Heb ik eetstoornis

Hoi allemaal ik ben een meisje 13 jaar en ik weeg 48
Kilo ik eet heel weinig ongeveer 2 broodjes en avondeten ook ontbijt ik niet heeft iemand tips

23 mei 2018, Girl 0987


Reacties

plaats reactie
1

Hey girl 0987

Ik denk dat je het besten naar je ouders
Kan gaan en praten

24 mei 2018, 00:05, Schatke123
2

Als je ook maar een heeeeeel klein beetje denk dat je een eetsoornis hebt... heb je er waarschijnlijk een

24 mei 2018, 08:05, Vis
3

Uithongeren is niet goed ,je verpest jezelf ermee,als je wilt wil ik je tips geven om niet aan te komen

24 mei 2018, 09:05, Juliatje.
4

Nee waarschijnlijk niet. Een ES zit veel dieper in elkaar. Oordeel nuet te snel.

24 mei 2018, 16:05, Rwgeb
5

Waarom eet je zo weinig? En hoe kijk je aan tegen eten? Wat is je lengte? Durf je op dit moment in een bikini en zo nee, waarom niet? Wat vind je van je lichaam op dit moment? Etc. Etc.

We hebben dus wat meer info nodig om je een goed antwoord te kunnen geven. Ik hoor van je ;).

24 mei 2018, 21:05, Timo
6

Lief allemaal ik vind mezelf helemaal niet mooi bikini’s doe ik wel aan omdat ik vind dat ik er in een badpak erg dik uitzie

25 mei 2018, 21:05, Girl 0987
7

Je ben echt niet de enige persoon die dat voelt.Heb het zelf ook.(komt doordat ik van de dokter moet aankomen) En nu voel ik me daardoor niet prettig in bikini.

26 mei 2018, 07:05, juliatje.
8

Hey Girl 0987!

Wat naar dat je je niet goed voelt over je lichaam/uiterlijk.
Dat zal je vast flink dwars zitten!

Ik denk dat je er goed aan zou doen om hier met een volwassene over te praten die je vertrouwt en die je kan helpen. Blijf hier niet alleen mee rondlopen, je hoeft dit niet alleen te doen! Met de juiste hulp kun je werken aan een positiever zelfbeeld. Dan zul je je beter en zelfverzekerder voelen. Ik gun het je dat je blij bent met jezelf en je lichaam en dat je optimaal kan genieten van je leven. Dat verdien je!

26 mei 2018, 09:05, Amylie
9

Ik ben net als juliatje. dun. Ik ben bang dat mensen me raar aankijken, want mijn borsten zijn ook best klein, cup A (gwn A niet meer of minder) en ben 13. Ik heb met geen ondergewicht, maar mijn bmi is 16,9 of 17,1 ik ben 1.62 (gemiddeld). Maar op school werd ik ook model genoemd, omdat ik lang en slank ben. Maar ik wil gwn een normaal gewicht. Masr ik snoep best veel, ik kom maar niet aan.

26 mei 2018, 09:05, 🍫
10

Je hebt al een normaal gewicht. En cup A op je 13e is gewoon normaal, ik ben 15 en heb ook cup A en niemand vindt het raar.

26 mei 2018, 10:05, Bep

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.