ik ben misschien toch te dik

ik vindt mezelf te dik en iedereen zegt van niet maar laatst zei een jongen dat het echt zo was en nu ben ik super onzeker Xxx JustMe

20 apr 2018, JustMe


Reacties

plaats reactie
1

ik ben 13 1.60 en 47 kilo mijn BMI is goed maar ik VOEL me niet mooi

20 apr 2018, 23:04, JustME
2

Je hebt zelfs de ondergrens

21 apr 2018, 09:04, 🍫🍿🍮🍝🍜🍩🥞🍟🥠🥪🛍🎉💌📧📦💻🐶🐱🐭🐰🌾🎋🍬🥧🍦🥛🍶🍮🍯🥜🎤💻🛍🎁🎀🎉🗂🗃📜
3

Je hebt het perfecte gewicht voor je lengte en leeftijd. Met zo'n mooi lichaam kan je je perfect in een bikini vertonen deze zomer. Trots op zijn! Maar wat veel meiden willen dit bereiken.

Wat die jongen zei, is geklets. Je bent echt perfect. Zelfvertrouwen hebben en dit ook uitstralen! Je uitstraling is namelijk niet alleen je uiterlijk, maar ook je gedrag, je houding en zeker ook hoeveel zelfvertrouwen je uitstraalt. Laat jouw niet-kloppende gedachte(n) niet je uitstraling verpesten!

21 apr 2018, 13:04, Timo
4

Ik ben van dezelfde leeftijd, ik dacht ook dat ik dik was maar als ik het aan kinderen vraag zeggen ze dat ik een plank bent enz dus ik ging naar zn site en toen vulde ik mn lengte en leeftijd in en toen bleek het dat ik 3 kilo onder het gemiddelde zat

22 apr 2018, 00:04, ‘-‘
5

Ten eerste, het maakt niet uit wat je BMI is, of wat de weegschaal zegt.
Waar het om gaat is dat JIJ je goed voelt en van jezelf houdt, wat andere over jou denken maakt niks uit.
Waarom vind jij jezelf te dik? Denk je dat andere dat denken of VOEL je je ook echt te dik?
denk eraan dat voelen en denken wat heel anders is :)

hoop dat het helpt, ben lief voor je zelf
xxx

23 apr 2018, 13:04, Littlelouise

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.