schaamhaar niet scheren?

heey meisjes! ik vroeg me gewoon af of er meer jonge meisjes net als ik uit vrije wil
een lekkere volle bos schaamhaar hebben op hun kut??
Ik ben carmen van 13 en heb voor mn leeftijd echt al heeeeel veel schamhaar, ik vind het wel goed
zo, ik vind het eigenlijk wel stoer staan al mijn schaamhaar, ik ga me ook noooooooit scheren hè??!
Mij moet een jongen me dus nemen zoals ik echt ben hoor! dat is een meisje met heel veel schaamhaar
waar ze trots op is!

24 aug 2018, carmen


Reacties

plaats reactie
1

Mooi dat je er trots op bent!

24 aug 2018, 08:08, Lala
2

Heey
Ik vind mijn schaamhaar niet fijn of charmant, maar als ik t scheer dan heb ik zo lang vreselijke jeuk. Dus ik laat t staan. Volgens mij zijn er genoeg die dat doen. Toch?

24 aug 2018, 21:08, -
3

Ik heb mijn schaamhaar nog nooit geschoren en heb dus ook een volle bos. Ik vind het echt heerlijk en ga het nooit scheren!

25 aug 2018, 14:08, Ghislaine
4

Ik ben 19 en scheer het ook niet vaak. Ik hou het wel bij met een schaartje dus het is geen volle bos.

25 aug 2018, 18:08, Lau
5

Ik heb een paar jaar lang al mijn schaamhaar laten staan omdat mijn vriendje dat het mooist vindt, maar ik vond het zelf maar niks. Dus ik ben een jaar geleden toch maar weer begonnen met scheren. Eerst had ik een kale kut, sinds ongeveer twee weken laat ik een streepje staan, gewoon om eens te kijken hoe dat is. Ik vind het wel mooi. Mijn vriendje vindt het jammer, maar die volle bos schaamhaar komt bij mij voorlopig niet terug!!

27 aug 2018, 01:08, Kim96
6

hey carmen, ik ben hans 15 jaar, mijn vriendin van 14 weigerd gewoon haar schaamhaar te scheren, door de last en pijn en omdat ze het bij haar hoort staan. ze heeft op dr 14e echt al een volle zwarte bos schaamhaar. in het begin vondzehet echt niet fijn dat haar schaamhaar zo zwart is, je zit het zo door je zwemkledig, of een witte jurkje. mijn vriendin had een keer een wit jurkje aan, zonder slip. zezag dat echt veel mensen, vooorl jongens naar haar voorkant van dr jurk keek. thuis zag ze in de spiegel dat haar grote bos schaamhaar super duidelijk door dewitte wtof heen te zien was. en ze heft al zo veel haar daarzo. mn meisjeis 14 he? ze heeft echt meer schaamhaar dan mij, een jongen,,h oe kan dat toch?? weet iemand dat?het bedekt heelhaar kut en er groeit haar war dr bikinilijn hoort te zijn, bij mn meisje groeiener daar nu alllemaal lange schaamharen want zelfs haar bikinilijn vind ze onzn. dus jij bent cht niet t enige meisje dat haar schaamhaar lekker laat doen! gr hans15

2 okt 2018, 11:10, hans15
7

heey Ghislaine, je bent dus net als mij, ik heb me ook nog nooit geschoren. ik vind het net als jou heerlijk al mijn zwarte schaamhaar. zeg, hoe oud benjij? en hoe lang laat je het al groeien. heb je misschien net als ik (17) al echt een vagina die helemaal is overgroeid, en is jouw bos har ? ach, zolang IK me zelf er maar goed bij voel. zeg Ghislaine, heb jij wel eens een jongen gehad die 'commentaar' had over je schaamhaar? ik wel, die jongen zei dat ie stapelgek op me was en smoor verliefd, Nou, dat ging dus iets anders dan romantisch: toen hijj het durfde gleed hijj met zn vingers in mn slip, ik liet hem doen want ik was erg opgewonden. ineens stopte die gast en keek me raar aan; hij zei letterlijk: eeehm, Rachel? wat voel ik allemaal in je slip? Ik ben gewend om veel haar daar te hebben dus ik zei:gewoon,mij schaamhaar? hoezo? hij veranderde ineens helemaal en durfde zelfs te zeggen:
je bent een meisje van 17 he? je hebt je echt niet goed geschoren hooor, meiden moeten kaal, anders is het lelijk en vies! Ik wist echt niet wat er gebeurde en vroeg wat er aan de hand was. Hij zei zelfs tegen me dat ik, zeker voor een meisje veeeeel te veel haar had. excuse me?? ik zei: lieve jongen, jij moet nog veel over meisjes leren hmmm? voor jou is het blijkbaar nieuw dat een meisje van17 gewoon schaamhaar heeft? luister, je kwetst een meisje echt alsje zulke dingen zegt hoor!zeg, heb jij ooit wel al eens een meisje met haar schaamhaar er nog op gezien? hij zei nee, ik zei dat hij snel maar eens weg moest gaan, weg uit mn leven. sorry, maar als een jongen begint te zeuren dat ik te behaard ben, dan hoeft t va mij echt al niet meer! weet je , meisjesals ons ghislaine , wij zijn echt ons zelf, geef toe: je bos schaamhaar is toch lekker zacht, ik streel altijd door mn bos haar als ik me lig te vingeren. en ik vind dat een lekkere bos haar mijn vagina 'af' maakt, ik weet nietmaar bij mij moet er echt wel een grote, zwarte bos schaamhaar op zitten hoor. goh, luk ghislaine hoe jij dat zo relaxed verteld hi hi!
groetjesracheltje 17
nou ja, nu weet je tenminste dat er echt zo veel meisjes zijn die liever en ook echt voor hun zelf een bos schaamhaar WILLEN hebben

