kan ik sneller borsten krijgen ??

Hoix
Ik ben een meisje van 12 jaar
Ik heb nog geen borsten en ik schaam me daar best we voor.
Alle kinderen uit mijn klas die hebben. Het al
Ik draag al een bh alleenn mijn moeder vind het nniet nodig om er nog 1of 2 te kopen
Hebben jullie misschien een ander idee zodat het toch lijkt alsof ik borsten heb ?
Kusjes Een Meisje x van 12

4 jan 2013, MeisjexMeisjex


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb dit van hoe overleef ik...
1. Schoudervullingen
2. Wc papier
3. Kranten papier
4. Sokken
5. Of met wuppies (je weet wel die haar bolletjes met oogjes voor het EK)
Veel suc6 met deze tips!

4 jan 2013, 20:01, Snoepkontje
2

Je kan een pushup bh kopen en bij de H&M hebben ze topjes waar je de dingen in kan stoppen die Snoepkontje heeft verteld.

xx

5 jan 2013, 19:01, Bamibal
3

Heey je bent nog maar 12, maak je geen zorgen en een push up bh is niet goed als je nog inn de groei bent! Proud to be you

5 jan 2013, 21:01, help
4

bedankt voor de reacties
x

6 jan 2013, 12:01, MeisjexMeisjex
5

Hoezo zou je dat willen , genant als er in eenkeer een sok uit je trui valt .. Of zeg gwn tegen je moeder dat je anders de tv uit het raam gooit :o x

8 jan 2013, 20:01, Pinguinx
6

Toen ik 12 was had ik ook weinig tot niets. Nu 3jaar later cup C
Komt wel :)

9 jan 2013, 01:01, Liene
7

ik lees net als je borsten in de groei zijn en je push uup bh draagt dat het niet goed is klopt dat ?

30 mrt 2013, 23:03, heei
8

heei ja dat is zeker waar!
Je borsten misvormen namelijk ....
Ik wou er ook 1 maar me moeder heeft hem trug gebracht toen ik hem ging showen :D
Tip: Show nooit je 1e bh die je zelf heb gekocht aan je moeder

14 apr 2013, 13:04, Meisje met TipsX
9

Je moet denk ik geduld hebben want ik ben 15 en toen ik zo oud was als jij had ik ook kleine. Je moet f wachten. Het komt wel!

16 jun 2013, 22:06, Rosa
10

bedankt voor alle reacties
nu ben ik een paar maanden verder en er zit nu al wat meer
het is nog helemaal niet veel maarhja
ik heb nog een bh gekregen van me ma een hele leuke
xx het komt allemaal wel goed ;) (hoop ik ;p)
groetjes MeisjexMeisjex

30 jun 2013, 22:06, MeisjexMeisjex
11

Luistr, jullie moge allemaal blij zij dat jullie kunne zegge dat er een letter op ke borsten staat ik ben een meise van bijna 15 en heb helemaal NIKS. Als er iemand is met hetzelfde please react en nee zelfs nit een beetje egt niks ... Ik ben er zelfs een beetje depressief doo want mijn vriendinnen hebben wel zeer grote borsten...

10 nov 2013, 22:11, biatchbiatchxoxo
12

ik ben nog zo plat als een dubbeltje en ik schaam me kapot ik ben bang dat me vriend me niet langer wil als hij het merkt

1 jan 2014, 17:01, Hopeloos
13

Wachten
En Hopeloos
Als je vriendje je niet leuk meer vind omdat je geen borsten hebt lees deze zin eens
Als dat zo is is hij niet de ware

1 jan 2014, 18:01, Vera
14

Ik ben 14 en heb een a
Ik schaam me dood ben egt bang dat ze niet meer groeien omdat ik al een jaar ongesteld ben en omdat me lichaam al uit ge groeid is

1 jan 2014, 19:01, loveyou x
15

toen ik 10 was kreeg ik al borsten.
het is bij ieder kind anders de ene krijg het sneller en het andere niet dus je hoef je geen zorgen te maken en dat geld ook voor andere kinderen

1 jan 2014, 19:01, meisje met borsten
16

Maak je geen zorgen !
Toen ik ong. 10 was kreeg ik ook al borsten,
Net zoals het vorige meisje hierboven zei:
de ene krijgt het sneller dan de andere.
De ene wordt sneller volwassen dan de andere..
Xx

4 jan 2014, 15:01, OnbekendMeisje31
17

drink soyamelk!
Uit onderzoek is gebleken dat door soyamelk vrouwelijke hormonen aan gaat maken.
Er waren zelfs mannen die borstvorming kregen!

9 jan 2014, 20:01, Kiki
18

Klinkt misschien een beetje raar als ik zeg je moet met je borsten spelen masseren als je dat een paar x per week doet worden ze echt waar groter En het is nog een fijn gevoel ook.

10 jan 2014, 01:01, ze
19

haha als dat zo was waren myne al enorm hihi
je moet gwn afw8e komt vanzelf aan het begin toen ik in de eerste zat had ik nicx aan het einde van het jaar had ik cup A nu ben ik 14 en zit in de tweede met cup B :))

10 jan 2014, 16:01, alicia
20

Hoi ik ben Marleen . Het schijnt echt zo te wezen wat {ze}
zegt , Ik heb er ooit iets over gelezen ,Maar goed dat zegt natuurlijk ook niet alles, het stond in een boekje van de kamasoetra een heel interessant boekje waar als je vragen hebt over seks daar dan ook het antwoord in zou kunnen vinden.

11 jan 2014, 02:01, Lady Marleen
21

Ik ben een meisje van 13. En ik zit over een maand in de 2e, en ik ben zo plat als een dubbeltje. Ik zou ook graag borsten willen. Ik ben de enigste uit mijn klas zonder borsten. Ik lees overal dat masseren goed is. Ik probeer het uit en laat het jullie weten. Btw ze zeggen dat VEEL melk goed is, ik probeer het allebei uit en laat het jullie weten! Byee xme

2 jul 2014, 18:07, Zeg ik niet sorry xb
22

Ik ben bijna 20 & heb bijna niks. Jullie zijn nog zo jong & maken er al zorgen over..

17 jul 2014, 20:07, onbekend
23

Mijn bff is een half jaar jonger en kleiner dan ik maar alles begint al!! Ze heeft al een zwarte pluim beneden en al zeker meer dam erwtjes en ook al heel wat meer dan ik. Ik ben erachter gekomen dat ik een paar zwarte haren heb.. betekent dit dat mijn borsten ook gaan groeien??

23 jul 2014, 17:07, xbirriex
24

Ik Ben 12 en Heb al Cupmaat C ... Ben niet Dik ik weeg 46 kilo en ben 1,65.. ik kom gewoon snel in de groei. ik ben Juist het Enige Meisje Met borsten uit de Klas. Daar schaam Ik Me nietvoor want de Jongens Zijn er dol op -.- . alleen je hoeft je niet te schamen Voor Het-Niet-Borsten Hebben! Meer dan de Helft van Nl heeft op die Leeftijd Geen borsten! en Die Borsten Komen Sws wel ;)

24 jul 2014, 11:07, iiMerlisa
25

is cup 70 goed

31 jul 2014, 08:07, gaat je niks aan
26

ik ben al 14 en heb A ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ

21 nov 2014, 16:11, Deemiej ๐Ÿ’•
27

Hee ik heb tips nodiggg, 1 ik heb al best veel haar op mijn vagina.hoe moet ik dit tegen mijn ma zeggen? 2 ik ben nog niet ongesteld , hoe voelt het? 3 ik heb ook geen borsten maar dar boeit niet. 4 hoe kan ik het best voor het eerst zoenen en hoe voelt dat? X

9 dec 2014, 21:12, borstenkrijgenโ™ฅ
28

Hee borstenkrijgen,

1. Uhm nou ik denk dat ze daar zelf wel achterkomt, iedereen krijgt schaam haar dat is heel normaal

2. Vreselijk. Er komt heel veel bloed en buikpijn en soms hoofd en rug pijn.

3. Uhm okee

4. Gewoon met je vriendje als je die hebt en anders op vakantie iemand fiksen (;
De eerste keer vond ik het wel lekker maar sommigen zeggen dat ze het vies vonden.

Xxxx

9 dec 2014, 22:12, Antwpordgever
29

Ik zou zeggen wees blij. Iedereen om mij heen heeft kleine borsten (mensen van 16) En ik heb grote. Als ik mocht kiezen ging ik voor klein!

