Niet in verhouding

Ik ben 15 jaar en het heeft heel lang geduurd voordat ik borstgroei kreeg.
Maar nu ze ineens hard beginnen te groeien lijkt alsof vooral de huid rond mijn tepels groeit. De areola ofzoiets.
In verhouding bedekt bij mij mijn areola's bijna de helft van mijn borst.
Is dat wel normaal? Hebben andere meiden dit ook? Plaatjes van andere borsten die ik wel eens gezien heb zijn ze vaak klein in verhouding. Mijn areola's zijn 6 centimeter, terwijl ik pas een B-cup heb. Ook zijn mijn borsten best puntig en het stuk van mijn areola's steekt nog extra uit.
Zijn er meer meiden die dit hebben of klopt er iets niet bij mij. :-( Hoeveel centimeter zijn bij jullie je areola's (met welke cupmaat)?

Ik ben er heel erg onzeker over.
Helaas heeft mijn broertje het gezien en pest mij ermee. Hij roept dan pannekoek-tiet of jij hebt salami-schijven. :'(

12 jul 2021, OnzekerMeisje15


Reacties

plaats reactie
1

iedereen heeft andere borsten en alle borsten zijn goed, het is dus heel normaal.

12 jul 2021, 14:07, tatsuya
2

Wat naar dat je broertje jou pest! Waarschijnlijk reageert hij alleen zo omdat hij onzeker is over zijn micro-penis ;-)

Dat je tepels/areola's bol zijn hebben volgens mij wel meer meiden die net beginnende borsten hebben. Dat heeft met groeien te maken.
Dat je grote areola's hebt is niets aan te doen. Misschien heeft je mamma ook wel grote areola's en heb je dat ge-erft?
Ikzelf heb ook grote areola's (iets meer dan 8 centimeter) en dikke tepels, maar heb ook grote borsten (cup 85E) dus dat valt misschien minder op.
Misschien krijg je ook wel grote borsten en vind je het later minder erg. Maak je er niet druk om, je bent mooi zoals je bent.
En vergeet niet... Jongens zijn altijd dol op borsten!
Of ze nou groot, klein met of zonder grote areola's/tepels zijn.

13 jul 2021, 04:07, Jacqueline

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.