Gaat altijd foutt met jongebs ben ik een seksobject?

hi mensen, ik ben een meisje van 16 en mijn liefdesleven is gwn echt stom. Ik heb nooit een serieuze relatie gehad omdat k zelf altijd afhaakte. Dit is waarom: ik heb eigenlijk altijd wel een jongen waar k fiks mee heb of zie zitten. Meestal is het altijd super gezellig kletsen enz, maar als ik dan 1x een gek gesprek heb over seks is het meteen dat ze naaktfotos vragen en me als seksbuddy willen.... Ik ben altijd de persoon die tegen iedereen zegt geen haast komt wel leuk iemand tegen. Maar als ik er over nadenk voel k me echt rot erover ik ben al niet makkelijk in relaties en altijd als ik dan een leuke jongen tegenkom is het zo dat ik altijd gekwetst word of het zijn precies de gene die ik niet leuk vind.
Dit vind ik echt heel stom en wil graag weten wat ik fout doe.
ben zelf best open over alles meestal wel aardig en nee zeggen is lastig voor me omdat k bang word. Maak ik die jongens gwn geil of zijn het gwn geen goede en moet ik w8en?

29 okt 2018, Gunshe


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb hetzelfde probleem, ik ben zelfs een tijdje depressief geweest en had mezelf gesneden ens gwn omdat k me ook een seksobject voelde, nog geen seks gehad mr altijd wel meer dan normale kids van me leeftijd ben 14 nu dus ja

2 nov 2018, 00:11, Anoniem.x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.