1. Het zit alleen maar in de weg.
2. Zie 1.

10 dec 2014, 17:12, Zie 2
30

ik ben 16 en ben plat help wat moet ik doen

3 jan 2015, 18:01, girl dat hulp nodig heef
31

hej ik ben ook 13 jaar... en ik heb wel een beetje borsten maar tis niet veel.. als ik geen beha aan heb dan zie je er eigelijk bijna niks van.... mijn oplossing? 2 beha's over elkaar dragen je moet een beha kopen die te klein is zodat ze omhoog worden gedrukt en daarover heen een beha die te groot is zodat de omvang groter lijkt x t klinkt heel raar maar het werkt wel heel goed

5 jan 2015, 00:01, platmeisje
32

Mijn nichtje is negen en krikgt al borsten en eet veel kip dus ik ga al die tips doen en ik zie wel ik heb bij allebei mijn tepels al een keer onstoken gehd en zo'n hard bolletje nu zijn ze weg dus ik was blij en dacht yess krijg borste. Maar nee was alleen voorproefje van mijn hormonen ik hoop wel dat ik grote krijgโ˜บ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ’‹๐Ÿ’–

7 jan 2015, 23:01, Sylvana
33

Ze zeggen(ergens gelezen) dat melk heel goed is en ik doe het nu zelf ook ik ven 12 en ik heb nu al bijna maat 75 A dus gwn melk extra calcium helpt maar ook het af en toe maseren(iknoww klimkt weird) helpt ook๐Ÿ™‹

23 jan 2015, 20:01, K@:&3
34

Hey ik ben een meisje van 14
Het maakt nii uit of je nou wel tieten heb of geen want
Iedereen groeit anders ene is dik de ander dun enzo
Maar wat je wel kan doen is savinds geen bh aan te doen en veel melk drinken en er nii te veel naar kijke net komt van zelf al je een nobelste voelt groeit het oeens heel snel

29 jan 2015, 21:01, Cdeetje
35

ik ben 13 en bijna 14 en heb geen borsten dit vind ik egt stom misschrien komt het omdat ik maar 1,37 ben. ik hoor dat maseren werkt ..... en soya produkten ik weet het niet... hebben er mensen nog tips oom snel borsten te krijgen.

7 mrt 2015, 13:03, bibebie doe
36

Nou mensen wat een gezeur zeg om borsten, waarom zou je net doen alsof je ze heb als een jongen dan een keer het aanraakt of iets dan weten ze al genoeg blijf eerlijk. Ik ben 17 en heb pas maat 75 a 80 cup a. Het komt allemaal vanzelf.

31 mrt 2015, 21:03, miesje
37

ik heb ooit een gelezen hoe je je borsten groter kan maken (ik weet niet of het waar is). 2x per dag masseren!
ik zelf heb het nog niet gedaan
ik ben 13 jaar

6 apr 2015, 16:04, Lollypopjuh
38

Ik ben 12 bijna 13 en ik kan niet een AA65 dragen! Zo klein zijn ze! Nou ja ik wacht wel gewoon af byee๐Ÿ˜Š

2 mei 2015, 09:05, ikeeee
39

Hey
Heeft iemand meer tips
Iedereen in mijn klas heeft al borsten
Help!

10 mei 2015, 18:05, Niemand
40

Heey ik ben 13 en ik heb cup C geloof me de jongens staren er alleen maar naar ๐Ÿ˜‘
Je kunt veter gewoon a of b hebben want ze zitten regelmatig in de weg
Ook is het naar met rennen dus heb gewoon wat geduld ๐Ÿ˜˜
Mijn vriendin is 14 en die heeft niks ze is stik jaloers op mij en ik op haar dus het maakt niet uit welke maat je hebt x

Ps mijn vriendje zit echt de heletijd aan mijn borsten! ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜
Hij vraagt ook de hele tijd of hij me naakt mag zien maar ik wil nog geen seks ofzo dus
Maar ik ben ook al ongesteld dis ik ven nog al bang dat er iets misgaat ofzo
Ik heb hem wel een keer afgetrokken en dat voelde echt goed, toen ging hij mijn borsten likken enzo maar wat moet ik doen
Help?!?!

13 mei 2015, 10:05, CupCx
41

Hallo,
Ik ben net 14 en heb 70C ik ben 1,66 en weeg 47 dus t gaat er niet om of je iets dikker bent of heel dun! Het komt allemaal vanzelf en je moet er al Hemelvaart niet onzeker over zijn en al kijken jongens alleen maar naar je borsten dat moet je niet fijn vinden dat lijkt mij ongemakkelijk!

17 mei 2015, 17:05, Meisje 14
42

Hii uhm jha ik heb ook een probleem. Ik ben 12 half en jha ik ben gwn plat.. Me vriendinnen hebben vet veel en ik heb niks ik voel me er heel ongemakkelijk bij want ik ben lang en plat soms voel ik me ook heel lomp hierdoor ik heb gwn helemaal geen borsten ik heb al eens een lichte bh geprobeert maar omdat ik niks heb steekt het boven uit naar voren ook zie je dan zeg maar een soort naald waar normaal tepel is... Ik heb nu bij me tepels een beetje pijn en het is een beetje hard .. Het begon aan de linkse nu ook de rechtse ik masseer al best lang maar het werkt gwn niet bij mij ik voel me echt heel depri hierdoor.. En een sok? Of dat nu zo'n goed idee is.. Binnenkort is schoolkamp en we moeten veel in bikini doen in me bikini heb ik wel lichte vulling dat ziet er beter uit maar is het dan niet raar als je normaal gwn een platvis bent en met zwemmen ineens wat vulling? Valt dat op? Ik moet ook tegen de jongen waar ik verliefd op ben een spel doen in bikini ik voel me hier echt heel onzeker bij... Ik ben ook een soort va kngesteld maar het is meer slijm als bloed.. Is dit normaal?๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ kan aub iemand me antwoorden want ok voel me echt heel onzeker...

26 mei 2015, 16:05, anoniem.x.
43

nou ik ben een meisje van 24 en ze kunnen zegge wat ze willen allemaal heb alles al geprobeert en overwogen maar mijn borsten zijn gewoon te klein pfffff ik schaam me dood weet ook niet wat ik nog kan doen helpppppppppppp en nu xxxxxxxx anoniempje

27 mei 2015, 10:05, anoniempje
44

Hee, ik ben een meisje van 14. Ik heb cup AA, naja iets kleiner maar ik draag een bh van AA. Ik kreeg borsten toen ik begin 13 was denk ik. Maar nu ben ik ruim een jaar verder en ze zijn nog bijna even groot. Ik vind dit best wel vervelend en schaam me ervoor. Vooral omdat ik dun ben (ik heb ondergewicht) ze zeggen namelijk dat je een plankie blijft als je dun bent :$ . Is dit waar ?

31 mei 2015, 22:05, xLynn
45

Ik heb gehoort dat als je vroeg naar bed gaat dat je dan sneller bij je borsten groeit. om dat je in je slaap niks doet en dan gaat de energie naar je borsten. En ik heb ook nog niks en ik ben 12 jaar. Er kunnen spel fouten in zitten ik heb dyslectie.

10 jun 2015, 21:06, Meisje 12 jaar
46

Ik heb gehoort dat als je vroeg naar bed gaat dat je dan sneller bij je borsten groeit. om dat je in je slaap niks doet en dan gaat de energie naar je borsten. Er kunnen spel fouten in zitten ik heb dyslectie

10 jun 2015, 21:06, Meisje 12 jaar
47

@meisje 12 jaar: het is oerfect geschreven geen spelfouten volgens mij ;)

Toen ik net naar de eerste ging was ik 12 en als ik het me goed herrinner had ik cup 70AA
ik had van mn zus gehoord dat melk drinken kan helpen.
ik dronk toen vanaf de eerste elke dag een glas melk, soms twee. Nu ben ik 14 en ik heb bijna cup 75C! Nu draag ik dus cup 75B En soms 75C
Ik denk dat melk drinken wel helpt. Ohja en een paar keer per week je borsten "masseren" kan ook helpen. dat had ik ook gedaan.
Btw ik heb vanaf begin dit schooljaar tot en met begin mei bh met push-up gedragen. Kan dit kwaad? En hoe weet ik of mijn borsten anders zijn dan hoort?

10 jun 2015, 22:06, dit ben ik
48

Heyy ben een meisje van 11 ik zit in groep 8 en ga naar de eerste ik ben nog niet ongesteld en ik hen kleine wel wat maar ook niet echt veel ik droeg een bh tijdens gym met vulling en mijn vriendin zij je hebt geen bh nodig want je hebt niks echt heel gemeen sinds dien voel ik me echt onzeker ik heb 2 bhs van een andere vrindin gekregen heeft iemand tips alvast thnxx

28 jun 2015, 02:06, onzekere girl
49

hey,
je hoeft je pas zorgen te maken als de borstengroei niet is begonnen op de 15de.
Push-up bh's zijn niet goed als je borsten nog in de groei zijn.
Ik ben veertien en heb ook maar heel weinig..

