Schaamhaar scheren :3

Hoi,
Ik had al een poosje schaamhaar en heel veel mensen zeiden tegen elkaar dat ze het gingen scheren dus gister heb ik t ook gescheerd maar t doet nu heel veel pijn als ik bijv. Een spijkerbroek aan heb en ja het doet gewoon heel veel pijn. Hadden anderen dat ook zoja hebben jullie tips en hoe oud waren jullie? X

27 jun 2016, Anoniempjex


Reacties

plaats reactie
1

Hallo ik heb dat ook en ben 16 jaar .. schaamhaar is iets dat je bij ij je pubertijd krijgt en ik scheer het ook als het pijn doet doe ik gewoon op de plek waar ik mijn schaam haar heb gescheerd daar doe ik wat watjes op dat is heel handig

succesXXX

28 jun 2016, 18:06, meidenorgasme
2

Ik heb het ook. Heel vervelend...
Ik smeer het in met een crème of vet.
Misschien dat het ook bij jou helpt.
Succes.

Xxx Succesje

29 jun 2016, 19:06, succesje
3

Ik was 13 of 14 toen ik het voor het eerst scheerde. Dat deed heel veel pijn, nu knip ik eerst de haartjes wat af met een schaar (nagelschaartje) daarna scheer ik het (niet helemaal kaal, want dat is veel te pijnlijk). Nog een tip is om met de haargroei mee te scheren. Zo krijg je minder snel irritaties en rode bultjes enzo.

29 jun 2016, 19:06, succesje
4

Ik knip het meeste gewoon! En voor de rest haal ik alleen lijntjes bij de zijkant weg! Want anders is het pijnlijk! Dit is handig voor zwemmen het ziet er niet mooi uit maar tijd voor seks is het toch nog niet..

30 jun 2016, 23:06, Loverss

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.