Ongesteld tijdens het zwemmen... help!

Hey..
ik ga morgen zwemmen met m'n klas
En ik ben morgen wrs ongesteld dit zwemmen is tijdens het kamp want ik ga naar de 1e.. maar geen van mijn vriendineen is ongesteld.. ik durf echt geen tampon te gebruiken aub help voor morgen 10:00 pleassee ik reken op jullie xx

20 aug 2017, BangMeisje


Reacties

plaats reactie
1

zijn de scholen dan weer open, dan ga je niet zwemmen ik zou er geen punt van maken.

20 aug 2017, 23:08, dingetje
2

Lieve schat,
niks aan te doen, sry! Óf je moet ff een uurtje staan te proberen, ga bv op de wc staan met 1 been en frummel wat. Ontspan en doe het zachtjes. Gebruik mini´s.
XXX

20 aug 2017, 23:08, Gwn
3

Hoe lang duurt het kamp? Als het meerdere dagen duurt neem dan genoeg voorraad mee en ik snap dat je geen tampon in durft te doen zeg tegen je leraar/lerares dat je je niet lekker voelt en liever niet wilt zwemmen en als hij/zij dat geen goede reden vind moet je zeggen dat je last hebt van een vrouwenprobleem dan hoef je niet te zwemmen kans is denk ik ook groot dat je nog niet regelmatig ongesteld bent dus als je het morgen nog niet bent geniet van het zwemmen!

20 aug 2017, 23:08, Anoniem_I_
4

Dankjewel allemaal x

21 aug 2017, 09:08, BangMeisje
5

Ik ben 13 jaar en was tijdens het klassenuitje toen we gingen zwemmen ongesteld geworden zonder het door te hebben je kan gewoon zonder tampon gaan zwemmen water verdunt bloed dus geen zorgen maar zorg wel dat je voor na het zwemmen meteen maandverband indoet en wees niet te lang uit het water niet langer dan 30 min

4 sep 2017, 22:09, Meisje
6

Wtf, ik gebruikte de allereerste keer al een tampon! Wrm durfen mensen dit niet je gaat echt nii dood hoor

6 sep 2017, 19:09, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.