Waarom schaamhaar zo kort en onnatuurlijk??

Had topic over onzekerheid of vriend mn kut wel zo als ik het wil zou accepteren. Gelukkig wel dus. Maar nu vraag ik me af waarom in hemelsnaam de meiden toch zo gepushed worden door vooral andere meiden om alles vooral zo onnatuurlijk te hebben daar, of kaal, of als er al haar op mag: zo kort en recht mogelijk hoor! Voor mij echt wel zo natuurlijk mogelijk dus, zo stom zo'n kort recht vlakje. Stom en echt niet vrouwelijk of mooi. En aan de jongens, wel in ieder geval echt niet 100% zal het niet liggen. Mijn vraag:
Ik ben hier toch niet het enige meisje dat een kut die gewoon niet zo kort en recht gehouden wil hebben en eigenlijk houden? Mn vriendjes vinden het bijna altijd juist wat handiger zelfs
mooier bij mij, dus...Lara Xxx

13 dec 2022, @Lara16

Reacties

plaats reactie
1

Daar ga je weer Lara...
Weer een forum topic beginnen in vragende vorm terwijl je dus eigenlijk alleen maar aandacht wilt vestigen op jouw "recht" op een behaard geslachtsdeel.

Je hebt het zelfs over dat meiden gepusht worden, terwijl jij niet beseft dat je zelf je mening over schaamhaar bij iedereen zit op te dringen.

Laat anderen zelf beslissen wat ze er mee willen en of ze er wel of niet iets aan veranderen omdat hun partner dat mooi vind. En ga niet jou mening hierover opdringen of ventileren!

17 dec 2022, 00:12, Marjolein
2

Mijn schaamhaar hou ik in de zomer wel bij en niet omdat het moet.
Ik doe het omdat ik het niet fijn vind als het aan alle kanten uit mijn bikini steekt.
Of dat mijn bikini bol staat van het schaamhaar.
Ik maak mijn kutje nooit helemaal kaal dat vind ik niet mooi. Dan voel ik me net een klein meisje.
Bij mij is het meer een strook van 2 cm breed of een driehoekje. En die hou ik dan kort met een tondeuse.
Wat ik kaal en glad wil doe ik waxen of harsen.

15 mei 2023, 17:05, Amber16
3

Mijn broers scheren hun schaamhaar wel helemaal weg.
Dan lijkt hun piemel groter zeggen ze.

19 mei 2023, 15:05, Amber16
4

ja dat klopt ik scheer het ook omdat mijn piemel dan groter lijkt

21 mei 2023, 23:05, leuk
5

Ik wax mij van voor en vanachter volledig kaal omdat ik dat zelf wil. Is mooier, frisser, hygiënischer, comfortabeler in mijn strings en ik hou gewoon van het gladde gevoel.

31 mei 2023, 13:05, Nadia

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer