Grote schaamlippen

Mijn binnenste schaamlippen zijn best groot, ze steken ook uit. Ben ik hierbij de enige of niet want ik ken niemand die dit ook heeft... is het raar?

9 mrt 2019, Ano


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb het ook heel erg, het lijkt wel op die zwaaidingen die in belletjes zitten, waardoor een belletje rinkelt. Maar vlgns mij is het heel normaal

10 mrt 2019, 17:03, 🦄
2

Hopelijk...

10 mrt 2019, 21:03, Ano
3

50% heeft dat heel normaal.

13 mrt 2019, 19:03, bikinigek
4

ik heb dat ook, ik schaamde me er eerst echt voor, maar ze worden wel nog laterna in de puberteit iets kleiner. en bij iedereen zijn ze anders

13 mrt 2019, 22:03, annnnk
5

Hoihoi,
Dit is hartstikke normaal! Elke vagina is anders en je hoeft je nergens voor te schamen.

26 apr 2019, 03:04, V
6

Je moet je er vooral niet druk over maken. Dit hoort bij jou. Je bent zoals je bent. De 1 is groot geschapen de ander klein geschapen... meningen zullen altijd verschillen.. Er zijn genoeg mannen die het juist heel mooi en vrouwelijk vinden als je iets meer hebt Helemaal niets mee. Integendeel, ik zelf vind het juist mooi. Maar ieder zn ding... En voor de gene die het niet vinden jammer dan... Je bent zoals je bent... Niets aan veranderen. Wees trots op je zelf.

30 mei 2019, 01:05, Arjan
7

Die van mij zijn niet groot maar nogal rood soms, is dit raar?! 😱😱

30 mei 2019, 21:05, I ❤ Harry Potter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.