2 okt 2018, 16:10, rachel17
8

Hey Ghislaine en Rachel, ik ben ook een meisje van 17 en ik heb me net als jullie ook nog nooit geschoren, en ja ik heb dan ook een heeele bos schaamhaar op mn kut groeien. ik vind het ook heerlijk voelen als ik me vinger en het is gewoon heel vrouwelijk al dat zwarte haar bij me.
Hey Hans15, ja, meisjes van 14 kunnen al echt heel behaard zijn hoor, da's super normaal jo, ik had toen ook al echt super veel schaamhaar net als je vriendinnetje, en steun haar he hans, zeg dat t een mooi meisje is en zeg dat je het opwindend vind dat ze zo veel schaamhaar al heeft, dat gaat ze echt waarderen hans!
En Carmen13 van boven: hahaha! jij bent echt een stoere meid hoor! zie je meisje? er zijn veel meer meisjes die erg behaard zijn dan je denkt hoor, ik , de meiden boven. tja, het is gewoon helemaal natuurlijk om veel schaamhaar te hebben als meisje, en als je het ook mooi en lekker vind voelen waarom zou je dan ooit gaan scheren?? Ik vind het tof om te lezen dat er gelukkig steeds meer meiden lekker hun bos haar laten groeien. Een lekker harige kut is het echt wel voor mij! X Ksenya van 17

4 aug 2019, 17:08, ksenya17
9

Hey Carmen, Ghislaine, Rachel17 en de andere meiden,
Ik vind jullie echt stoer, Ghislaine: heb jij je net als ik nog nooit geschoren? En je bent het dus ook nooit vn plan? we lijken erg veel op elkaar, ik weet niet hoe oud jij bent, en dat geeft niet. Maar ik heb net als jou echt een heel grote bos schaamhaar...en ik vind het ook onwijs heerlijk, om naar te kijken ,als ik me vinger en hoe het er uit ziet: ik vind mijn zwarte harige driehoek mij al echt een jonge vrouw maken.

18 okt 2019, 04:10, Daphne18
10

Hey hairy girls! Ik ben Noomi van 19, he Carmen, Ghislaine, Rachel en Daphne en de andere meisjes: Ik scheer mijn vagina al meer dan 6 jaar niet meer. ik was het zooo beu en zat, en te lui ook. Maar al binnen een jaar was mijn vagina al enorm begroeid met mijn bijna zwarte schaamhaar, dus nu na 6 jaar snappen jullie natuurlijk wel dat ik ook echt wel een enorme bos haar over mijn vagina heb groeien. ha ha, toen ik een meisje van 14 was en al heel wat schaamhaar had gekregen zat ik eigenlijk wel elke avond naakt in bed en keek dan hoe ik steeds hariger werd, ik vond toen al dat mijn vagina er super volwassen en vrouwelijk uitzag, en ik vond het ook mooi hoe al dat haar voelde als ik er door streelde, als ik me nu vinger,, dan streel ik me heerlijk door mijn bush bush, en ja ik vinger me echt wel iedere dag hoor, vaak 2 x als ik een vriendje heb ook hoor.
Mijn laatste vriendje was een jongen van 1 1/2 jaar jonger. en wat bleek: Ik was zijn 1e meisje dat haar schaamhaar al jaren niet meer schoor, ha ha! Ik zie zijn blik nog toen hij me voor t eerst naaakt zag:' kunnen meisjes dan ook zo heel behaaard zijn????? Ik dacht dat meiden niet meer haar dan een streepje konden hebben?????? Wat? lieve jongen, ja, het is echt heel gewoon dat een meisje 'daar' een volle bos heeft. De relatie is ook al snel uit gegaan...sorry, maar ik kan geen vriendje hebben die lopen zijken en klagen dat ik 'onverzorgd'en 'raar' ben. Een jongen moet mij dus nemen zoals ik wil zijn en ben: a 19 year old girl with a lot of thick pubic hair on het vagina!! Doei XXX

