Ongesteld!!!! Help!!! Please!!!!

Kun je zwemmen als je ongesteld bent ??
Ik ben het voor het eerst geworden

10 aug 2017, Helpme


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Helpme, natuurlijk kan dat. Een tampon zou ik wel eerder nemen. Of een inlegkruisje. En de kans is klein dat je het bent als je wil zwemmen. Als je genoeg drinkt stop je het eerder. Sterkte nog, het lijkt me niet leuk....

10 aug 2017, 18:08, Eva
2

Het kan wel, maar je moet er wel een tampon bij indoen. Een inlegkruisje kan natuurlijk niet! Want dat moet je dan in je bikini/badpak plakken en dat laat los bij het zwemmen. Dus, je moet wel een tampon indoen en dat kan moeilijk zijn. OB mini´s zijn wel te gebruiken, maar je moet niet bang zijn en ze ontspannen naar binnen duwen, zachtjes duwen natuurlijk :)
XXX

10 aug 2017, 21:08, Me
3

je kan met een tampon zwemmen, ik zou een mini gebruiken, om dat je nog nooit een gebruikt het. lees het briefje wat bij het doosje zit.. neem er even de tijd er voor, om je tampon in te brengen.. je heb ze ook met inbrenghuls. maar ik weet niet of die in mini te krijgen zijn.

11 aug 2017, 02:08, noa
4

Thanks meiden voor de tips ❤️😚

11 aug 2017, 10:08, Helpme
5

is het gelukt @helpme..

gr noa

11 aug 2017, 15:08, noa
6

Ja Noa het is gelukt 😚
Ik ben niet meer ongesteld nu dus kan gwn weer zwemmen

12 aug 2017, 16:08, Helpme
7

Je kan wel zwemmen. Dat kan

9 apr 2018, 13:04, EVa
8

Ik ben 12 en ik heb de laatste tijd vaak buikpijn. Ik ben nog niet ongesteld maar ik ben bang dat ik dat binnenkort wel ga worden. Hebben jullie tips voor me?? En wat nou als ik ongesteld word op een plek zoals op school?

21 nov 2018, 11:11, Ikwilanoniemblijven
9

Ik heb precies dezelfde klacht als ikwilanoniemblijven!! Dus help!!!!!

21 nov 2018, 18:11, Lalalala
10

Geen nood meiden, ik ben t geworden op school en zo erg is dat niet als je t op tijd merkt. T is wel handig om voor de zekerheid maandverband in je tas te stoppen voor t geval dat ;)

Groetjes van mij

21 nov 2018, 21:11, Emma
11

ik heb nou pakeer last gehad van witte afscheiding en heb vaak last van buik pijn en rug pin ben ik bij ongesteld dan

12 aug 2019, 11:08, anoniemmmmm
12

Heyyy
Ik ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden en het was meteen heel veel nu is het de twee de dag dat ik ongesteld ben ik gebruik maandverband als ik naar de wc ga en kijk zit er niet zo heel veel op me maandverband maar als ik dan wil afvegen is het hele wc papiertje KNAL rood is dit normaal? En het is de 2de dag en ik heb nog helemaal geen last van buikpijn ofzo hoort dit?? (ik ben 12 jaar)

Alvast thxx❤️

13 aug 2019, 18:08, anoniempje_xx
13

Hoi ik ben heb dat ook in mijn maandverband zit niets en dan als ik afveeg is alles rood en ik heb ook geen buikpijn ik snap het niet wil je iets zeggen plzz

17 aug 2019, 21:08, 99lover4

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.