ongesteld maar moeder weet t niet

hey, ik ben 13 jaar en ik ben ongesteld.
Ik werd het 30augustus en het is nu 13januari. Ik heb dit nog steeds niet verteld aan mijn moeder. Ik heb niet zon goede band met haar want we hebben een groot gezin. ik durf het niet om er met haar over te praten en er is nooit een goed moment om dat te doen. hebben jullie tips hoe ik dit kan zeggen aan haar?
grtjs anoniempjee xoxo

13 jan 2019, Anoniem.MSP


Reacties

plaats reactie
1

Okal is het moeilijk probeer het maar gewoon. Je moeder is het ook ooit geworden en moest het ook aan haar ouders vertellen. En als je oudere zussen hebt die het ook al zijn hebben die het ook moeten vertellen.
Dus probeer het maar.
Sc6

13 jan 2019, 19:01, ...
2

Ik vond dit ook super moeilijk om te zeggen, ik ben uiteindelijk naar haar toe gegaan toen er niemand bij was en toen zei ik dat ik haar wat moest vertellen maar dat ik het raar vond om te zeggen, en toen deed ik heel nerveus en toen vroeg ze ben je ongesteld geworden ofzo? en toen zei ik dus ja dus ik schaamde me ervoor maar daarna dacht ik eigenlijk van dat hoeft tog gewoon niet het is je moeder

15 jan 2019, 21:01, anno

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.