28 jun 2015, 11:06, xoo
50

Masseren helpt niet!
Ik drink veel melk maar dat helpt ook niet!
Soja weet ik niet moet ik nog proberen

28 jun 2015, 19:06, Fleurtjehhh
51

hoi ik ben meisje van 13 en ben al ongesteld geweest. Ik heb cup aa 70 maar ik ben zo bang dat ik dit blijf houden omdat mijn borsten vorig jaar echt een klein beetje kleiner waren. groeit dit nog? ik heb gewoon een bh van de hema met aa 70 maar ik denk dat ik nog wel groter kan dragen ik wil graag een keer a proberen maar ik durf dat niet. tegen mijn moeder te zeggen....

12 jul 2015, 20:07, onzekermeidEx
52

Ik ben 13 en heb cup f dat wil je ook niet meis

14 jul 2015, 23:07, Meisjexmeisjexmeisjex
53

Ik ben 13..te groote of te kleine allebei heel vervelend lijkt me. Het liefst wil je een normale maat. Maar wat is nou normaal? Goeie vraag. Iedereen heeft ze eigen maat. Die borsten zijn van jou niet van een ander dus wat boeit de rest het. Wees blij met wat je hebt of wat je niet hebt. Het komt of het komt niet.

26 jul 2015, 23:07, XUnicorn
54

ik ben 12 en ben nog plank ik ga naar de eerste en ga gwn een bh dragen dan voel ik me een stuk minder onzeker! van mama mocht het gewoon dus ja, is dit erg als je borsten nog moeten groeien en je draagt al een bh?

7 aug 2015, 15:08, bhmeisje๐Ÿ˜‚
55

Ik ben nu 13 en ik heb nog nixx! Echt helemaal nixx! Masseren en melk drinken enzo dat helpt ook niet! we gaan heel vaak met de klas zwemmen en dan schaam ik me kapot! Meestal ga ik dan ook niet mee want iedereen uit mijn klas heeft al iets! Ik kijk vaak tussen de bh's in winkels. maar ik mag er nog geen een! please help me!

12 aug 2015, 17:08, borstloos meisje
56

Ik ben 13 en heb 70A, Ik ben er niet heel blij mee, maar is een push-up bh dragen echt slecht voor je?

26 aug 2015, 20:08, niemand
57

Ik ben9 en ik heb all een beetje maar mijn vriend knijpt altijd vinden julli het leuk nou

8 sep 2015, 17:09, Olivia
58

Hel help ik ben 12 en ik heb nog geen borsten ik schaam me supper erg wat kan ik doen

15 sep 2015, 15:09, help mij
59

Ik ben nu 14 en over minder dan een half jaar 15 ik heb pas cup A en heb nog geen vrouwelijke vormen en ben nog niet ongesteld, is dit raar?

19 sep 2015, 21:09, nickname
60

Serii 9?? Zeg tegen je vriend dat hij normaal moet doen en wees blij met wat je hebt het komt wel

28 sep 2015, 22:09, Kleinekip
61

Hei meisjessxx
Ik ben 13 en mijn borst groei begon sinds m'n 10e. Toen k 12 werd, had ik al 75a. En nu? Ik ben bijna 14 en k heb gewoon het zelfde maat... Omdat ik mijn borsten klein vind.. Doe ik vulling in.. Ongeveer 4 vullingen.. Dat is dus best veel. Trouwens ik doe dan bikini vulling. Ik heb namelijk veel bikini's. Dus meisjes, luister ff
Als je vulling erin doet, en je gaat zwemmen, doe dan vulling van je andere bikini's in je bikini die je aan gaat trekken! En met kamp, als je gaat slapen, doe dan een dikke trui aan als je gaat slapen. Niet een lage hals lijn maar iets hoger. Want dan kan het niet zo snel uit vallen als je slaapt.
Er zijn wel nadelen...:
Soms wil je er wel vanaf.. Maar dat lukt dan niet omdat ze dan kunnen zien dat je vulling erin deed..
Ik wil er super graag vanaf met vullingen erin stoppen..
Ik drink nu veel SOJA PRODUCTEN, MELK, YOGURT enz. Als je grotere borsten wilt moet je niet veel ongezonde vet eten.
Allerlaatste wat ik ga zeggen:
Als je geen grote borsten hebt, is het echt stoer. Misschien klinkt dat super idioot maar het is zo. Zie je wel eens op tv of magazine's dat beroemde vrouwen niet echt grote borsten hebben? En dat ze dan een jurk dragen zonder beha's. Ik vind dat echt fashion!
Xx me

15 okt 2015, 04:10, Ervaringmeisx
62

Help mee! Ik ben 11 en heb een heel klein beetje maar mijn vriendin van een half jaar ouder heeft al best wel grote. En ik heb al een bh gekocht (zonder mijn moeder) en ik draag hem soms. Maar ik heb eens een keer mijn bh in mijn sporttas laten liggen en mijn vader had er hem uitgehaald. En de dag daarna lag die in de wasmand! ๐Ÿ˜ฃ Maar ik ben bang.dat hij het tegen mijn moeder gaat vertellen. Maar mijn vader vind het zelf helemaal niet erg ofzo. (Ouders zijn gescheiden) En hebben jullie tips want mijn linker is groter dan mijn rechter een dat bleef heel lang zo. Maar mijn linker is ook een beetje misvormd. Maar een paar maanden later begon mijn rechter ook te groeien en mijn linker bleef het zelfde. En trouwens, mijn borsten doen ook best wel veel pijn als je er op drukt. Help mee pls!! ๐Ÿ˜•

15 nov 2015, 10:11, raarmeisjexx
63

Heyyy, ik ben een meisje van 13 heb het allemaal gelezen en ik heb 70C ben hier best blij meeโ˜บ๏ธMaar ik denk dat masseren wel helpt ik heb nu al bijna een half jaar verkering en mijn vriendje zit heel vaak aan mijn borsten
Ik had ook nog een vraagje want mijn vriendje wilt mij heel graag naakt zien en hij heeft mijn borsten wel aangeraakt ( gewoon onder mijn kleren en bh niet echt bloot) maar ik weet niet of ik hier wel klaar voor ben hij zegt dan laat ik mijn piemel ook zien en eigenlijk wil ik die wel zien maar wat moet ik doen en dadelijk wil hij seks
Helpppppppp xx

15 nov 2015, 22:11, Xxx
64

Hey ik ben 12 jaar en echt een platte pannenkoek.
Mijn vriendin heeft een paar oude bh's gegeven
maar ik voel me erg onzeker als ik ze draag want
ik heb bijna niets (wel een klein beetje)
moet ik gwn bh's blijven dragen of wachten totdat
ik echt wat heb?
-XXX- mij

4 dec 2015, 16:12, kyra12
65

12? Ik ben 15 en heb nog niks dus ni zeuren...

7 dec 2015, 19:12, Dont care
66

En trouwens mijn vriendinnen hebben ook allemaal vele grotere dan mij.. Maar ik ben weer slimmer dan hun๐Ÿ˜‚ zo heeft iedereen wel iets

7 dec 2015, 19:12, Dont care
67

Hey ik ben een meisje van 12
Ik ben ook heel onzeker over mijn borsten want ik heb ze dus nog niet :( Nu ik al die berichten heb gelezen merk ik dat ik niet de enige ben. Maar toch ben ik de enige zonder BH en met gym wil ik altijd als eerst in de kleedkamer zijn zodat niemand kan zien dat ik nog geen borsten heb.

12 dec 2015, 12:12, Anoniemโ™ฅ
68

Ik word volgende maand 15 en ik heb 70AA... Ik schaam me kapot. Letterlijk al mijn vriendinnen hebben B of groter. Naast hun lijk ik niet een plank. Tips!!??

22 dec 2015, 17:12, W
69

Ik ben 12 en ik heb nu cup 70AA. Ik schaam me er opzich niet voor want in heel mijn klas (eerste klas) zitten er meisjes die veel niet groter hebben dan A. Als je het echt wilt verbergen dat je niet veel hebt met bh's, zou ik voor de Hema bh's gaan ( zonder beugel) die zitten super lekker!๐Ÿ‘ vooral geduld hebben

Xx mij

27 dec 2015, 00:12, Anoniempjee
70

ik ben net 12. en heb al sinds mijn 9e zo'n knobbeltje in mijn borsten. ik had eerst het idee dat mijn borsten echt aan het groeien waren maar ik heb dat nu niet meer. ik heb wel al een bh want zo klein zijn ze ook niet meer. ik heb nu cup maat 80A ik schaam me er niet voor. maar ik kan soms wel echt dromen van grotere borsten. maak je dus allemaal geen zorgen het komt nog wel. ieder meisje heeft borsten of ze nou groot zijn of klein.

