hoe lang en hoeveel weeg je
Hayyyyyy, hoe oud zijn julie, hoe lang ben je en hoeveel weeg je? O ja en voor de meiden ook nog welke bh maat als je die hebt en of je al ongesteld bent geweest. Ik: 12 jaar oud, 166 cm, 44 kg en 70aa. En ja ik ben al ongesteld heel kut.
Reacties
plaats reactie14, 171 cm, 64 kg, 75A en nog niet ongesteld
18 jaar, 173 cm, 53 kg (beetje licht i know maar mijn moeder is diëtiste en maakt zich geen zorgen) 70 D, en wel ongesteld.
13 jaar, 160 cm, 44 kg, 70C, niet ongesteld
Meisje, 13jr 164 cm 37kg 65A/B ooit ongesteld geweest, 2 jr lang, al sinds februari 2021 niet meer door AN
Leeftijd: 16
Lengte ongeveer 165. Soms 1.64, al 2x 1,68. Bij de kinderarts is het afhankelijk van het kamertje 😂
Gewicht vanmorgen bij therapie met kleding 111,4
Bh maat 105E
Ja. Al 5 jaar ongesteld
Leeftijd : 15 jaar, bijna 16.
Lengte: 174 cm
Gewicht: 70 kg. Wil er 10 kilo minimaal vanaf krijgen. Iemand tips hoe dat zou kunnen? Daar zou ik enorm blij en enorm dankbaar om zijn.
BH maat: 75B
Hoi anoniem hierboven, wat vervelend dat je niet tevreden bent met je gewicht! Allereerst wil ik zeggen dat 70kg bij jouw lengte gewoon een gezond gewicht is. Als het voor jou echter niet prettig is, kan je natuurlijk kijken of je wat gezonder kan gaan leven. Probeer te eten volgens de schijf van vijf: veel groente & fruit, en bijv. volkoren pasta en brood i.p.v. wit brood. Ook niet te veel suiker, maar 1-2 koekjes op een dag kunnen zeker geen kwaad hoor! Probeer in ieder geval niet streng te diëten, want dit is juist ongezond. Daarnaast lekker veel sporten als je hier tijd voor hebt naast school. Misschien kan je bij een hockey of voetbalteam gaan? Is ook heel gezellig! Anders kan je gaan hardlopen, fietsen of leuke workouts doen van youtube. Elke dag een uur bewegen zou top zijn. Als laatste wil ik zeggen dat 10kg afvallen erg veel is. Zo veel afvallen in korte tijd zou niet per se gezond zijn. Probeer dan ook niet te focussen op de kilo’s, maar meer op hoe je je (fysiek en mentaal) voelt. Hopelijk heb je hier iets aan!
11 jaartjess, 158 cmmm, umm 38 kilo?? ligt eraan of ik gegeten heb of niet en ik heb no boobies moeten nog groeien. En nope nog niet ongestelddd
heey, ik ben 12 jaar (over een maand dertien)
ik ben 159 cm en 51 kilo wat ik veel te veel vind. Ik zeg dan tegen mezelf dat ik wat minder moet gaan eten en meer mijn best doen bij korfbal (ik zit op korfbal).
mijn cupmaat is AA maar zal binnenkort wel A worden...
Regina, jouw gewicht is een prima gezond gewicht bij jouw lengte. Een onnodige verlies van gewicht kan leiden tot minder lengte groei en borstgroei, en andere problemen zoals een tekort aan vitamines. Dus ik zou op jou plek niet afvallen, jij hebt een perfect gezond gewicht voor jouw lengte
Ik ben 10
146 cm
34 kg
geen bh
nog niet ongesteld
meisje, net 12 jaar, 171 cm, 54 kilo,, 75C, wel ongestelt
14, 167, 58kg, 75b en vanaf mn elfde ongesteld met regelmaat
Heyy
15, 168, 68 kg en ik vind dat daar best wat vanaf mag. Cupmaat 75 G. Ja kan er ook niks aan doen maar ben er heel onzeker over want niemand heeft ze zo groot. En ja ben ookal ongesteld
14j, 173cm, 50kg, 75B, al 3jaar ongesteld.
Meisje, 14j, 169cm, 40kg, cupmaat AAA? (idk, helemaal niets daar) nog niet ongesteld
Ik word hier zo kaulo onzeker van. Ik ben net 13, 1.58 lang en weeg 36 kilo. Ik heb nog geen cupmaat. Ik hoor je al denken: ‘dan moet je meer eten’ nou ik zal het even uitleggen. Dat doe ik. Dat doe ik, maar dat werkt niet. Dat is gewoon mijn lichaamsbouw. Ik kan er niks aan doen. Mijn broer word volgend jaar 15 en ik eet meer als hem. Iedereen zegt altijd dat ik veel eet maar iedereen maakt ook altijd opmerkingen over mijn gewicht en hoe dun ik ben enzo. Mijn moeder heeft gewoon een typische lichaamsbouw en eigenlijk iedereen uit m’n familie heeft dat. Er zijn er ook een paar die wat breder zijn, dus ik weet echt niet hoe dat komt. Ik heb het er super vaak met m’n ouders over gehad en m’n moeder zegt altijd dat ze vroeger ook zo dun was maar ik heb foto’s gezien (heel veel) en dat is gewoon niet waar. Ze zegt het alleen om mij gerust te stellen ofzo. Mensen kunnen ook gwn onzeker zijn over dun zijn en niet alleen dikke mensen kunnen dus onzeker zijn. Dun zijn is ook gewoon een onzekerheid. Iemand advies ofz??
meisje,
Ik ben 13 jaar
Ik vin me zelf nogal klein ben nog maar 158 cm groot.
IK weet niet of dat normaal is.
Ik week 45 kg weet niet of dat veel of weinig is.Kan iemand me het vertelen?
Ik heb borsten maar weet niet welke cup.
Ik ben al 7 maanden ongesteld.