sneeën verbergen ..?

hoi mensen :).
ik heb anorexia , ik volgens mij begin ik ook depri sief te worden ..
Maar, ik snijd mezelf ook soms . Ik verberg dit door een armbandje er over te doen .
Alleen hij zit super strak en zo .. Het doet best pijn en krijg afdrukken er van . Sorry dit klinkt enorm raar maar ja . Weet iemand waar je armbandjes van stof kunt kopen met elastiek ?. Liever geen website haha .. En voor de mensen die zich zelf ook snijden .. Hoe verbergen jullie het ?..
Heel erg bedankt voor het lezen ♥.
xx My .

25 feb 2014, Unloved


Reacties

plaats reactie
1

Hey!
Ten eerste: NIET SNIJDEN!!! Ik weet dat het heel moeilijk is om er mee te stoppen, ik doe het zelf ook nog steeds, maar het wordt zo lelijk! Ik bedoel; je krijgt littekens die nooit meer weggaan en in de toekomst word je dus altijd herinnerd aan een verschrikkelijke tijd!
Maar goed, ik kan ook snappen dat je het graag wil verbergen, dus; ik heb altijd lange mouwen aan. Er bestaan ook van die halve mouwen, soort extreem lange armbanden. Kun je kopen bij veel kleding en accessoirewinkels (sorry weet de naam niet!).
XHoop dat je hier wat aan hebt!

25 feb 2014, 15:02, harry potter freak
2

waauw , heel erg bedankt :) ♥

25 feb 2014, 16:02, Unloved
3

umm geen idee misschien dat je soort zweetbandje overheen doen of van stof een soort armband maken.
en anders korte handschoentjes of gewoon lange shirtjes

25 feb 2014, 16:02, annabel
4

dankjexx

25 feb 2014, 16:02, Unloved
5

Je kunt miss ook een horloge dragen, precies over de plek waar je snijdt? Zo deed ik dat altijd ^^ en wat harry potter freak al zei, probeer te stoppen met snijden! Ik weet dat het moeilijk is maar je kunt het ;) succes!

1 mrt 2014, 11:03, DSP97
6

heel erg bedankt x

1 mrt 2014, 12:03, Unloved
7

hoe ik het verberg; mijn hele arm zit vol, ik doe dus alleen maar t-shirts met lange mouwen aan, mensen gaan wel dingen vragen, maar stop met snijden!! dat ik het beste, ik ging door bij me bovenbenen, toen werd het zomer en ben apsoluut geen kauclown, dus ja.. doe een zweetbanje erove, of heel veel armbandjes, soms heb ik wel 10 armbandjes om me arm zitten...

16 mrt 2014, 17:03, Heeyx
8

Hey,
Niemand kan zeggen dat je moet stoppen met snijden, dus ik zeg het ook niet, ik heb het zelf ook 2 jaar gedaan en ik ben er nu net 7 maanden van af, en dat komt niet omdat m'n vriendinnen en nu m'n ex-vriendje zeiden dat ik moest stoppen, ze hielpen me juist door die tijd heen en toen ben ik gestopt, ze lieten me voelen dat ik speciaal was.

Ik deed er altijd gewoon pleisters op en als iemand mij vroeg wat er was zei ik altijd dat m'n kat me had gekrabd.

Probeer er met iemand over te praten het is moeilijk maar als je er iets aan wil doen moet je er even overheen zetten, en ik zeg dit uit eigen ervaring: snijden helpt helemaal niet, het maakt juist dingen kapot ;)

Ik wens je heel veel succes en hopelijk kan je iets met dit bericht, DON'T GIVE UP!!

Xxx

30 mrt 2014, 00:03, xxxxxOnzekermeisje
9

hee ten eerste moet je je niet pijn doen niemand verdient t .
ik snij ook en ik draag vaak lange mouwen shirts maar ik snijd mezelf op mn benen dus ddat is niet zo moeilijk om te verbergen xx stay strong ily

30 mrt 2014, 22:03, fight_your_dreams
10

hoi unloved,

ik heb ervaring met een vriendin,
zeg het tegen je ouders (het beste!!!!!) en wil je dat niet :
je kan alleen (dus zonder weten van ouders)
een doktersafapraak bij je huisarts maken hij is verplicht je ouders te zeggen dat je geweest bent maar HIJ MAG NIET ZEGGEN WAARVOOR ALS JIJ DAT NIET WIL dat is zijn zwijgplicht. toch is het beter om naar je ouders te gaan zij kunnen je helpen xxxxxxx

2 apr 2014, 16:04, esmee449
11

Ik ga niet zeggen dat je je niet moet snijden. Dat recht heb ik niet, en ik ken je story niet. Ik sneed me eerst ook op m'n pols, maar waar jij dus ook al mee zit : het is moeilijk te verbergen. Later deed ik het dus op m'n heup, op de plek waar je onderbroek zit. Zo zal niemand het zien, zelfs niet als je een bikini aan hebt (niet alle bikini's hoor, wel ff op letten). Nu ben ik al 8 maanden clean. Het is moeilijk. Heel moeilijk. Maar het wordt makkelijker. Snijden heelt niets, het maakt alleen kapot (weet ik nu, maar nog niet helemaal zeker). De keuze is aan jou.

16 aug 2014, 02:08, Lovatic
12

hii ik ben ook net begonnen met snijden en ik heb morgen dus lo en dan ga ik geen shirt met lange mouwen dragen dus ik doe gewoon alsof mijn arm pijn doet en dan doe ik er een oude sok omheen zodat het een beetje geloofwaardig is maar dan wel een witte sok die ook om mijn pols zit.

sterkte ik ga ook proberen te stoppen maar het lukt me maar niet ik heb op mijn arm nu een litteken maar het is een woord en het is echt te lelijk er staat namelijk perfect en ja als ik het aan iemand laat zien gaan ze zich er allemaal mee bemoeien dus ik draag in de zomer nooit korte mouwen

14 mrt 2016, 19:03, just me
13

Kom aan!!! Heb je anorexia? Snij jezelf niet en je hoeft niet dun te zijn!!! Blijf gwn op het normale gewicht dan ben je perfect je hoeft je niet anders te gedragen wees zelfverzekerd

22 mrt 2016, 21:03, Lol
14

Hey ik ken je niet enz mr ik durf eig niet diep te gaan fz want dat worden littekens dus ik kras eig tot er net bloed uit komt en dan laat ik het met rust, dit geneest weer gewoon en de excuses voor krassen zijn geloofwaardiger dan voor sneden op je onderarm

xx

13 mei 2017, 18:05, Justme
15

Zoek hulp! Probeer van je anorexia af te komen want je word er zeker niet knapper op! Mannen houden van een vrouw met een beetje vet

19 mei 2017, 07:05, Mannetje
16

T is ni fijn allemaal, kbegrijp je volledig. Nou ja ik had jouw geval alleen dan bolimia ipv anorexia. Stay strong, litteken zalf gebruiken, zweet bandje, armband. Horloge werkt ook maar als je t ut t niets gaat dragen dan valt t op, ervaring,. Kwens je t beste.

2 mrt 2018, 16:03, Anoniempje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.