heel lichtbruin spul

12 jaar ik heb al bijna 2 jaar last van wit spul maar vandaag wat het licht bruin ik had daarna en er voor veel buikpijn net boven men vagina ik zal kijken of het morgen donkerder is enz ben ik ongesteld?

5 jan 2017, random


Reacties

plaats reactie
1

Lieve random sorry dat ik het zeg maar ik denk dat je
ongesteld woord snel ook al ben je nog heel jong
ik denk het wel en niet iedereen zou even leuk reageren
en het is niet leuk maar heb je geen maand verband doe dan wcpapier opvouwen en tussen je geslachtsdeel het is niet
raar bedoeld maar ik geef je advies dus wil je niet boos zijn

5 jan 2017, 11:01, Eva
2

eva tuurlijk ben ik niet boos bedankt voor je advies

5 jan 2017, 21:01, random
3

hoi random
ik zou maandverband gebruiken. dat werkt beter als wc papier. misschien heb je moeder nog wat maandverband in de kast liggen. wat je zou kunnen gebruiken. sterke

5 jan 2017, 23:01, d
4

d ik wil het wel aan men moeder vragen maar ik ben bang

6 jan 2017, 01:01, random
5

hoi random.
je moeder is het ook een vrouw. en die is ook ongesteld. je kan ook zelf een pakje maandverband of tampons gaan kopen.. je kan je moeder ook een berichtje sturen, dat je ongesteld bent. maar waarom ben je dan bang random??

6 jan 2017, 09:01, d
6

Hoi random,
De eerste keer ongesteld zijn is altijd lastig maar je moet het wel tegen je moeder zeggen hoelastig het ook is, wc papier kan je als een tijdelijk oplossing voor als je ongesteld word en geen spullen bij hebt maar je moet dit niet vaker doen want het is namelijk slecht voor je je vagina kan gaan ontsteken veder moet je het elken dag wassen alen met water niet met zeep dit is om het schoon te houden
Groetjes,
Kimmie
Ps: als je in bad gaat zonder tampon word het water niet rood hoor (was ik eerst bang voor)

6 jan 2017, 14:01, Kimmie
7

ik heb het gezegt aan men moeder ze zegt dat het maar een teken is dat ik het binnekort ga worden en dat het zo snel mogelijk gaat zijn ze heeft al maandverbanden gekocht die neem ik altijd mee in men tas nu

8 jan 2017, 02:01, random
8

hoi random.
het zal wel. even moeilijk zijn geweest om het, tegen je moeder te zeggen. zij is ook een vrouw.
het is wel makkelijk als je wat, maandverband in je tas heb zitten, dan heb je altijd wat bij je...

8 jan 2017, 10:01, d
9

hoi random. je kan ook een stul wc papier van 30 cm opvouwen en tussen je vagina deon. sucses
hoi iedereen ik doe dit ook.

26 feb 2017, 13:02, lala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.