16 jan 2020, 17:01, Noomi19
11

Hey, 5 maanden na mn bericht heb ik weer eens een jongen leren kennen. Hij wist natuurlijk niet dat ik een nogal behaarde kut heb, en dat ook zo laat. Wat hij ook zou zeggen. Jullie meisjes met veel haar op hun kut en zo kennen het misschien wel: we gingen de eerste keer intiem en kleden ons onder de deken uit. we streelden elkaar en hij had duidelijk niet veel vriendinnen gehad. Hij was een beetje onhandig eigenlijk hi hi. Ik hielp hem door zn hand te pakken en zn vingers in mn bos schaamhaar te leiden. Hij keek me aan en stotterde bijna dat ik als meisje echt heel behaard was. Ik zei dat hij moest kiezen: of een vriendinnetje met puur natuur veel schaamhaar, of een andere vriendin zoeken. Nee, zo bedoelde hij het niet...etc
nu hebben we het een maand en hij is het wel gewend nu dat ik een echt wel harige meid ben. Maar geklaag over het krijgen van een paar van mn kut haartjes in zn mond dat doet hij niet, ik heb hem uitgelegd dat er op mn clitoris echt geen haar groeit...hij snapt het. Ik vind het wel een beetje een afknapper dat hij al zijn haar bij zijn pik geschoren heeft, ALLES!! Dan lopen we in de sauna: hij met zijn kale pik en ballen, naast mij: een meisje met een grote bos schaamhaar, beetje een contrast. Maar hij is goed voor me. XXX D

12 mrt 2020, 10:03, Daphne18
12

Hey hier Daphne18, nou de nu ex vriend die ik hierboven noemde bleek toch veel moeite te hebben dat ik een kei behaard meisje ben...hij begon steeds vaker me te pushen om me kut te gaan trimmen en scheren tot ik een kut had die hij 'verzorgder' en niet zo'n onverzorgd 'Oerwoud'. zou noemen een klein driehoekje bv, niet zo 'n harige kut als nu.
ik legde hem uit dat er gewoon ook veel meisjes zijn die kiezen om lekker een harige te hebben, wat was zijn probleem?? toen kwam het: hij gaf toe dat hij zich vaak schaamde als ik nu in de zomer zonder moeite een tanktopje draag zo dan zag iedereen mijn harige oksels, of als we op het strand zijn zag hij gewoon de ene na de andere jongen of man naar je lijf kijken...vind je het gek Daphne?? ik bedoel: ik kan maar niet begrijpen waarom
jij je niet schaamt dat er aan alle kanten van je zwemslip
en heel zichtbare zwarte kutharen uitsteken, en je oksels vind ik eigenlijk ook erg vies sorry!
ik zei gelijk dat dat zeker zo bleef, ik vind het serieus prettig om erg behaard te zijn, en ik schaam me ook echt niet, ook niet als mensen raar naar me kijken, nee hoor, dit wordt niks! dus dat duurde ook niet lang.
maar ik heb pas een jongen leren kennen die uit zich zelf vroeg of ik misschien wel zo 'n meisje was met lekker veel schaamhaar? dat zou zijn droom zijn...ik werd zo geil van hem, dat hij mij harig wilde, als ik dat wilde natuurlijk...ik sleurde hem mee naar de invalide wc en deed alles uit, legde mn jas op de wc klep en ging naakt en met mijn benen wijd hem laten zien hoe behaard ik was. ik zei: is dit wat je wil?
hi hi! nou, zijn ogen vielen uit zijn hoofd en hij zei letterlijk:
'wooooow yoo!! Daphne!! zooow jij heb voor een 18 jarig meisje echt een 'Oerwoud! jouw grote bos schaamhaar is ook nog zwart, woow je hebt dus echt een hele boel dikke, krullende schaamharen meisje. I love you!!
met deze jongen kan ik mezelf zijn, hij vind het zelfs heel geil als ik bijvoorbeeld in een kort jurkje geen slip draag,
dan wil hij steeds aan mn harige kut zitten hi hi!
ik hoop dat we nog lang samen zijn!! Harige Daphne XXX

26 jul 2020, 10:07, Daphne18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.