27 dec 2015, 20:12, bloem333
71

Hoii ik ben een meisje van 12 en ik heb al een beetje maar er is een hele knappe jongen bij mij die zit in de tweede en hij gaat met alleen maar met meisjes om met borsten en ik denk dat hij me ook niet leuk gaat vinden omdat ik een klein beetje heb maar je kan ook aan je moeder vragen of ze cup maat aa65 kan kopen als je een klein beetje hebt en de rest met iets opvullen

11 jan 2016, 01:01, Leeuwnmr18
72

ik zou het niet opvullen want stel je voor oeps daar valt een sok uit midden in de les of op het plein en die leuke jongen ziet je? ze komen van zelf wel! het is alleen een kwestie van wachten en geduld

11 jan 2016, 21:01, Xxxgirlsonly
73

Jullie gaan zorgen maken op jullie 12 jaar maar ik ben 16 ๐Ÿ˜•

23 jan 2016, 10:01, hdmfn
74

Okee meiden let ff op. Ik ben 16 en zit in de 4e. Ik heb nu eindelijk een beetje tieten cup A dus ik ben hier al blij mee. Het gaat niet om je cup maat maar om wie je bent. Jongens vinden ook meisjes leuk met niet zo veel bobys.

Je moet ook kijke wat bij je past want als je heel lang en dun bent is het logische dat het niet zo veel is. En als je wat voller bent en kleiner is het meestal meer. Wees blij met je uiterlijk EEN DING JONGENS BLIJVEN EIKELD hahaha x

24 jan 2016, 23:01, Eeuh vergeten
75

Hey ik ben net 13 en ik heb echt bijna niks... Ik schaam me er soms best wel voor. Mijn beste vriendin heeft al hele grote en als ik naast haar loop lijk ik heel erg jong (denk ik) ik weet niet wat ik moet doen. Helpt masseren echt? En veel melk drinken?
Xx

11 feb 2016, 17:02, Probleemmeisje
76

Hoihoi
Ik snap jullie allemaal niet, je bent 12 tot 18 ?
Je hoeft je niet te schamen voor je borsten. De een krijgt eerder borsten dan de ander. Ik zelf ben 14 en heb cup E, daar word je ook niet echt blij van, jongens staren alleen maar naar je borsten. Hetzelfde geld voor je billen. Jongens tegenwoordig letten alleen maar op borsten en billen{niet allemaal} maar je hoeft niet onzeker te zijn over je lichaam alles komt vanzelf๐Ÿ˜Šโค๏ธ

12 feb 2016, 10:02, -1
77

girl, schaam je niet. ieder zn lichaam groeit anders. maak je er niet druk om, en al blijf je klein borsten houden, hoef je je ng niet te schamen, je bent goed zoals je bent ๐Ÿ˜˜.
ik ben zelf 15 jaar en heb dubbel D, maar tbh grote borsten is ook niet altijd een pretje.

16 feb 2016, 22:02, xx_xx
78

Hee ik ben een meisje van 11 en zou graag gewoon een klein beetje meer borsten willen ik hoef niet veel voor mijn leefteit maar wel at snap je....vriendinnen van me hebben ook echt veel maar is niet willen jue mij helpen xx elisa ik weet zo veel spelfouten kan ni type hana

17 feb 2016, 14:02, elisa
79

Ik ben 13 en bijna 14. Ik heb ong. 1 cm hoog en ik voel me focking naar. Ik ben de platste en de dikste van de klas. (ik ben niet heel dik maar ik heb wel een onderkinnetje :|)
Ik ben ook nog niet ongesteld wat ik ook best kut vind.
Ik heb een enorme crush op een jongen in Utrecht (ik woon in noord-Brabant) dus dat wordt ook al niks.
Ik masseer wel eens maar t helpt niet.
VRAAGJE: betekent het dat er iets komt als ik pijn aan m'n borsten heb? Want dat heb ik dus.

Wat ik ook vervelend vind is dat mijn BFF cup B/C heeft en ik dus zo goed als niks, en we gaan samen naar Frankrijk in de zomervakantie en dan lopen we de hele tijd in onze bikini. En dan merk ik dat alle jongens naar haar kijken en nooit naar maar.

VRAAGJE 2: Weet iemand of dat melk drinken werkt? Want ik lust het niet maar ik heb het er voor over. Of kan optimel ook.

Echt super lief als jullie een mede-girl willen helpen.

Xx een wanhopig, verliefd, plat, dik en onzekere Layla

17 feb 2016, 22:02, X-Layla-X
80

Ik ben 12
En een paar maanden geleden deden ze echt opeens pijn dus ik dacht krijg ik ze nu maar nog niet dus..๐Ÿ˜ง. ik heb ook gehoord dat bepaalde oefeningen werken en dat gezonder eten werkt zoals fruit enzo
en ze zeggen melk drinken helpt ik heb een heel klein beetje maar ik draak geen beha want dan steekt het gwn uit zeg maar en mijn vriendinnen van 12 hebben al cup C๐Ÿ˜ฑ en andere hebben b of einde a.....

2 mrt 2016, 16:03, Meisje001
81

Ik heb nog geen borsten ik ben 12 jaar zit in de eerste ik voel nou al iets van 5 maanden knobbeltje bij mijn borsten bedenkt dit iets ergs of gewoon dat ze gaan groeien
Xxxx bangmeisje๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต

13 mrt 2016, 22:03, bangmeisje ๐Ÿ˜ต
82

waar zijn jullie mee bezich. waar maak je je zorgen over. je lijf is van jou niemand mag eraan komen. meisjes je tijd komt. ren niet achter dingen

30 mrt 2016, 01:03, opgelet
83

Fieuw... Ik dacht dat ik de enige was die nog plat was.. Maar gelukkig niet๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณi know ik ben ook nog maar net 12 maarja... Fieuw het komt waarschijnlijk dus gewoon nog๐Ÿ˜ณ thnxx girlzz

1 apr 2016, 21:04, Www.loverzz.simplesite.com is een leuke site
84

Hoihoi,
Ik ben een meisje (net 13) en ik heb ook nog niet zo veel waardoor ik me best onzeker voel. Ik heb wel iets maar niet veel, maar mijn vriendinnen tot tegenstelling hebben juist veel. Ik voel me hier juist onzeker door. Ik draag wel zeg maar van die stoffen korte topjes. Ik had een feest en besloot die er niet onder aan te doen en toen zei mn beste vriendin : Je kan je tepels best goed zien, en ik schaamde me natuurlijk kapot! Ik weet niet zeker of ik een beha nodig heb alleen ik ben niet echt plat ofzo, ik heb best kleine.

5 mei 2016, 16:05, Onzekere13Jarige
85

hallo girlzz,
ik ben 13 jaar
en heb nog niet zo heel veel
ik heb wel al iets van pijn enss,
mr een tepel is wat kleiner als de ander,
is dit raar en gaat dat nog weg?
dankjewel alvast voor de tipss๐Ÿ˜˜

xxxAnoniem

9 mei 2016, 16:05, Anoniem
86

pas als je ongesteldheid regelmatig is beginnen je borsten echt te groeien, en stop je zelf met groeien van je lengte. Maar drink gewoon elke dag volle melk of soya melk het helpt serieus. En vraag je oma tante of moeder wanneer het bij hun begon met groeien, meestal gebeurd er hetzelfde bij jou en krijg je de zelfde cup als hun.

9 mei 2016, 16:05, anoniem
87

Maar ik heb ook gehoord dat seasamzaadjes helpen en anijs? klopt dat? maar worden mijn borsten nog wel gelijk, want de ene tepel is wat groter als rechter โค๏ธโค๏ธ

9 mei 2016, 17:05, Anoniem
88

Hoi, hier ben ik weerxd. Ik had laatst iets gepost hier en ik wilde er even op terugkomen. Mijn oma's en moeder hebben allebei een flinke cupmaat, betekend dat ik ook waarschijnlijk grote borsten zal krijgen? Ik merk trouwens ook dat ik zeker wel borsten aan t groeien ben, klopt het dat als je melk drinkt dat het proces iets sneller gaat? Dat heb ik namelijk gehoord.

