ongesteld en gescheiden ouders

hooii, ik heb nu 2 of 3 jaar gescheiden ouders. Ik ben pas ongesteld geworden en ben het al 2 keer geweest. Maar ik ben in het weekend vanaf vandaag de hele week bij papa, en ik ben nu ongesteld. Ik weet dat ik het gewoon moet vertellen, maar ik durf het niet. Het is zo ongemakkelijk om het aan mijn vader te vertellen!! heeft iemand hetzelfde of heeft het gehad?

28 nov 2018, evenadviesnodigxoxo


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, als je echt niet durft kan je zelf maandverband kopen, misschien makkelijker.💞

29 nov 2018, 06:11, Eva🎁
2

Hey evenadviesnodigxoxo,

Ik kan me hel goed voorstellen dat je het erg lastig vindt om je vader voor het eerst te vertellen dat je ongesteld bent. Dat is ook best spannend!

Ik denk dat je dit het beste met je moeder kan bespreken als je het echt niet zelf tegen hem durft te zeggen. Jouw moeder wil dit vast wel met je vader bespreken. Of jullie kunnen het ook samen met je vader bespreken.
Als dat geen mogelijkheid is, dan kun je ook een briefje aan je vader schrijven. Geef hier dan ook in aan dat je het niet durft te vertellen en dat je het daarom aan hem schrijft. Hij zal dan vast begrijpen hoe lastig het voor je is.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Heel veel sterkte en succes!

Liefs, Amy

29 nov 2018, 08:11, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.