Het ene gaat snel het andere langzaam

Heey, ik vind deze website echt geweldig ik haal hier veel tip vandaan. Maar ik heb een vraagje wat ik heb al een Bertje borst groei niet teveel maar een klein beetje en ik had ergens gelezen dat hè schaam haar pas krijgt als je ongeveer tussen de 14/16 bent maar ik ben twaalf en ik heb het al een beetje. En vond dat wel raar ook omdat ik nog helemaal niet grote borsten heb. Ik heb ook al afscheiding. Dit durf ik niet aan mijn beste vriendin tevertellen maar we hadden afgesproken dat we alles tegen elkaar konden zeggen. Maar zij heeft al heel lang borst groei en nog geen schaam haar of zo. Ik het raar dat ik zo vroeg al schaam haar heb?

Xx 💗

2 apr 2017, Anomiempje


Reacties

plaats reactie
1

Hee,
Dit is niet raar! Zelf had ik eerst een beetje bortsgroei, en toen schaamhaar. Het is echt niet gek! Het is bij iedereen anders. Als je vriendin open is kun je het er gewoon over hebben iedereen krijgt uiteindelijk schaamhaar, borsten en afscheiding. Dit is gewoon een teken van de puberteit!

2 apr 2017, 13:04, M.c

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.