Glijmiddel gebruikennn?

Okee hahah stomme vraag maybe en wss zijn de meeste van jullie nog niet echt aan dit soort onderwerpen toe maar tochh.

Sinds kort ben ik soort van bezig met zon jongen en we hebben laatst voor het eerst seks gehad (was niet mijn eerste keer), en het was echt hele goeie maar af en toe deed het toch wel wat pijn 'down under' zegmaar bij de ingang van de vagina en na wat online research ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de volgende keer glijmiddel wil proberen.

Nou is het probleem dat ik geen idee heb wat ik wil, en ik weet ook nog niet helemaal hoe ik dit aan mijn bedpartner voor ga stellen haha. Ik wil best bij de Etos ofzo om advies vragen maar de kans is zo inmens groot dat daar mensen zijn die ik ken, of nog erger, die mijn ouders kennen. Ik en die jongen hebben namelijk niet écht een relatie en dus zou het best ongemakkelijk zijn als ons mam hoort dat ik glijmiddel was gaan kopen hahah. Heeft iemand miss aanradersss?

29 dec 2018, xxx


Reacties

plaats reactie
1

jahoor, je kunt misschien naar een ander stad\dorp om het daar te halen misschien kennen ze daar je ouders niet

2 jan 2019, 18:01, Robientjee
2

Of online bestellen, er zijn best veel anonieme sites.. en dan ophalen bij een pumt

2 jan 2019, 23:01, Helperrr

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.