Schaamhaar 12 jaar :(

Ik ben 12 jaar en ik heb een hele bos schaamhaar. Het is zo erg dat je het onder me onderbroek door ziet. Me hele bikinilijn zit vol haar en het gaat bijna door naar me benen. Ik ben hier heel verdrietig over en toen ik het wegscheerde kreeg ik bloed en allemaal puisten daaronder. Nu heb ik dus ontharingscreme gebruikt en het haar wil gwn niet weg en het enige wat ik krijg is bloed ik knip ook van te voren alles eraf

6 aug 2019, Help pleasee


Reacties

plaats reactie
1

Laat gewoon groeien dat is echt mooi

7 aug 2019, 01:08, Xxx
2

Hey meisje van 12, ik hen Daphne, een meisje van 18.
Lieverd, je bent Echt niet het enige 12 jarige meisje dat al veel schaamhaar heeft joh, ik kreeg het op mn 11e al! heb jij dan nu ook al net als ik op mn 12e ook echt zo 'n groot bos met schaamhaar? bij mij was het op mn 12e gewoon echt niet meer bij te houden met scheren: je moet weten dat ik toen al zwarte beharing had die de volgende morgen al weer te zien was...Ik koos dus maar voor alles vrij te laten groeien. het was even wennen, zeker bij t douchen altijd gekijk en zo. Maar ik hield vol en m'n huid geneesde en er bleef vanaf toen gewoon op veel plaatsen haar.
Enne meisje, je bent een meisje van 12, je bent net jaren kleuter geweest; is het niet gewoon normaal dat jij nu je lichaam veranderd je juist trots mag zijn dat je al schaamhaar hebt? j bent een jonge vrouw aan het worden, een echte vrouwen hebben vanzelf toch juist een bos haar? Toen ik stopte met scheren was ik heel trots op mijn donkere bush bush, het maakte me veel volwassener, en dat wil jij toch ook? waarom zou jij je elke dag pijnigen en zo als je het ook zo kan zien?
En Xxx hierboven:
Jij bent vast een jongen he? Je hebt gelijk hoor door te zeggen tegen het 12 jarige meisje; " Laat gewoon groeien das eccht mooi! suces, en denk na wat je wil meisje!XXX

18 okt 2019, 04:10, Daphne18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.