10 mei 2016, 15:05, Onzekere13Jarige
89

wat maakt het uit het komt nog wel
als je op een of andere dag met borsten op school komt staat iedereen raar te kijken en lachen ze je uit
je moet gewoon nog even w8en

Gr, Demi

11 mei 2016, 22:05, Demi
90

Hejj, ik ben een meisje van bijna 17 jaar oud en heb maat 70A is dit normaal?
ik heb maat 70A al sinds ik 13 ben ofzow en ze zijn tot nu toe niet gegroeid :(

22 mei 2016, 03:05, Anoniem
91

Vera natuurlijk is hij dan een klootzak maar bekijk het zo als jongen val je op meisjes als dat meisje op een jongen lijkt dan is er een grote kans dat hij haar een stuk minder aantrekkelijk vind.

24 mei 2016, 17:05, Je boy 030
92

Ik ben 12 en heb ook nog geen borsten hoor maak je geen zorgen stop er maar niks in want een meisje uit mijn klas stopte er sokken in en daar kwamen we achter nu word ze gepest ik zou het dus niets instoppen gewoon zo laten

25 mei 2016, 18:05, Meisje12
93

Ik ben 12 en ga naar de 1e, ik ben bang dat iedereen borsten heeft en ongesteld ismaar ik heb dat niet!... Wat moet ik doen??

31 mei 2016, 20:05, anoniempjeee
94

Ik ben 12 en ga naar de 1e, ik ben bang dat iedereen borsten heeft en ongesteld ismaar ik heb dat niet!... Wat moet ik doen??

31 mei 2016, 20:05, #iemand
95

Ik heb meer een buikje dan bortsen en ik ben 15๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
geen zorgen ze komen nog wel x

1 jun 2016, 10:06, anoniem-
96

mijn vriendin is net zo oud als mij en heeft al grote borste net als al mijn vriendinnen maar ik heb nog niks wel een bolletje achter mijn tepels maar verder is er niks zijn er tips of trics die mij kunnen helpen?

10 jun 2016, 20:06, ///Anoniempje...
97

help mij. ik ben 12 bijna 13 en heb nog niks. al mijn vriendinnen hebben al best groot. ik weet niet wat ik moet doen dus help me plzzz

20 jun 2016, 13:06, wanhopigiemand
98

Ik had juist als eerst borsten van mijn klas ik ga naar de middel nare ik schaamde me juist omdat ik de eerste was en jij schaamt je omdat je hele kleine hebt meid maak je geen zorgen je kunt nu emaal niet bepalen hoe groot ze worden en hoe hard ze groeien

26 jun 2016, 21:06, Ik heb hele grote en ben 12
99

Hy ik ben 12 en een half

mijn borsten zijn. Niet groot ze beginnen te groeien ze komen sommige in mijn klas hebben al borsten soms schaam ik mij ik durf geen Bh te kopen ik weet nog niet welke cup ik heb

Tips: als je wilt. Dat ze niet zien dat je niks hebt of veel doe niks aan met tekst op je T-shirt of trui gewoon een leuk patroon en geen effen

Doei

5 jul 2016, 22:07, Lol anoniem
100

Ik zou gewoon wachten

6 jul 2016, 23:07, Mklmr
101

Hoi ik ben 12 en ben 1.59 en weeg 30 kg ik ben helemaal plat zou dit door mij gewicht en dunte komen? Hebben jullie tips hoe ik misschien sneller borsten kan krijgen of moet je echt blijven wachten?

7 jul 2016, 23:07, Ikke
102

Ik kreeg al borsten toen ik 9 was en ben nu bijna 15 en heb nog steeds cup AA miss zelfs kleiner!!! Me borsten zijn echt niks gegroeid :(

22 aug 2016, 19:08, Usbshsbsuxbzhaniana
103

Hoi ik ben 12 en een half,ik ben 1,75 en ik weeg 52 kilo. Ik heb bijna niks maar ik ga nu over naar de eerste. Ik schaam me dood, want ik denk dat iedereen an d meisje al wel meer heeft en ongestel is enzo, maar ik niet. Ik draag zo een bh die een beetje vulling heeft, is dit slecht voor mij? Ik wil niet echt geen bh dragen, want dan kan j mijn tepels best goed zien... HELP!!

25 aug 2016, 18:08, Anoniempje
104

Mensen mensen. Ik ben 12 jaar en wordt bijna 13 ik krijg pijn als iemand perongeluk aan m'n borden duwt somt doe ik het bij me zelf om te kijken of ik pijn krijg. Ik heb tepels (Dughhhhh iedereen) en een beetje vet (eigenlijk geen ver maar beginnende borsten) ik wil een heeeelleee kleine borsten ik wil gwn borsten krijgen niet persrevisie maar gwn 2/3 als dat ik nu heb ik draag een Nh maar een oude bikini met mijn maak maar ik ben papa's kindje en apeelt met me en soms komt die in de buurt van m'n borsten/bh en ben ik ban en soms eb ik geen zo'n in een bh (bikini) maar zie mijn tepelvorm. Ik kan geen zomerjurken meer dragen niemand weet dit zelf mijn moeder niet. WAT MOET IK DOEN AUB IEMAND REAGEER OP MIJ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

27 aug 2016, 04:08, Onbekend
105

Hoi onbekend, je hebt een best verevelende situatie, maar probeer dat soort dingen te vermijden (dat spelen met je vader) en zou je dat van je bh iets duidelijker kunnen zeggen, want ik snap er niks van๐Ÿ˜Š

30 aug 2016, 19:08, Anoniempje
106

Ik ben bijna 16 en ben echt heel plat ik masseer me borsten echt al lang maar niks helpt ik heb gelezen dat je voeding moet nemen vaar oestrogeen in zit dat is een vrouwlijk hormoon ofzo mijn beste vriendin is 2 jaar jonger en een stukje kleiner en heeft al 75 b mijn zusje heeft al c kom ik aan met me a lekker schamend maarja het is gwn afwachten voor iedereen xxx anoniemerd ๐Ÿ’‹

27 sep 2016, 00:09, Anoniemerdx
107

don't worry alles komt nog wel gwn ff geduld hebben. ik ben nu bijna 14 en ik heb ook nog maar A/B. als je echt wil dat je borsten sneller willen groeien maak dan papaya milkshakes en doe yoga oefeningen, fruit en noten helpen ook goed. maar maak je vooral geen zorgen iedereen is anders. xoxo

29 sep 2016, 21:09, zomaar iemand ;)
108

jullie maken je allemaal te veel druk ! ik ben 14 en heb cup A, maar ondanks dat ik zulke kleine borsten heb, heb ik wel heupen en aardig grote kont. Dus zo erg is het ook niet om kleine borsten te hebben want het groeit vast nog wel. Een paar vrienden van me zeiden : maak nie uit hoe groot als je maar iets heb om vast te pakken haha.

12 okt 2016, 16:10, gangstermeiddd010
109

Ik ben 12 jaar ( over 4 maanden ben ik 13) ik heb cup 75 A maar mijn laatste bh is kapot omdat ik hem aan wilde doen en hij scheurde letterlijk kapot ik ben nog niey ongesteld. Ik heb de grootste borsten van de klas en ik heb geen vriendje of zo wel merk ik dat veel jongens naar mijn borsten kijken als ik met ze praat een jongen heeft zelfs een dare gehad van zijn vrienden om te vragen of hij mijn borsten aan mocht raken. Ik vind dit soms leuk aandacht van jongens maar als ze aan willen raken en zo niet. Mijn vriendinnen hebben niet zo veel maar ik schaam me in mijn bikini. Laatst gingen we met de klas zwemmen en een paar jongens duwde me in het water en mijn bikini schoot los. Ik denk niet dat iemand het heeft gezien gelukkig. Mijn borsten doen soms heel veel pijn en als ik erop druk voel ik allemaal bobbeltjes en schijfjes. Maar mijn probleem is dus na dat lange verhaal ๐Ÿ˜‚ Ik heb niet zo veel kont en een hele dunne taille ik ben ongeveer 1,52 lang en weeg 39 kilo aankomen lukt Md gewoon niet. Iemand tips Please...

