Je leven met allen maar broers

Hoi ik ben een tweeling met een broertje ik ben 1 min ouder en ik heb een broer van 15 jaar ze willen alteid samen dingen doen omdat ze jongens zijnen ik heb alleen mijn moeder maar ik ben twaalf nou ja ik word in november 12jaar en dus kan ik nog niet echt met meiden samen savonds een film kijken of lekker over jongens praten en over ja echte meidendingen doen en ik wil zo graag leuke dingen doen maar dan heb je nog school en ik zit in groep 8 en volgend jaar zitten we niet meer Miss dan bij elkaar in de klas en zien we elkaar niet en ik maar Miss wel nieuwe bffs maar ik wil iets leuks doen met mijn bff pleas jongens en meiden help ik wil zo graag leuke dingen doen dus help me

22 okt 2014, Teddybeer


Reacties

plaats reactie
1

vertel je vriendinnen dat je iets leuks met ze wilt doen en dat je er mee zit dat je ze misschien niet meer ziet op de middelbare school. en als het mag van je moeder kan je misschien naar de stad gaan, dat is erg gezellig en dat is ook wel een ''meidending'', ga lekker shoppen! denk daar eens over na.

x me

22 okt 2014, 19:10, juki
2

Dankje dankjeeeee juki

22 okt 2014, 20:10, Teddybeer

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.