schaamlip correctie

hallo allemaal
ik ben n meisje van 16 en heb echt mega grote schaamlippen, ik krijg hierdoor altijd een cameltoe van en je ziet het in een onderbroek/string of bikini altijd. ik schaam me echt dood hiervoor, en ik heb vaak momenten dat n jongen me wil vingeren/beffen, maar dit gaat gewoon niet omdat ik me er zoveel voor schaam. ze doen niet pijn of irriteren niet ofzo, maar mijn vagina stinkt ook altijd, wat ik er ook aan doe, want ik maak het elke dag schoon. die afscheiding gaat helemaal tussen mn schaamlippen zitten en het is gewoon vies, want mn broek kan elke dag weer in de was omdat het zelfs in mn broek stinkt. ik ben gewoon bang dat jongens het lelijk of vies of wat dan ook vinden. ik heb een paar vragen over een schaamlipcorrectie:
1- hoe oud moet je zijn voor een schaamlipcorrectie
2- zou je mij aanraden om dit te doen?
3- kan het fout gaan?
4- waar kun je dit het beste laten doen?
5- wat moet ik doen als ik geen correctie wil laten doen? want ik durf het niet tegen mn ouders ofz te zegge
6- hoe kom ik van die vieze geur af?

please iemand help me want k ben dr gwn super onzeker over en ik wil graag wat met een jongen doen, of een bikini dragen, en ik wil niet altijd mijn broek aan de voorkant lager moeten trekken omdat ik altijd een mega cameltoe heb.

11 jun 2019, jkl


Reacties

plaats reactie
1

Voor de cameltoe kan je maandverband dragen.
En over de ‘vragenlijstje’ kan ik alleen 6 beantwoorden: goed wassen.
Misschien kan je een dikkere bikini broekje kopen.

Sorry, voor de rest kan ik niet helpen xx

11 jun 2019, 22:06, Antwoordx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.