Vragen over scheren!?

Wanneer begonnen jullie met jezelf scheren?
Wat ging je als eerst scheren?
Wisten je ouders het of deed je het stiekem?

3 jul 2018, Ridder


Reacties

plaats reactie
1

Hoi ridder, scheren doe ik sinds kort ...oksels en schaamhaar. vind dit mooier en frisser uitzien. en echt niet aan mijn ouders verteld. ron

4 jul 2018, 23:07, ron
2

Hoy Ron, ik ben op mijn 13é jaar en scheer nu ongeveer 6 maanden mijn oksels en schaamhaar , alles af, mijn moeder weet het.Anne-Marie

1 aug 2018, 23:08, Anne-Marie
3

Hoe heb je het je moeder gezegd, if hoe is ze erachter gekomen??????

13 sep 2018, 22:09, Ridder
4

Hey ron, ik ben nu 13, en ben volgens mij rond mijn 12,5de begonnen met scheren. In de winter scheer ik mijn schaamhaar + okselhaar, in de zomer ook mijn benen en soms mijn armen (anders lijks het zo'n oerwoud ♥)

21 okt 2018, 21:10, ♥Myrthe♥
5

Ik was toen 12 en scheerde als eerst mijn schaamhaar, oksels en benen.
Ik deed het stiekem met een nieuw scheermesje van mijn moeder.

30 dec 2018, 17:12, ..
6

Ik begon met mijn benen en we hadden een elektrisch apparaatje ervoor en die had ze voor ons samen gekocht en nu doe ik alles scheren

1 jan 2019, 16:01, Roos
7

Ik scheer mee ook vaak mijn oksels en schaamhaar mijn moeder weet het wel ze heeft het mij gwn uitgelegd toen ik vroeg van wat moet ik met mijn schaamhaar

Hopelijk help dit een beetje en je moeder is er vast voor je want die is ook door de zelfde pirode heen gegaan toen ze jong was

Xxx fay

1 jan 2019, 23:01, Fay fay

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.