Vettige hangborsten

Heey iedereen
Ik ben 13 en heb wel gewoon borsten maar mij lijkt het zo fijn en leuk om grotere borsten te hebben of van die vettige hangborsten 😱😱 mijn tepels zijn wel super groot want elke dag in de avond pak ik 2 kleine flessjes waar zeep in heeft gezeten en die druk ik dan in zet hem op mijn tepel en dan zuigt ie mijn tepel groter maar ik wil gewoon ook lekkere hangborsten of in ieder geval grotere iemand tips????

1 mrt 2016, Ikwilhangborsten


Reacties

plaats reactie
1

Volgensmij is het helemaal niet fijn als je hangborsten hebt hoor😁 Want als je dan gaat sporten zitten ze behoorlijk in de weg.. En dat ziet er ook niet zo mooi uit😳 Duss... Ik zou het iniedergeval niet willen!

6 mrt 2016, 15:03, Ninaaa
2

Mooie vettige bolle sexy hot hangborstn zijn super lekker en heel mooi. Vaak is het nog veel mooier en natuurlijker dan siliconen of stevige harde tieten.

4 sep 2017, 12:09, Lekker dik en vet
3

Ieder zijn mening zou ik zeggen 🤣 ik vind het zelf niet zo mooi. Zelf heb ik 70A en ik ben 14. Ik vind ze prima.
Het kan prima dat je graag andere borsten wilt, dat willen zoveel meiden, maar het kan niet. Je borsten zijn gewoon zoals ze zijn. (Ja, aanpassen kan altijd met borstvergrotingen enz, maar dat is echt zonde als je gewoon borsten hebt die gezond zijn en werken) Ook ben je nog maar 13. Ik weet niet welke cupmaat je hebt maar stel je hebt ook A, echt het blijft nog wel even groeien. En stel je hebt al B, dan worden ze bijna zeker nog wel een grote C of een D denk ik. Maar zoals ik al zei, je kan ze niet beinvloeden dus het heeft ook eigenlijk geen nut om erover te klagen want niemand kan je ermee helpen, sorryy🙈 . Maar ik snap je wel. 💗

4 sep 2017, 16:09, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.