Stink poes

hoi,

Ik ben n meisje van 16,,, en ik heb un stink poes (downthere) denk ikk, sorry dit klinkt heel vies maar ik weet gwn niet wat k ermee moet. iedereen zn poes ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb t de laatste tijd wel wat meer dan normaal, ook als k de douche uitkom is de geur helemaal niet weg en dit is echt super irritant en vies. iemand die weet wat ik er tegen kan doen? die douches daarvoor zijn juist niet goed want die raken je zuurgraad ofzoiets geen idee maar dat is niet goed... iemand tips Pleaze?

3 feb 2020, kutleven


Reacties

plaats reactie
1

Wassen met water idd. Geen zeep enz. Blijft het zo misschien een schimmel infectie? Ff langs de huisarts ben je daar ook zo vanaf

5 feb 2020, 10:02, Bikinigek
2

Klinkt inderdaad als een schimmelinfectie. Ik heb dat ook wel eens gehad. Bij de drogist kun je daar een tablet of capsule voor halen van Canesten Gyno 1. Die breng je makkelijk in en dan is het zo voorbij.

5 feb 2020, 21:02, Kim96
3

Na de wc altijd direct wassen met Saforelle. Kan ook zijn dat je een schimmel, infectie of soa hebt. Je gynaecoloog weet wellicht meer.

11 mrt 2020, 15:03, Lara
4

Ik weet niet of je inlegkruisjes gebruikt elke dag want dit kan ook stank, infecties en extra afscheiding veroorzaken. Daar dus mee stoppen als je dat doet :)

13 mrt 2020, 20:03, Lau
5

Let op je eten, eet genoeg fruit en denk aan je vitamines. Geen plastic ondergoed dragen, dus katoen zodat het goed kan luchten. Niet wassen met zeep, gewoon met water.

16 mrt 2020, 20:03, Niburu

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.