super verliefd !!! :)) :)) :)) ( sorry voor deze rare titel maar alles bestaat al hahaha )

hey ik ben verliefd op een jongen en als hij me appt wordt ik helemaal blij nu is het zo ik weet niet of hij mij ook leuk vind hij appt mij wel veel vaker dan de andere meisjes in de klas iemand tips? graag antwoord x
sorry voor de titel maar kon geen ander onderwerp hahaha

27 mei 2019, Guusje


Reacties

plaats reactie
1

Nou, als hij je meer berichtjes stuurt dan andere meisjes bedoel je dan dat hij ook met al die meisjes appt?

28 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter
2

hey had je andere berichtje al gezien maar nee hij appt eigenlijk alleen met mij ik ga gewoon naar m toe denk ik super bandankt x

28 mei 2019, 22:05, Guusje
3

Graag gedaan! 😊😊

29 mei 2019, 20:05, I ❤ Harry Potter
4

Trouwens nog een verhaal/tip: mijn bff heeft ooit een jongen gevraagd die nee zei, ze gaf het op en was lang verdrietig. Na twee maanden was ze het haast vergeten en ze ging nog heel veel met hrm om. Ze heeft toen bedacht hem een kaart te sturen gewoon om hem te vertellen dat ze heel verliefd op hem was en verkering zou willen, maar dat het niks uitmaakte als hij vrienden wou blijven, en dat ze dat begreep (anoniem) een dag later vroeg hij of zij die brief had gemaakt en zei hij dat hij haar al heel lang leuk vond maar niet wist wat hij moest zeggen en hoe. Nu hebben ze al 3 maanden verkering! ❤❤( ik bedoel hiermee te zeggen dat je bij een eerste "nee" je verliefdheid niet hoeft proberen te stoppen, veel succes!!

29 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.