor bh's in de hippie tijd droeg bijna niemand een bh omdat dat mode was.
Normaal gezien is een bh functioneel, dus dat als je springt je borsten minder bouncen en pijn doen. Als je dat niet hebt, is het niet nodig.
Je kan je natuurlijk onzeker voelen als je een shirt van dunne stof aan hebt, dan kan je een hemdje eronder doen of bandage. Een bandage is voor warm weer ideaal of gewoon je bikini topje eronder.

12 mei 2019, 23:05, Isa
2

hoii, bedankt ik ben trouwens dertien

13 mei 2019, 14:05, hoihoii

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.