Onzekerheid Borsten

Heyy girlz
Ik ben een meisje van (eind) 14 jaar en ben erg onzeker over de grootte van mijn borsten. Ik draag al push up bh’s zodat ik nog een beetje zekerder ben... maar jongens maken sowieso al grappen over push up bh’s enzo en dat maakt me nog onzekerder. Ik durf eigenlijk gewoon niet meer jn een bikini omdat ik me daar echt niet lekker in voel om dat ik echt weinig heb
Wl mij vriendinnen hebben alml al groter.
Het zit me echt niet lekker :’(

12 apr 2019, Kusjess


Reacties

plaats reactie
1

Ten eerste: je hoeft er echt niet onzeker te zijn want er leven 7,53 mensen op de wereld, ongeveer 3,5 miljard vrouwen. denk jij serieus dat al die vrouwen dikke/grote borsten hebben? er zijn letterlijk zoveeeel mensen met kleine borsten of zelfs helemaal niks! ik weet dat tegenwoordig het helemaal mooi is om grote borsten en dikke billen te hebben maar echt niet alle jongens houden daarvan! en je bent nog maar 14! (of dan bijna 15) dus je borsten gaan echt nog wel groeien! en trek je niks ervan aan wat jongens over borsten of over je lichaam zeggen of gewoon over het algemeen over alle vrouwen, want die jongens die zo zijn, zijn nog lang niet volwassen en erg kinderachtig. dus! ik ben ook bijna 15 en heb ook pushups bh gedragen maar daar ben ik nu mee gestopt, jongens moeten me maar accepteren zoals ik ben.

12 apr 2019, 20:04, Y
2

@Kusjess
Ik ben het helemaal eens met @Y
Ikzelf heb ook kleine borsten en ik moet er maar mee leven terwijl het niet eens erg is

Ben je er echt zo erg onzeker over dat je er niet mee kan leven? dan bestaat er tegenwoordig ook créme die je borsten groter maken in 3 maanden, dit moet je dan ff opzoeken. en anders borstvergroting maarja dan heb je het niet van jezelf

En nog iets belangrijks erover = hoe ouder je word hoe meer je borsten gaan hangen en kleine borsten hebben dat niet

12 apr 2019, 20:04, Mandarijntje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.