plassen tijdens zwemmen in de tuin

we hebben thuis een los zwembad in de tuin en als ik er de hele middag in ga moet ik meestal 1 of 2 keer plassen. van mij ouders mag ik niet naar binnen naar de wc omdat alles dan nat word en moet mij dan helemaal afdrogen. ik mag wel op de stenen plassen naast het zwembad maar als ik dat doe sta ik in mijn eigen plas met mijn voeten. toen ik de vorige keer aan het plassen was liep mijn vader op zijn blote voeten langs en liep toen door mijn plas heen.

ik was ook een keer met 2 vriendinnen in het zwembad toen mijn vader er bij was en toen moest iemand plassen en zij het dat ze naar de wc moest en toen zij mijn vader dat ze naast het zwembad mog plassen of moest afdrogen en binnen naar de wc mog. toen zij ze dat ze het nog wel kon inhouden en een paar minuten later zag ik dat ze in het zwembad aan het plassen was maar ik had er niks van gezegd en liet het toen ook lopen.

waar kan ik en mijn vriendinnen anders plassen zonder mij helemaal af te drogen ?

25 jun 2017, stacy


Reacties

plaats reactie
1

volwasse plassen net zo goed in het waater volwassen liegen zelfs meer ze denken dat ze de baas kunnen spelen zo ziek en die leraren wij moeten hijgen en hun met sap en druiven achterover leunen plaas gewoon in het water denk niet na kom op zeg Xx

25 jun 2017, 14:06, hoi
2

dit is echt raar... droog je gewoon af!

25 jun 2017, 19:06, gekkieee
3

Haha echt hè 😂

26 jun 2017, 12:06, Ikke
4

@hoi ik plas niet in mijn eigen zwembad....

27 jun 2017, 10:06, bikinigek
5

Koop een emmer bij de action en zet die naast het zwembad of in een schuurtje!! En laat daar je behoeftes achter!!

27 jun 2017, 16:06, Anonie,,mmm
6

Maak een hutje ergens van en zet daar een emmer in (wel een stevige waar je op kunt zitten) ( ik hou er zelf niet echt van als iedereen mij kan zien plassen) daar kun je plassen en als het echt dringend moet zelfs een grote boodschap achterlaten! (Dit deden wij bij een vriendin) en K snap t wel als je moet plassen zelf als K een middag zwem moet ik wel 10x plassen Haha! En je kunt ook gewoon de planten opzoeken als t echt moet!! en K denk dat ze niet expres in het water heeft geplast maar dat het haar zo wegliep zonder dat ze het door had doordat ze water hoorde!
Maar de emmer is echt een aanrader!

27 jun 2017, 16:06, Anoniemmm
7

je heb van die speciale plas emmers, voor op de camping met zo een brede rand . van curver er zit ook een deksel bij. daar kan je wel makkelijk op plassen. misschien bij de blokker dat die ze nog verkoopt.

28 jun 2017, 15:06, *D*
8

Ja precies, toen ik nog niet verhuisd was, deed de wc het op een gegeven moment niet meer en toen hebben wij ook op een 'plasemmer' moeten plassen. (en ja ook poepen😂)

28 jun 2017, 19:06, Xxx
9

hoi xxx
je weet wel welke emmer ik bedoel.

28 jun 2017, 19:06, *D*

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.