25 okt 2016, 23:10, Hawaรฏ girl ๐ŸŒธ
110

Hello Hawaรฏ girl,
tegen de pijn: ga in bad, dat doet wonderen!
en ik krijg soms ook pijn dรณรณr mijn bh, in eht weekend drijg ik hem niet bijvoorbeeld.
Tja, 1 ding, als je aandacht van jongens niet leuk vindt, weet ik niet wat je ervan gaat vinden als je een kont zou opbouwen.
"de Bil" is een spier, die we kunnen opbouwen.
je kan apps op je telefoon downloaden met workouts, of oefeningen op internet zoeken, doe bijvoorbeeld een keer de squad challenge (zoek maar op ;), dat kan ook heel leuk zijn als je dat bijv tegen je vreindin doet!
En voor het aankomen: als je gewoon voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt en af en toe een stukje pizza eet ;) komt het wel goed! vergeet de weegschaal. In de spiegel merk je wel of je te dun bent.
En geniet vooral, dat je nog 12 bent! grote borsten en billen MOETEN hebben is een illusie, uiteindelijk is het veel beter om aandacht aan je hart en geest te besteden, dan heeft je lichaam genoeg tijd om zelf zijn zaakjes te regelen, vertrouw jezelf, dat doet WONDEREN!
xx L (13)

14 nov 2016, 19:11, breatheinbreatheout
111

ik ben 15 en heb helemaal niks! k vind t echt nii leuk meer....

21 dec 2016, 18:12, b0elzzzzzz
112

Haai dames! Ik kan me ergens wel in jullie verdiepen... Ik ben 22jaar oud en ik heb een cup A... Dit is best vervelend ik voel mij niet vrouwelijk.. verder heb ik wel vrouwelijke heupen benen en billen toch voelt het niet compleet.

30 dec 2016, 00:12, 22+
113

Heey meiden ik ben 14 over 2 maanden 15, en heb cup A al mijn vriendinnen hebben al cup B en C ik heb echt het gevoel alsof ik achterloop.. weet iemand hoe je je borsten sneller kan laten groeien..? Want schaam me echt dood.. ik heb een crush maar die houd van bosten en die van mij zijn zo klein .. Please kan iemand me helpen??
Xx

2 jan 2017, 17:01, Almost15xx
114

lieve Almost15xx wees blij dat je dat nog niet hebt ik ben
12 en ik heb het nog niet maar ben blij dat is juist leuk
en later kan je ze vergroten maar nu niet doen hรฉ
maar heb je wc papier of wc papier cartoon stukjes
Groetjes Eva

2 jan 2017, 19:01, Eva
115

tips: pindakaas,Kaas,nootjes,melk,fruit het maakt niet uit of je geen Borsten hebt je bent van je Zelf mooi en t komt nog wel

7 jan 2017, 23:01, Lolllll
116

ik dacht meer aan keuken papier,,, een ballon er tussen.

8 jan 2017, 13:01, d
117

Ik snap niet dat jullie zo graag grote borsten willen hebben....
Ik ben 14 en heb bijna niks en hou het liever ook zo...
Ik weer niet, het lijkt me gwn heel onhandig met sporten en al die dingen, ik zou wel een beetje willen hebben, maar ik wil er geen last van hebben

10 jan 2017, 14:01, Iemand
118

Ik ben 13 en ik heb cup Als 75 90 maar ik wil graag cuper B

11 jan 2017, 15:01, Lisa
119

Opzich kijken mannen niet naar borsten maar naar de broodjes onder de riem! Good luck!

14 jan 2017, 21:01, jbo
120

Ik ben over paar dagen 16 en ik heb ook nog onderhand niks maar jij bent twaalf de jouwe zullen
Wel groeien ,

15 jan 2017, 20:01, cassidy
121

ik ben 10 bij mij begint het ook al maar dat heb ik nog al gehad en toen is het weggegaan dus ik hoop dat het nu blijft we hebben medisch onderzoek gehad maar toen had ik nog niets nu wil ik wel naar de dokter gaan om te weten of ik in de puberteit zit maar dat mag niet van mijn mama de helft van de meisjes in mijn klas heeft het al en die zijn superkinderachtig hoe kan dat? maar ik wil ook graag borsten hebben maar ik lust geen melk en het doet pijn als ik mijn borsten masseer weten jullie nog een tip? stuur het dan alsjeblieft

18 jan 2017, 13:01, poesiewoesie
122

Hoi ik was een meisje die al beetje borsten had iedereen hing topje dragen ook al waten ze plat en ik die ze wel nodig had droeg ze niet nu draag ik een sport bh ben 12 en mijn botsten hangen nu beetje en zijn driehoek vorm wat moet ik doen bh. Kopen draag zon sport bh van de h&m maatje l want m was te strak

18 jan 2017, 23:01, NobodyNL
123

Cassidy k ben 14 en heb ook nog niet veel eind 13 leunde ik op tafel en het deed ineens fck zeer k dacht wtte hel ๐Ÿ˜‚ Maar ik word ineens plank genoemd in de klas en ineens 1 knip in vingers ben ik onzeker๐Ÿ˜ฅ Wat moet ik doen๐Ÿ˜ฅ

15 feb 2017, 22:02, xxonzeker meisje๐Ÿ˜ฅ
124

Hiii,
Ik weet ik moet niet zeuren ik ben 11 maar ik ben verliefd op een jongen die het heel mooi vindt als een meisje al borsten heeft een vriendin is net 12 en heeft A en die jongen stuurde naar haar dat ze mooie borsten heeft....... Ik ben dus nog plat (nou ja ik heb echt enen miniminimini klein beetje, ik wil geen bh's dragen want dat durf ik niet omdat 1: ik vind het raar om van de 1 op de andere dag opeens borsten te hebben en 2 met zwemmen valt dat op en ik heb ook gelezen dat het slecht is....... m'n moeder heeft wel een bh'tje gekocht voor mij...... maar heeft iemand goeie tips... ps. ik heb gelezen dat bij masseren je borsten misvormen.................

27 feb 2017, 16:02, Kindje die pas 11 is en zeurt maar wel tips wil๐Ÿ˜‚
125

Anoniem...
Ik heb laatst een nieuwe bh gekocht cup a en er zijn 2 meisen in mijn klas met groter en zijn al ongesteld ze zijn 10 ik 11 en zit in groep 8 en hun in groep 7 ik ben best jaloers ik wil ze graag verslaan ik heb gehoord dat soja/melk dingen helpen en masseren dat klinkt weird maar miss helpt het.....het lijkt alsof mijn vriendje hen leuker vind..xx mij

27 feb 2017, 19:02, Anoniemxx
126

Heey girlzz,
Ik ben 14 en ik word deze zomer 15... ik heb 70B (niet groot maar ook niet helemaal plat). Allemaal kinderen uit mijn klaar hebben veel meer dan ik en noemen mij ook soms plank/surfplank enzo. Ik ga meer melk drinken en ik ga kijken of dat werkt. Voor de rest ben ik er niet heel onzeker door en ik vind dat niemand daar onzeker over hoeft te zijn!! Dikke kus!
V

5 mrt 2017, 13:03, Anoniempjuhhxxxxxxxx
127

Heeey ik heb 15 jaartjes oud๐Ÿ˜‚
Meiden er is een jongen waar ik smoor op ben (15 jaar) em huis wil met me naar bed en ergens wil ik dat ook wel maar ergens anders ook weer niet.. weet iemand mij raad? En ik heb trouwens cup A en wil dat ze snel snel groter worden hoe zorg ik daar voor??? Tips Please ๐Ÿ˜˜
Xxxxx lyy

10 mrt 2017, 21:03, Xxxxxxxxx anoooniempjww
128

Trouwens sorry voor mijn spelfouten xxx
Het moet zijn: en hij wil met me naar bed

10 mrt 2017, 21:03, Xxxxxx anoniempje
129

hey
ik 13 en ik heb cup D en ik doe niets
het is gewoon verschillen per persoon ;)
je kan natuurlijk ook twee bh's over elkaar dragen maar
het zit niet mega lkkr
xxx Julia

29 mrt 2017, 12:03, julia
130

Ik ben 12 en en ik heb een tweeling zus die een grote rieten heeft en de rest van de klas ook maar ik heb haast niet help wat moet ik doen ik heb wel gehoord dat jer als je melk drinkt het sneller gaat klopt dat en zijn er nog meer van die tips????? ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ

30 mrt 2017, 18:03, Anoniem
131

Maak je vooral niet druk over je borsten! Ik deed dat eerst ook toen ik 11/12 was nu ven ik 13 bijna 14 en draag ik bh's. Het gaat allemaal vanzelf. Als je eenmaal ongesteld vent groeien je borsten een stuk sneller!

2 apr 2017, 13:04, M.c
132

Ik heb ook hellemaal niks maar ik begrijp je punt ik zocht ook veel naar tips je moet goede voeding eten zoals advocado's

7 apr 2017, 23:04, Bitchlelelekuur
133

Ik heb nu cup b. Ik schaam me der niet echt voor. Maar iedereen in mn klas heeft geen borsten behalve ik. Heeft ze voordelen. Heeft ook nadelen.

