Snijden op arm verbergen!!!

Hallo,

Ik had gisteren avond in mijn arm gesneden met een hele scherpe schaar. Maar daar heb ik nu zoooo veel spijt van (omdat ik het wel eens eerder heb gedaan, toen waren de sneden ook iets minder en ook minder diep dan nu, en toen hadden we dus LO (gym) en we moesten judo doen, en ik had echt het gevoel dat iedereen het kon zien, ookal was het niet superdiep). En nu heb ik dus dinsdag LO, en ik ben echt bang dat iedereen het gaat zien, zooo genant, wat moet ik doen?!?!?!?! En kom aubb niet met tips zovan: ga het tegen iemand vertellen blabalabla (zijn dus geen opties voor mij). En ik heb ook geen make up ofzo om erop te doen of litteken zalf. Moet ik gewoon een nep orthodontist briefje ofzo inleveren?! Dat ik die uren dan afwezig ben...? Ik weet het echt niet!!!!.....

Ps: ik zit in de 3e en ben een meisje van 13 bijna 14)

Alvast ontzettend bedankt

6 apr 2017, The one


Reacties

plaats reactie
1

Aub niet jezelf snijden dat is zo slecht voor je als je het wil verbergen jah dat gaat moelijk met gym doe een sport vest aan of pleister dr op. Wat je kan doen ipv snijden is een elastiekje om je pols en dan zeg maar die uitrekken en dan loslaten dan krijg je geen snijplekken

7 apr 2017, 14:04, Anoniem
2

Doe een langemouwen shirt aan of sporttips eroverheen

8 apr 2017, 08:04, Oui
3

doe er verband overheen

18 apr 2017, 10:04, ey
4

Ik zou gewoon naar de les gaan, en als iemand vraagt wat er is gebeurd zeg dan gewoon dat je bent gevallen of dat je kat je hebt gekrauwd, en als je geen kat hebt zeg dan gewoon dat je gisteren bij iemand op bezoek bent geweest die een kat had die je heeft gekrauwd. ik hoop dat je hier wat aan hebt XoXo

23 apr 2017, 20:04, anoniempje34

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.