in buitenzwmbad

Toen ik in buitenzwmbad was, zat ik op een dekentje naar mensen te kijken, toen lippen een paar meiden rond, aan hun strakke zwemkoeiding heb ik hun kruis kunnen zien, en alle lijnen, ik scheer me altijd kaal, maar heb kunnen zien dat ze ook geschoren waren. Ik ben een hetero meisje, althans dat denk ik maar ik werd toen ontzettend geil en ik wou echt met een meisje gaan vrijen, en haar kutje likken! Ik weet dat een vriendin bi is en haar zal ik zeker vragen om met haar te vrijen! Is het echt zo dat meisjes op een en ander manier geil van elkaar kunnen raken? Ik in ieder geval wel!

29 mei 2017, nicolle


Reacties

plaats reactie
1

doe een beetje normaal en zeg vlgende keer maar ho maar waarom doe jij dat wil jij sex ofzo hallo

29 mei 2017, 18:05, tamaraaaa
2

Snap best dat je daarover fantaseert als je een antrekkelijk iemand ziet, of in jouw geval omdt je de vorm van hun kut door hn zwemkleding zag. Hoef je denk ik niet perse lesbisch of bi voor te zijn, al kun op een later moment daar alsnog achter komen. Zo te horen zou het best kunnen, gezien je reactie en gedachten. Niets mis mee toch?!

14 dec 2017, 13:12, abc
3

Ik denk dat je bi of lesbie bent

14 dec 2017, 16:12, Queen👑
4

@Nicolle,
Hoe oud ben je als ik vragen mag en vinger je of heb je al sex.
Ik ben 15 en bij. Een klein jaar geleden kwam mijn beste vriendin onverwachts binnen en mijn moeder stuurde haar naar boven. En daar stond ze opeens in mijn kamer terwijl ik me aan het vingeren was wel onder de deken maar toch merkte ze meteen wat ik aan het doen was. Ze vond het niet erg en werd er ook spontaan geil van. Ze had een rokje aan en meteen verdween haar hand tussen haar benen. Twee dagen later toen mijn moeder niet thuis was hebben we heerlijk van elkaar genoten elkaar gevingerd en onze kutjes bij elkaar gelikt. Dat was zo geil dat we het vaker daarna hebben gedaan. Was zo lekker.
Misschien ben jij net zoals ik ook bi aangelegd.
Wil het wel eens met je proberen hoor.

16 dec 2017, 14:12, Chantie 15

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.