Is er verschil tussen een dildo en een echte lul?

Een vriendin vertelde dat haar exvriend een penis had van 21 cm, die ze helemaal kwijt kon in d'r vagina, maar toen ik haar met een dildo verwende, was ze al aan het piepen toen die dildo van 19 cm niet eens helemaal er in zat. Hij zal ongeveer 15 cm in haar gezeten hebben.

Toen ik dit verhaal vertelde als het over diepte en lengte ging, werd vaker lacherig gezegd dat een dildo ook niet te vergelijken is met een echte penis.

Maar ik heb het nu over een rubberen dildo, niet over een hard plastic ding. Zit er serieus zoveel verschil in een rubberen dildo en een echte penis? Zoveel verschil dat je bij een echte penis 6 cm meer er in krijgt dan bij een rubberen dildo?

9 jan 2014, Fleur_r


Reacties

plaats reactie
1

ik weet het niet.
Misschien is het toch anders in gevoel. Dat je lichaam het anders ervaart.

Verwen jij je vriendin trouwens met een dildo? Of is het je vriendin als in verkering?

9 jan 2014, 19:01, Lipje
2

Ik heb ook veel liever een echte lul dan een dildo. Voelt veel flexiber en warmer aan meer het fijnst van al is dat ie ook echt kan spuiten.

7 okt 2018, 07:10, Ester

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.