Kan het zijn dat ik een eetstoornis zou hebbben???????????????????????????

Hoi ik ben 12 jaar heel onzeker.
Ik vind mezelf heel dik terwijl ik een gezond gewicht heb.(1.66 en 50 kilo) en probeer elke seconde van de dag te benutten aan afvallen (niet dat het lukt maar ja soms wel)
Ik vergelijk me altijd met andere mensen die dunner zijn dan mij en vraag regelmatig hoeveel ze wegen.

Help ik wil ervan af maar toch afvallen..

Heb ik en eetstoornis???

2 mei 2018, Anoniempje10985


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk trouwens niet gelijk aan anorexia (omdat veel mensen zeggen dat kinderen van 12 gewoon aandacht willen) maar ik weet echt niet wat er aan de hand is.

3 mei 2018, 00:05, Anoniempje10985
2

Je kan een test doen op internet om er achte te komen.

3 mei 2018, 08:05, juliatje.
3

Ik denk het nirt je bent nog klein dan zit je in een fase en. Het kimt heel weinig voor.

3 mei 2018, 09:05, 🎮🎮🎮
4

Hey, praat erover met je ouders, vriendinnen of de huisarts! Zij kunnen je goed en accuraat antwoord geven en je het beste helpen! Succes :)

3 mei 2018, 22:05, Me
5

Ik heb precies hetzelfde,ik ben 1.68 en weeg ook 50 kilo. Ik vergelijk me met iedereen en sta 2x per dag op de weegschaal. Ik probeer bij avondeten en lunch zo min Mogelijk te eten en vaak sla ik ontbijt over. Soms doe ik ook een wordout maar veel tijd heb ik niet door school. Ik denk soms dat ik het ook heb maar dan denk ik weer van niet omdat ik te veel van eten houd. Ik ga misschien ook een testje doen .

31 jan 2019, 19:01, Anoniemxx
6

Anoniem door ontbijt over te slaan krijg je een vertraagd metabolisme en verbrand je minder dus ontbijten is zo slecht niet, en door vocht en hormonen vaak ben je ene keer zwaarder dan de andere keer en daar is niks mis mee.(2 kilo soms wel verschil) Anoniem een huisarts kan je altijd nog doorverwijzen om te kijken of je het hebt (prive) Als je wilt wil ik je ook nog gezonde leeftips geven.

1 feb 2019, 14:02, juliatje.
7

Ik heb precies hetzelfde. K heb alleen bijna geen tijd om af te vallen door school en 1 uur reistijd. K vergelijk met iedereen en vraag ook altijd hoeveel ze eten en wegen. Ik sta gemiddeld 3x per dag op de weegschaal. ***

*dit bericht is aangepast door de moderator

3 feb 2019, 22:02, Onzeker anoniempjexx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.