Pijnlijke seks & bloed

Ik heb een soort van fix met een jongen, en ik heb dus heel snel dat ik bloed als ik wordt gevingerd. Zeker omdat jongens vaak redelijk agressief te werk gaan hahah. Zo dus ook met deze jongen. En ik wil heeel graag dat het gewoon lekker is en niet zo gaat. Glijmiddel heb ik al gehaald maar dat gebruikten we alleen maar met de seks, en dus niet met vingeren. Ik vind het op het moment zelf wel lekker maar heb er nog dagen last van.. iemand tips?

5 jan 2019, Blondje


Reacties

plaats reactie
1

hoi blondje.

ik zou lekker veel glijmiddel gebruiken, en zorgen dat je, goed nat bent beneden, anders kan het gaan bloeden, beneden buiten je ongesteldheid om, je kan je vriend ook vragen of hij het wat rustiger aan kan gaan doen. jij moet het ook lekker vinden. ik denk niet dat de bedoeling is dat je na een avondje sex, daar na nog dagen pijn heb....

7 feb 2019, 09:02, kim
2

Ten eerste denk ik wel dat jullie meer dan fix hebben hahaha..

Ikzelf heb me nog nooit echt laten vingeren en ben ook nog niet ontmaagd (ik ben BTW 14) Maar wat ik denk is ook wat kim al zei.. Zorg ervoor dat je goed geil bent en echt zin hebt en echt nat bent van jezelf of veel glijmiddel gebruikt. Ik ben van mezelf al 24/7 nat dus dat is voor mij geen probleem. Hopelijk heb je iets aan deze informatie xx

7 feb 2019, 11:02, Hera
3

Je moet je vinger niet tediep in je vagina in stopex en niet te snel doen ik vingerde mezelf tediep en bij mij kwam er ook bloed

23 apr 2019, 15:04, Nsss

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.