10 apr 2017, 00:04, Meisjeanonieem
134

Ik ben 14 en heb bijna cup AA ik schaam me er heel erg voor, want een kleiner meisje heeft al veel meer! Hoe kan ik zorgen dat ze sneller groeien ik ben nu al begonnen met melk drinken elke dag.
Misschien wat tips dat zou fijn zijn๐Ÿ˜

30 mei 2017, 20:05, Lolepopje
135

Hoi,
ik ben 13, over 2 maanden 14, en ik heb 70A maar AA past ook nog wel. Ik heb wel echte borsten maar ze zijn gewoon niet groot. Tenminste, ik weet niet precies wat groot is, want ik weet van een vriendin van mij dat die B heeft en als zij een strak t-shirtje aan heeft is het echt groot en zichtbaar. Daarvoor vind ik mezelf gewoon te jong. Bij mij zie je niet zoveel met een strak shirtje, en meestal heb ik lossere shirts aan (ik ben vrij smal, dus het valt al snel heel los) en dan zie je zowat niks. Maar ik ben daar echt blij mee. Als ik iets van 15 ben ofzo mag ik wel B hebben maar dan vind ik het ook niet erg als ik nog A heb. En als ik de rest van mijn leven A heb vind ik dat ook niet erg, want ik ben blij met kleine borsten. Het maakt me eigenlijk echt niets uit ๐Ÿ’–

31 mei 2017, 19:05, ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–
136

Ik ben de enigste van de klas met helemaal niks zelfs een paar vrienden van me zeggen plank enzo ik voel me dr best wel kut bij iemand nog tips?
En nee k ga ook geen bhs dragen als er toch niks zit straks botst er iamdn tegen aan of weet ik veel dikke hoop lucht...
Help mee x

5 jun 2017, 21:06, Meisje
137

En ik ben 12 , bijna 13 en zit in de 1e

5 jun 2017, 21:06, Meisje
138

Trouwens nog wel n goede tip doe een topje aan en doe daar 2 vullingen van en bikini in dat lijkt wel subtiel maar je hoeft ook niet ineens cub d te hebben

5 jun 2017, 21:06, A girl
139

ik ben 12 en zit in de eerste.. meisjes in mijn klas hebben al cupmaat b, c en d... ik heb nog geen eens a en mensen noemen mij vaak plank. ik heb ook een vriendje maar ik denk dat hij die andere meisjes toch aantrekkelijker vind.. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik grotere borsten krijg?? ik ben al meer dan een jaar ongesteld en heb echt niks.. komt het vanzelf of moet ik iets doen?

18 jun 2017, 16:06, onzekermeisje..
140

@onzekermeisje..
Voor meisjes die in de eerste zitten vind ik c en d toch al groot hoor!
Maak je maar geen zorgen als je ongesteld bebt zal het wel allemaal veel sneller gaan!
Groetjes randommeisje

18 jun 2017, 17:06, Randommeisje
141

Jullie zijn hier wel heel erg onzeker over. Ik ben 14 en heb cup 75 B toen ik 11 was, had ik niks 12 kwam het en 13 iets in A, maar het beste is gewoon jezelf te blijven en er geen fuck om te gegen als ze je niet accepteren hoe je bent laat 't dan gaan.

19 jun 2017, 21:06, Pizzaismybae
142

Kowed met deze horsten gesprek ben billenman

19 jun 2017, 21:06, Assaf
143

Hey! Niet zo zeuren joh! Ik ben 14 en heb geen borsten:(

20 jun 2017, 22:06, Anoniemxxx
144

Hey, ik heb het zelfde probleem ik ben 12 en heb in allebei mijn tepels een mini "klontje" mijn linker tepel is iets dikker maar voor de rest niks. Ik eet weinig en heb een tijd slaapproblemen gehad ik ben 1.37 en weeg 27,5 kilo. Iedereen in mijn omgeving heeft al borsten schaamhaar brede heupen en ik maak mij zorgen, wat ook heel vervelend is is dat bij bikini bijvoorbeeld is het broekje met mijn maat te klein ( ik weet niet of dat juist goed of slecht is) en mijn topje zit echt veel te wijd :/ ik weet niet wat ik moet doen ik ben bang dat ik niet gezond leef, en ik schaam mij een beetje ik bedoel ik hoef niet eens cup AA65 maar gewoon dat het nodig is om een topje te dragen zou fijn zijn. Mijn moeder haar borsten begonnen te groeien op haar 13de en ze heeft uiteindelijk cup a :/ maar mijn oma heeft volgens mij weer grotere borsten ze zeggen dat het erfelijk is. Betekent dat dat ik ook cup a krijg? Bedankt voor het lezen en plss help! Ik weet echt niet met wie ik er anders over moet praten.

23 jun 2017, 20:06, Alsjeblieft.help
145

hey je met meer eten en je bent wel heel erg licht echt kom aan want dit is mega ongezond eet gewoon meer en en draag geen bh maar echt ga naar de dokter zo ga je nog dood met dit megamegameaga lage gewicht xx Fleura

23 jun 2017, 20:06, hoi
146

Bedankt voor je antwoord fleura, ik draag geen bh en ook geen topje want zelfs dat is niet eens nodig. Door bepaalde medicijnen wordt mijn eetlust minder ik ben al heel lang opzoek naar een oplossing weet je wat dan goed is om te eten?

24 jun 2017, 13:06, Alsjeblieft.help
147

Hey, ik heb het zelfde probleem ik ben 12 en heb in allebei mijn tepels een mini "klontje" mijn linker tepel is iets dikker maar voor de rest niks. Ik eet weinig en heb een tijd slaapproblemen gehad ik ben 1.37 en weeg 27,5 kilo. Iedereen in mijn omgeving heeft al borsten schaamhaar brede heupen en ik maak mij zorgen, wat ook heel vervelend is is dat bij bikini bijvoorbeeld is het broekje met mijn maat te klein ( ik weet niet of dat juist goed of slecht is) en mijn topje zit echt veel te wijd :/ ik weet niet wat ik moet doen ik ben bang dat ik niet gezond leef, en ik schaam mij een beetje ik bedoel ik hoef niet eens cup AA65 maar gewoon dat het nodig is om een topje te dragen zou fijn zijn. Mijn moeder haar borsten begonnen te groeien op haar 13de en ze heeft uiteindelijk cup a :/ maar mijn oma heeft volgens mij weer grotere borsten ze zeggen dat het erfelijk is. Betekent dat dat ik ook cup a krijg? Bedankt voor het lezen en plss help! Ik weet echt niet met wie ik er anders over moet praten.

24 jun 2017, 21:06, Alsjeblieft iemand geef advies!!!!
148

hey, Ik ben net 13 jaar geworden. Ik ben erg onzeker over mijn borsten omdat is nog niets heb. Ze doen wel pijn als je erop drukt. En ik heb een beetje vet eromheen. Ik ben nog niet ongesteld, maar heb wel al haar beneden (geen okselhaar). Al mijn vriendinnen hebben al wat en soms wordt ik plank genoemd door jongens (ik wordt niet gepest ofz). Ik doe dan alsof het me niets kan schelen, maar ik ben er eigenlijk best onzeker over. Ik wil nog geen bh dragen, want sommige meisjes uit mijn klas droegen een bh terwijl ze ook nog niets hadden. En dat viel heel erg op. Ik pas nog niet eens cup aa65. Ik heb gehoord dat masseren helpt, maar na een tijdje gaan ze weer naar dezelfde vorm. Als ik dat doe, doet het pijn. En ik weet niet of melk drinken effect heeft, want ik drink elke dag melk, maar ze zijn nog steeds mini. Ik durf geen sport bh te dragen tijdens gym, omdat ik dan denk dat sommige gaan denken dat ik denk dat ik al veel heb (i know, erg ver doorgedenkt) maar dat heb ik niet. Heeft iemand tipssss?? plsssss๐Ÿ’–

4 jul 2017, 11:07, anoniemmeisjeeee
149

Hey iedereen,
Jullie hoeven je echt geen zorgen te maken! Bij de een komt het nou eenmaal sneller dan bij de ander. Ik ben sinds mijn 13e ongesteld en ben nu 16,5 en een aantal maanden geleden begonnen die van mij pas echt met groeien! Ik heb nu 70A en soms 70B. Bij de een gaat het nou eenmaal sneller dan bij de ander. En die tructjes om je borsten sneller te laten groeien slaat nergens op. De enige manier is om gewoon jezelf te accepteren zoals je bent. En als je vriendje je borsten niet mooi vind? Dan moet je het gewoon uitmaken! Als hij je echt leuk vind, dan maakt het hem niet uit hoe geoot je borsten zijn!

