Vingeren met vriendin door chantage

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje. Laatst gingen mijn vriendin en ik logeren. Haar ouders waren niet thuis en we besloten een geile film te gaan kijken. Na de film was ik heel erg opgewonden en al een beetje nat. Je zag ook al een plekje bij mijn kutje( ook bij mijn vriendin) dus ik besloot me even om te kleden. Toen ik bovenwas werdt ik ineens zo opgwonden dat ik wel MOEST klaarkomen. Dus ik ging op haar bed liggen en kwam klaar. Toen ik weer beneden kwam was mijn vriendin daar naakt en gordijnen gesloten en alles op slot. Mijn vriendin keek heel triomfantelijk en zei; als daar mijn seks slaafje niet is. Ze zei dat ze foto's had gemaakt terwijl ik aan het klaarkomen was en als ik niet deed wat ze zei ging ze die foto's op school verspreiden. Omdat ik niet als slet bekent wilde staan deed ik wat ze zei en heb ik haar gebeft en gevingerd. Ook heb ik daarna een striptease moeten doen en mezelf vingeren. Het was echt heel vervelend. Nu moet ik haar minstens 1x per week laten klaarkomen anders doet ze het alsnog. Iemand advies... Het is heel vervelend om op deze manier gechanteerd te worden en ik wil eigenlijk niet naar de politie.. Graag advies

25 sep 2016, meisje 16


Reacties

plaats reactie
1

Dit is heell vervelend voor je ik zou het aan je ouders vertellen en naar de politie gaan

25 sep 2016, 15:09, Anoniemmmmmmmm
2

ze is strafbaar, je kan je ouders erbij halen of politie

30 sep 2016, 07:09, Bikinigek
3

Raar verhaal, zal wel weer ''FAKE'' zijn.

Paar vragen,
Hoe heeft zij die foto's dan gemaakt?
Heeft zij jou die foto's al laten zien?
Zo nee, waarom heb jij er dan niet om gevraagd om ze te zien?

Maar het zal wel weer ''FAKE'' zijn.

30 sep 2016, 23:09, Jaja
4

Owh sterkte ga naar je ouders en dat is dan ook geen goede vriendin ze moet je met rust laten dus ga eerst naar je ouders en bespreek het met hen en laat dan je ouders ofz de politie bellen

22 dec 2016, 00:12, Anoniem meisje 12
5

Ja weet je wel zeker of ze die foto's heeft gemaakt en anders ga je gwn naar de politie

17 jun 2017, 15:06, Iemand

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.