Na mijn 1e menstruatie niet meer ongesteld

Ik had een paar maanden geleden heel veel buikpijn etc en toen opeens werd ik ongesteld en nu ben ik het al heel lang niet meer en mijn zus zegt ook steeds dat dit niet gezond is enzo en dat ik naar een huisarts moet, moet ik me hier zorgen om maken?
(Ik ben btw 13)

20 dec 2018, Anoniem xo


Reacties

plaats reactie
1

Hey! Dit heb ik ook gehad, de eerste keer een beetje bruin en toen lang niks. Kan gebeuren. Het kwam vanzelf terug en nu heb ik gewoon een normale menstruatie. Gewoon wachten dus!

1 jan 2019, 21:01, Isaaaa
2

NEE! hier hoef je je geen zorgen over te maken jou lichaam heeft nog nooit eerder een menstruatie mee gemaakt dus moet jou lichaam wennen aan het feit dat je eerste menstruatie is geweest dit kan nog paar maanden duren niet lang duurt het te lang voor jou gevoel zou je het met je moeder er over kunnen hebben en dan misschien naar de huisarts! :p ohja als je 1\2 jaar lang onregelmatig ongesteld bent zal je daarna regelmatig ongesteld worden is dat ook niet zo kun je misschien aan de pil!

2 jan 2019, 18:01, Robientjee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.