String, slip, pijpjes...help!

Hoi, ik ben net 14 geworden en weet echt niet wat ik moet dragen. Sommige vriendinnen dragen elke dag een slip, maar dat vind ik best raar. Als iedereen dat draagt dan is dat misschien wel normaal al denk ik van niet. Wat dragen julie en hoe oud zijn jullie dan?

o String, blote billen
o Slip, kort maar beetje bedekt
o Hipster, halve pijpjes
o Boxer, hele pijpjes

25 okt 2017, Onzekermeisje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Onzekermeisje, je weet er wel veel van af van de woorden. Ik draag string's en onderbroeken. Geen pijpjes want dat vind ik meer voor jongens. En een string is wat bloot, maar ik vind het fijn. Liefs Eva 💋

25 okt 2017, 16:10, Eva☕
2

@Onzekermeisje.

Als je een beetje lef hebt, trek dan (af en toe) helemaal geen onderbroekje/slipje aan.
Was ook 14, net mijn 3 maands zak-/kleedgeld gehad.
Had een mooi klein wit leren rokje gekocht, betaald en gelijk aangehouden.
Loop ik 10 minuten later in het winkelcentrum langs een wibra waar vrouwen in een bak onderbroekjes/slipjes aan het zoeken waren.
Kreeg een idee, wibra in, kleedhokje in, onderbroekje/slipje uitgetrokken en bij het verlaten van de wibra het onderbroekje/slipje in de bak gegooid.
Liet het onderbroekje/slipje steeds meer weg en draag nu, 6 jaar later, nog zelden een onderbroekje/slipje.

25 okt 2017, 20:10, Jaja
3

Hey ik draag meestal onderbroeken waarbij dr zijkant heel dunne is hele dunne bandjes zeg maar en de achterkant eruit gesneden

27 aug 2020, 18:08, Jjj
4

ik draag vaak een boxer ik vind die blote dingen maar niks

27 aug 2020, 22:08, debi
5

Altijd string

28 aug 2020, 00:08, Bikinigek
6

Ik draag altijd strings. Die vind ik het meest comfortabel en daar voel ik mij ook het meest sexy in.

28 aug 2020, 07:08, Lara
7

Ik ook altijd strings, al 10 jaar ofzo.

28 aug 2020, 21:08, Herenstrings
8

String, wat die zie je niet onder kleding en vind het sexy staan. 's nachts draag ik gewone slip. Ik ben een onrustige slaper en als ik dan slasp met een string gaat ie pijnlijk "opkruipen" zeg maar.
Onderbroeken met pijpjes of zelfs boxershorts vind ik niks voor mij.

29 aug 2020, 05:08, Joyce15
9

Hey, het maakt helemaal niks uit wat je draagt, je mag dat gewoon lekker zelf weten. Zelf draag ik meestal boxers omdat ik dat gewoon lekker vind zitten. Je hoeft ook echt niet strings bijvoorbeeld te gaan dragen omdat vriendinnen dat wel doen. En al helemaal niet speciaal voor een jongen. Wees jezelf en trek aan wat je fijn vind zitten!

29 aug 2020, 11:08, Lau
10

Hoi,

Ik ben bijna 13 en draag nu ong 2 maanden een soort van slip het zit wel praatte vind ik zelf en het ziet er wel mooier uit in je onderbroek dan zie je de band van je onderbroek niet

Gr Anoniem

30 aug 2020, 10:08, Anoniem
11

Ik draag hipsters en slips, die zitten het fijnst. Onder een strakke broek soms een string, al vind ik strings vaak niet zo mooi staan omdat mijn schaamhaar er dan bij de zijkanten langs komt. Hipsters en slipjes bedekken wel alles.

30 aug 2020, 19:08, Kim96
12

Ik ben zeventien. Tot mijn zeventiende heb ik hipsters en slibjes gedragen. Al mijn vriendinnen droegen strings maar ik zag het niet zo zitten. Wel wilde ik sexy zijn, nu ik ook een vriend heb al helemaal(soms heb ik ook een slip aan en hij maakt het niet uit) Nu draag ik brazilians, dat is net geen string, soort classy string. Het zit wel beetje in je kont maar het bedenkt wel nog wat. Deze kan je kopen bij h&m of hollister, vast nog wel andere plekken maar daar koop ik ze xx

17 sep 2020, 13:09, sia
13

Ik draag altijd strings, dag en nacht. Is gewoon het meest comfortabele en sexy voor mij.

21 sep 2020, 19:09, Laura

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.