tampon en doorlekken?!

Hee ik ben al 2 jaar ongesteld en begin nu met een tampon maar vandaag had ik mijn tampon ingedaan om 7.00 en ik had 1 tot 6 na het 5de uur lekte ik bijna door hoe kan dat en heeft iemand tips voor een tamponbeginner? alvast bedankt gurlss xx

29 sep 2017, XXXXXX


Reacties

plaats reactie
1

Je moet tampons ook best vaak wisselen, en misschien is het dat jij mini's hebt, dan moet je een keertje n grotere maat proberen

29 sep 2017, 15:09, lol
2

Het kan zijn dat je hem te lang in had

29 sep 2017, 20:09, Idkwatikdoe
3

Je kan een tampon én maandverband tegelijk gebruiken. Als je tampon dan vol is haal je m eruit en kan je de dag nog doorbrengen met je maandverband. Want ik persoonlijk vindt het niet leuk om een tampon in te doen op een vreemd toilet. Ik hoop dat je iets had aan mijn tip! Veel succes nog!xx

29 sep 2017, 21:09, justmexoxo
4

Ik gebruik ook tampons. Geen problemen er mee om het bij iemand anders te doen.. ik gebruikte eerst mini. Nu sinds kort normaal. Af en toe ook super tampons..

30 sep 2017, 09:09, *H*
5

als ik ongesteld ben doe ik altijd een tampon in , maar in mijn slipje leg ik ook altijd nog een maandverbandje

2 mrt 2020, 09:03, panty
6

je moet sws elke 4uur maximaal verwisselen anders heb je grote kans op infecties en dat wil je niet, en het kan ook zijn dat je later was ik heb altijd als ik laat ben dat het een stuk meer is. en dan 9/10 keer bijna doorlek

2 mrt 2020, 21:03, Layla
7

ik gebruik ook maandverband samen met tampons. ik gebruik normaal en super tampons..

3 mrt 2020, 04:03, A
8

Een tampon mag er maar 4 uur achter elkaar in

4 mrt 2020, 23:03, D💞
9

en een nacht tampon dan.. hoe lang mag die er in???

5 mrt 2020, 05:03, inge
10

hey, ik ben ongesteld en ik draag een tampon mini, maar die is al binnen 1 uur vol. En ik wil nu een normale maat qua tampon gebruiken alleen die krijg ik niet ingebracht. Het is zo een strugle ik durf amper naar school omdat ik bang ben dat ik doorlek. Iemand help!!

24 feb 2021, 16:02, anoniem
11

hey anoniem, dan is die tampon waarschijnlijk te groot voor jou. probeer een tampon die tussen de normale en mini zit. als er niks tussen is, vraag het aan je moeder, die weet dat vast!

Succes! X

24 feb 2021, 18:02, Marate
12

@marste
Er zit niks tussen, tussen een mini en een normale tampon.
@anoniem. Als je doorlek. Zou je een normale tampon of een super tampon kunnen gebruiken. Samen met maandverband. Voor extra bescherming.. of een in legkruisje.

25 feb 2021, 23:02, Sem
13

Als de tampon doorlekt betekent het dat je te lang hebt gewacht met vervangen. Zeker als je kleine tampons gebruikt en al helemaal aan het begin van je menstruatie moet je echt veel vaker vervangen.

1 mrt 2021, 10:03, Kim96

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.