mastrubeer zelf bijna elke dag

Heyy, ik mastrubeer zelf bijna elke dag en soms ook met andere dingen dan mijn vingers. Hebben jullie dat ook? Ik heb bijvoorbeeld meerdere keren een Elektrische tandenborstel gebruikt, ook wel eens een flesje deo en regelmatig de vibrator van mijn zus. Wat hebben jullie allemaal gebruikt en is het niet gek dat ik dit doe? Xx mij

25 okt 2020, franka


Reacties

plaats reactie
1

Dat is normaal. Ik masturbeerde vroeger bijna alle dagen anaal. Ik was er echt verslaafd aan. Heb zelfs soms gespijbeld om heel de dag in me bed te liggen en te masturberen.

26 okt 2020, 19:10, Lara
2

Hey, dat is normaal! Alleen dingen zoals deo enzo kunnen wel gevaarlijk zijn. Koop zelf ook een vibrator, of maak die van je zus heel goed schoon voor en na het gebruik.

28 okt 2020, 09:10, Lau
3

Het is niet gek dat je dat doet bijnaar iedereen doet het. Ik doe een zoort van kussen rijden maar met een luchtballon

29 okt 2020, 22:10, Meisje12
4

Hallo franka heb je het trucje geprobeert?

30 okt 2020, 20:10, anoniememeid
5

Hallo franka, ik schaam me er echt voor maar ik heb ooit een stift gebruikt. Was wel heel fijn ;)

10 apr 2021, 13:04, Lotte12
6

heey dit is heel normaal ik zou als k jou was alleen een beetje oppassen met die dea fles

26 apr 2021, 13:04, yaar_x
7

Ik heb ooit van het wrijven met een shampoofles gelezen... werkt dat?

3 jul 2021, 16:07, nieuwsgierig

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.