Kan ik aan de pil?!

Hee ik ben 12 jaar en ik ben sinds juli/augustus vorig jaar al ongetseld, het vervelende is dat ik eigenlijk in die 6 maanden zekerweten 5 maanden non-stop ongesteld ben geweest, Ik vind dit heel vervelend en ik durf ook geen lichte kleur broeken aan vanwege doorlekken.

Zou ik aan de pil kunnen?

Xx van mij

7 feb 2017, Danishaaa


Reacties

plaats reactie
1

5 maanden lang ongesteld is niet gezond, je zou eigenlijk VEEL TE VEEL bloed verliezen en al in een vreselijk ongezonde situatie terecht moeten komen. Als het zich weer voordoet voor langer dan 15 dagen, ga dan naar de dokter of gyno, het is namelijk niet natuurlijk dat een menstratie 5 maand moet duren.

7 feb 2017, 14:02, Xoxo
2

Hey ik zit er ook over na te denken om aan de pil te gaan! Ik ben 13 al 2 maanden niet ongesteld (erg onregematig dus)
maar Ehm als je 5 maanden ongesteld bent non stop zou ik wel ff langs de dokter gaan en miss schrijft hij dan de pil voor (ga wel met een van je ouders)

7 feb 2017, 16:02, Xxme
3

ik was het voor het eerst (7 dagen) en toen een maand niet en vanaf toen weer wel

7 feb 2017, 22:02, Danishaaa
4

De pil is eigenlijk een anticonceptie middel, het word ook vaak gebruikt om meisjes die lang onregelmatig ongesteld worden of heel hevig ongesteld zijn te helpen door de pil. en Danisha het klinkt alsof je menstruatie gewoon regelmatig loopt haha. ik ben zelf 1 jaar geleden voor het eerst ongesteld geweest en best laat ook voor mijn leeftijd ik overweeg ook de pil te nemen, maar heb eerst even op internet opgezocht en vriendinnen gevraagd. en ik ga volgende week naar de huisarts vanwege erg hevige menstruatie. 12 jaar is wel erg jong. praat er met je ouders over.

8 feb 2017, 20:02, Katja
5

Maar Katja
Ik ben zowat 5maanden al nonstop nu, is dit dan normaal?

9 feb 2017, 00:02, Danishaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.