schaamlippen groot?

Hallo. Ik ben een meisje van 14 en vroeg me af wanneer je schaamlippen eindelijk uitgegroeid zijn. Ze zijn bij mij nu al zo groot, ze hangen helemaal. Als ik na het sporten bij anderen kijk is er niemand waar ze zo duidelijk zichtbaar zijn als bij mij en dan zijn ze nog zo donkerrood ook!! Ik heb nu nog geen vriendje maar ik ben bang dat jongens mijn vagina heel lelijk vinden.

26 sep 2017, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Waarom zou je je daar druk over maken? Als je ooit een partner krijgt dan accepteert die gene je echt wel zoals je bent. En dat moet je zelf ook doen. Ieder lichaam is gewoon anders, de een heeft cup E, de ander nog geen AA, de een heeft grote schaamlippen, de ander is al op zn 10e ongesteld... Echt hoor, accepteer jezelf dan zullen anderen dat ook doen!👍
XXX

26 sep 2017, 17:09, Appelflap
2

Schaamlippen kunnen je hele leven blijven groeien. Of het er mooi uit ziet of niet, een vriendje zou bij je moeten zijn om jou en niet om je eventueel lichamelijke gebreken. Al is dit zeker geen gebrek. Wees blij met jezelf en trots op je lichaam!

29 sep 2017, 13:09, Meggie10
3

Maak je niet druk joh!! bij mij zijn ze ook best groot (en wat ik nog erger vind: ze staan ook nog wat open). Ik dacht eerst hetzelfde als jou en schaamde me ervoor, maar ik ben erachter gekomen dat geen enkele jongen, die ik ontmoet heb, dat lelijk vind!

Vraag aan de jongens hier: wat vinden jullie van grote schaamlippen?

3 okt 2017, 13:10, Fleurtjuhhhh
4

Mijne zijn ook lang. Ongeveer zon lang als een vingertopje. Heb al een vriend gehad en seks en hij zei er niks over ofzo. Vaak zijn jongens allang blij dat ze seks kunnen hebben en maken ze zich daar echt niet druk om haha

20 okt 2017, 02:10, Lau
5

Ik ben altijd heel onzeker geweest over mijn grotere schaamlippen. Ik bedacht me hele doemscenario's dat ik de enige zou zijn. Maar bij veel vrouwen beginnen de binnenste schaamlippen vanaf de puberteit groter te worden dan de buitenste. Dat heeft allemaal zo zijn biologische redenen die ik iedereen maar even zal besparen hahaha.

Maar als je merkt dat ze bijvoorbeeld echt in de weg zitten en hier bijvoorbeeld regelmatig pijn van ervaart dan is het mogelijk om daarover in gesprek te gaan met de huisarts.

Een vriendin van mij kon er haast een knoop in leggen. Ze moest ze naar binnen vouwen als ze wou fietsen maar dat was haast geen doen waardoor het pijn deed. Maar als het alleen 'voor de mooi is', dan hoop ik dat je mag gaan merken dat het precies goed is zoals het is!

23 okt 2017, 01:10, e

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.