Mijn eerste kus verhaal

Hey
ik ga even iets bespreken waar meiden het graag over hebben.
Ik was al maanden verliefd op iemand, maar toen vond ik uiteindelijk ook diegene leuk en was ik er niet meer op. Ook werd ik steeds minder verliefd omdat ik iemand anders ook leuk vond. Maar diegene waar ik eerder op was vond ik nog redelijk. Ik was zo jaloers geworden als die met een ander meisje zat te lachen en te praten. Ook likte die foto's van haar. Het was later, ik ging dan ook met iemand anders flirten. Ik ben iemand die echt graag flirt en met die andere jongen deed ik dat ook. Maar tegelijk had ik problemen. Maar een van die jongens leek me leuk te vinden, opnieuw raakte ik weer verliefd, heel erg. En toen we prive hadden gebeurde het zo:
We gingen praten over dingen. En toen werd het stil, we keken elkaar ook aan. Maar ik was wel verlegen dus keek weg. En toen keek ik kort en we gingen schuin, en het gebeurde. Hij ging niet te diep in mijn keel, hij had niet geniest, hij kwijlde niet, er kwam niemand tussen, hij deed rustig en ik ook allemaal. En toen werd het nog steeds gezellig, en praten we weer verder. Ook een beetje over wat we ervan vonden. Ik heb best lang met hem, we begrijpen elkaar heel goed. Hij praat wel met andere meiden maar niet flirten.
Vertel hier jou verhaal over eerste keer zoenen.

23 jun 2018, down


Reacties

plaats reactie
1

Hoii
Ik merk de laatste tijd dat ik super graag zou willen zoenen. Maar ik weet niet met wie.... Hoe moet ik opvallen bij de jongens? Ik heb binnenkort weer een schoolfeest!! Dan mag het wel gebeuren van mij!! Heeft iemand tips hoe ik het zo ver moet laten krijgen?? Ik wil suuuuppppeeeerrrr graag!!! xxxxxx groentje

24 jun 2018, 16:06, groentje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.