IEMAND HEEFT ME ONDERGESPOTEN BIJ DE BUSHALTE

Ik kwam vanmiddag bij een vriendin vandaan en dan ga ik met de bus. Het was heel rustig bij de bushalte. Ik en een andere man stonden te wachten. Ik had niet door dat hij vlak achter me kwam staan. Ineens voel ik wat tegen men kont aankomen. Ik had een zwarte legging aan en voelde dus alles. Ik keek om en zag dat die man staan met zijn penis in zijn hand. Ineens had ik door dat het zijn penis was die zojuist tegen mijn kont aankwam en ik keek eens naar men achterste en hij was zojuist KLAARGEKOMEN tegen mijn kont aan! WTF is er mis met die man. Een paar grote klodders sperma hingen van men kont. Hij stopte snel zijn lul weer weg want de bus kwam aanrijden. Hij liep weg en ik stond heel beduust te kijken. Ik ben maar gewoon naar huis gegaan maar ik ben echt bang dat het de volgende keer weer gebeurd en dat hij me dan verkracht omdat de bus er dan niet is om me te redden. WTF is er mis met die man....

7 aug 2017, debra


Reacties

plaats reactie
1

Ik weet niet of dit in de avond was maar zowel, misschien kan je dan beter voortaan samen met een vriendin ofzo gaan. Overdag zal het wel meevallen, gewoon schreeuwen en een foto nemen als hij weer komt. Kan je hem hem aangeven.

7 aug 2017, 21:08, Mai
2

Weejooo wtf man ik had dit ook laatst in mijn woonplaats vlakbij smilde. Bij mij was het een lange, blonde man met een mintgroen vest aan. omg ik kan hier echt niet tegen! moet ik hem nu aangeven?

28 okt 2017, 13:10, engreedy
3

Geniaal ik vind het wel grappig om te lezen wel vies maar toch hij heeft je niet veerkracht dus wees blij.

29 okt 2017, 13:10, Laama
4

Ieuw sperma, maar in de bushalte en klaarkomen? Misschien water, en jeuk. IDK maar de kindertelefoon?

29 okt 2017, 16:10, Eva
5

Laama dit is aanranding. En misschien doet hij juist wel mensen verkrachten als hij de kans krijgt...

Ts doe aangifte!

7 nov 2017, 10:11, Bikinigek
6

Hmmmmmmm wat een fijn verhaal

21 nov 2017, 14:11, De Afbeer

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.