Tampon voor de eerste keer inbrengenn..

Hi, ik heb een paar maanden geleden voor de eerste keer mijn menstruatie gehad en gebruikte altijd een maandverband . Ik wou een paar dagen geleden een tampon voor de eerste keer inbrengen, omdat ik ging gaan zwemmen bij een vriendin, ik probeerde het in te brengen maar het ging niet in het gaatje, heeft iemand dit probleem ook? Kan iemand mij raad geven? XoXo

19 jul 2018, Anoniemmmm._


Reacties

plaats reactie
1

Toen ik pas ongesteld was had ik dit probleem ook... Ik probeerde het maandenlang en het lukte maar niet. Uiteindelijk is het me gelukt en nu gebruik ik bijna geen maandverband meer. Ga op je bed liggen en zoek het gaatje. Het is echt heel belangrijk dat je ontspant: adem in en adem uit. Doe het rustig aan, het is maar een tampon. Duw hem erin en het moet wel wat dieper dan ik had gedacht maar naarmate je het vaker gebruikt voel je zelf wanneer het goed zit. Als je wandelt mag je hem niet meer voelen. Duw het zo diep totdat je vinger er ook een stukje inzit. En vergeet niet: ontspan! Vooral goed oefenen, het komt wel goed! Veel succes!!

20 jul 2018, 13:07, justmexoxo
2

Superbedankt! @justmexoxo!

21 jul 2018, 00:07, Anoniemmmm._
3

Ik ben bang dat het touwtje breekt of dat ik hem er niet meer uitkrijg

1 jun 2020, 23:06, Meton
4

Die kans is vrij kleindat het touwtje vastzit.

4 jun 2020, 14:06, Anoniempjevaninmiddels12

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.