Ik ben net Ongesteld en heb geen maandverband

Hoi ik kom er net achter dat ongesteld ben maar heb geen maandverband mijn moeder licht nog te slapen want ik heb het via whatsapp gezegd en ze kijkt niet en het is 8:00 en er is geen winkel open en als dat wel zo was is het 5 km ver weg dus nu heb ik een probbleem!!

17 mrt 2018, Probleem


Reacties

plaats reactie
1

Hoe oud ben je?

17 mrt 2018, 08:03, Sofie
2

11 jaar

17 mrt 2018, 08:03, Probleem
3

hoi heb je geen maandverband, in de badkamer liggen of zo.. anders maak je moeder even wakker...

17 mrt 2018, 12:03, #k#
4

Lieve Probleem, dit is best normaal voor 11/12/13 jaar. Misschien een raar verhaal van mijn, maar ik zat een half uur op de wc, tot iemand eraan kwam. Ik deed een cover van een tijdschift erin, maar er zaten hoekjes aan, dus was niet heel fijn.
- Drink thee, dat is waarschijnlijk ook heel goed.
- Slaap nog even, als het heel pijnlijk is, kun je misschien vragen als iemand toch wakker is een kruik vragen, dat verzacht ook de pijn.
- Draag ook makkelijke kleding, bv een joggingbroek.
- Zoek iets om te ontspannen.
Maar jou moeder heeft waarschijnlijk nog maandverband, dus daarna kan je toch nog even kijken. Maar een ding: gebruik tampons niet langer dan 8 uur.

18 mrt 2018, 08:03, Eva🍪
5

Hoi probleem.
Ik zou even aan je moeder vraag En of zij maandverband heeft. Je kan ook bij een school vriendin vraag En of zij maandverband voor je heeft. Ik heb zelf maandverband op me kamer liggen. En in de badkamer.. en in me school tas heb ik ook maandverband.

19 mrt 2018, 21:03, Kim

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.