2 aug 2017, 11:08, 16jaar
150

niet gemeen bedoeld ofzo voor de 12 en 11 jarige, maar je heb nog zoveel tijd om je borsten te laten groeien. En helemaal als je 11 ben, maak je nergens druk om sommige meiden van 17 hebben nog niks. ik ben 13 en heb ook niks maar ik ben gewoon aan het hopen en wachten. Nu ik deze tips heb gelezen ga ik meer melk drinken :) Ohja ik denk omdat ik best dun ben dat ik niks heb.. ben nu 13 ongeveer 161cm en 39 kilo

2 aug 2017, 20:08, xAnoniempje:S
151

Ik ben nu 13 en bij mij groeide het vanaf mn 10/11e maar het is bij iedereen anders ik heb nu 75B. Het komt wel je moet gewoon wachten.

3 aug 2017, 23:08, Kim
152

Ik ben 18 jaar ik hebt best wel kleine borsten ik schaam me ook voor ik hebt lieve vriend die het niet erg vind

17 aug 2017, 00:08, Nina
153

Ik zie heel veel meisjes van 11 tot 15 jaar die kleine borsten hebben maar wel graag willen zodat jongens je leuk vinden en ik zie meisjes boven de 18 waar ik respect voor heb die zich er niet druk om maken je moet gewoon afwachten mijn vriendin is bijna 19 en heeft ook niet de grootste maar daar gaat het me niet om ik kijk naar de karakter en ook meer naar de kont jong maar wat ik wil zeggen wees niet aandachtsgeil om grote borsten te hebben wees je zelf en wees er blij mee

22 aug 2017, 10:08, Iemand
154

Ik ben 13 en heb cup A/B 70 en drink nu ook elke dag 1 glas sojamelk en gewoone melk en K draagde eerst een push up bh en K las dat dat slecht voor de groei is K voel ze nu ook echt groeien!๐Ÿ˜‰

25 aug 2017, 14:08, AnoniemMeisje๐Ÿ˜
155

ik had vorig jaar niets en echt waar ik stond op in de morgen keek in de spiegel en opeens waren ze daar mij heuveltjes en ze worden groter en groter , maseren doet wel een beetje pijn bij mij xx

2 okt 2017, 17:10, marie
156

Heee
Misschien een beetje laat want dit is geplaatst in 2013 maar ja.
Ik ben 12 en word in januari 13 (t is nu okt) en heb nog helemaal geen borsten ik schaam me dood iedereen in de klas heeft al borsten enzo Ik heb wel een heel klein beetje schaamhaar maar verder niks. Ik durf er niet met me moeder over te praten en durf daarom dus ook niet te vragen om zo een bh die je borsten groter laakt lijken. En weet dus ook geen goede reden om opeens soyamelk te willen gaan drinken... Sombody plzz help

27 okt 2017, 16:10, B-J***
157

Hee ik ben 12 en begin wel iets te krijgen maar als ik andere kinderen zie zijn ze net 12 geworden en hebben ze echt alles al.. is het raar dat ik nog niet zoveel heb of is het normaal?

28 okt 2017, 13:10, anoniem
158

Haii mensjes ik ben 13 en heb letterlijk nog niks je moet je ni zo druk maken t komt wel
Ps ik at Een keer n groot stuk Advocado en ze werden echt iets groter miss heb je hier wat aan maar NIET MASSEREN daardoor krijg je hang borsten wat je wel kan doen is insmeren met olie en een koude douche nemen โ™ฅ๏ธ

7 dec 2017, 10:12, Love yourself
159

Haii is masseren niet goed want dat deed ik om borsten te krijgen

9 jan 2018, 20:01, Anoniempje
160

Hey, ik ben nu al 13 en ja ik heb echt letterlijk NIETS ik ben best populaire op school en ik ben bang dat als ze t merken ik dat nii meer ben /:

23 jan 2018, 17:01, Okรฉ okรฉ nee
161

hey, ik ben 14 jaar en zit in het 3de middelbaar. ik ben ook pas borsten beginnen krijgen toen ik in het 2de middelbaar zat. Met push up heb ik cupmaat 75B en zonder 75A, ik ben bijna een half jaar samen met men vriend (hij is al bijna 15) en ik ben bang als we een stapje verder gaan dat hij tegen als zijn vrienden gaat zeggen dat ik push-up draag en eigelijk niet zo veel heb dan het lijkt...
Wat moet ik doen?
Wilt iemand aub reageren...

26 jan 2018, 12:01, Hulp nodig
162

Heey ik ben 13 ( nog niet ongesteld ) en heb 70a, ik ben te ONZEKER gwn๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ ik heb in de reacties gelezen dat melk drinken goed is en maseren... zo ja is lactose vrije melk ook goed?? Mijn moeder mag geen normale melk namelijk.. en hoe moet je dan maseren?? ( ik vind melk trouwens ook niet echt heel lekker) en ik draag een PUSH-UP is dat nou wel of niet goed?? Ik ben er ook wel eens mee gepest๐Ÿ˜– WAT MOET IK NOU DOEN??? Alsjeblieft help mij๐Ÿ˜ต๐Ÿคง๐Ÿ˜ญ

4 feb 2018, 18:02, teonzekergwn!
163

die 70a past nog niet eens hij is zelf veelste groot

4 feb 2018, 18:02, teonzekergwn!
164

Weet iemand waar je push-up pads kunt kopen? Ik wil ZOOOOOOOO GRAAG grote borsten maar ik heb niks tegen mijn moeder verteld maar ik wil echt grote borsten (heeft iemand tips) en ik probeer ook van alles in mijn bh te stoppen (qua zelfgemaakte push up pads enzo) of weet iemand hoe je die zelf kunt maken? XXX mij๐Ÿ˜˜

20 feb 2018, 20:02, Push-up pads zoeker๐Ÿคฃ
165

Kinderen die 12 jaar zijn en niks hebben; dat ks gewoon normaal hoor. Zelfs als je 13 bent. Sommigen krijgen dat nu eenmaal op hun tiende en ik ga er niet om liegen: ik kreeg pas op mijn 13-14 jaar het begin, en dan bedoel ik ook echt meer tepel dan borst.. te vroeg krijgen ks ook niet zo leuk want dan kan het niemand iets schelen en is het alleen lastig maar laat krijgen is pas echt jammer want je voelt je gewoon heel onzeker.. maar leuk dat mensen hier steun aan elkaar kunnen geven(afgezien can de 11jarige kinderen die er in vrijven dat ze maat C hebben๐Ÿ˜) xx een plankie van 14 (er zijn jongens die me echt al plank hebben genoemd..pas op met wat je zegt tegen meisjes)

5 mrt 2018, 22:03, Plankie ;(
166

Nou ik heb dus ergens gelezen dat je borsten masseren slecht voor je borsten is en dan juist minder gaan groeien maar eet veel kip drink veel melk en minder snoep en push-UPS werkt echt

21 mrt 2018, 21:03, Anoniempje
167

Hee, ik ben 12 zit in groep 8 ga bijna naar de eerste klas en heb al cup b. Ik ben de enige uit onze klas die zulke grote borsten heeft dus daarom schaam ik me soms wel ik draag ook niet altijd mijn favoriete kleding want dat is te bloot. Ook de meeste jongens willen met mij omdat ik overal ver mee ben ik heb schaamhaar ben ongesteld en heb best wel grote borsten voor mijn leeftijd mijn tantes en moeder zijn ook jaloers op mijn borsten. Waarschijnlijk zijn die van mij zo groot omdat ik veel melk drink en best wel veel kip eet. En als je mooie borsten wilt hebben ga dan geen bh aan doen terwijl je niks hebt je moet het gwn laten groeien en je pas zorgen maken op je 15e

2 apr 2018, 21:04, meisjevan12
168

Ik ben 12jaar oud en heb het ook nog nii ik vind dat jammer ik wil ze ook heel erg graag hebben. hebben jullie miss tips ofz? Xx lief meisjeeโค๏ธ

30 mei 2018, 13:05, MeisjeX๐Ÿ’–
169

Wees blij met je lichaam, ik heb het ook.

9 jun 2018, 15:06, Iemand
170

Hallo ik ben 11 jaar maar ik wil graag grotere borsten hebben kan dat

19 jun 2018, 22:06, Burcht 2070
171

ik ben 8 jaar en hep al een bh

2 jul 2018, 15:07, sanne
172

ik ben 11 en heb heeeeeeeeeeeeeeeeele grote borsten

2 jul 2018, 18:07, lot

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.