Pijn na seks

Heeii, ik heb een vriend en ik ben sinds kort ontmaagd door hem. En deed totaal geen pijn. Nu hebben we al een paar keer seks gehad wat erg fijn was maar na die ene keer maar ik heb elke keer dat mijn vagina pijn doet na de seks (beurs gevoel), ook vind ik het moeilijk om nat te blijven. Iemand tips? Ik heb die pijn trouwens ook nadat hij mij een tijdje gevingerd heeft.

11 apr 2017, Luna


Reacties

plaats reactie
1

ik vond het ook heel fijn toen ik gevingerd werd. Maar ook dat deed pijn

11 apr 2017, 09:04, barbetta
2

Je hebt gelijk Barbetta. De eerste paar keer doen heel erg veel pijn, maar later wordt je vagina steeds wijder en wijder en doet het steeds minder pijn en wordt het steeds lekkerder. Had ik zelf ook! Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

11 apr 2017, 14:04, LekkerMens
3

Lekkermens sorry dat ik het zeg maar je kletst uit je nek. Je vagina wordt niet wijder en wijder na elke keer sex, dan zou een volwassen vrouw niks meer voelen van een piemel.

Als een meisje/vrouw opgewonden raakt dan zwelt haar vagina van binnen op, en wordt ze nat zodat er makkelijker een penis naar binnen kan. Als ze niet meer opgewonden is, krimpt het weer.

Als je pijn hebt bij de gemeenschap of als je vriend zijn vingers naar binnen doet, kun je beter even stoppen met dingen naar binnen duwen, en meer aandacht geven aan strelen van je borsten en clitoris. Zodat je meer opgewonden raakt/natter wordt, en misschien ook wel klaar komt, want de meeste meidjes komen klaar door stimulatie van de clitoris en niet door de gemeenschap zelf.

26 sep 2017, 22:09, Nathalia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.